Se raivos sun keittiössä?Mä näin viime yönä unta Gordon Ramseystä.
Eikä mitään erotiikkaa. Liittyi vain ruokaan.
Se raivos sun keittiössä?Mä näin viime yönä unta Gordon Ramseystä.
Eikös muksujen pitäisi olla koulussa/eskarissa/kerhossa?Eväshetki puistossa Tai ei mulla mitään eväitä ole Muksuille riisipiirakoita ja mehua. Kahvia tekis mieli mut kun en tajunnut ottaa termariin
Niin on. Me tehtiin esikon kans silloin kun se oli 1-2v "eväs"retkiä vähän mihin sattuu, eväänä ei välttämättä ollut kuin vettä ja voikkari tai vaikka rusinoita mut muksu oli aina onnessaanEväsretket on kivoja!
Me käytiin joskus poikien kanssa eväsretkellä syksyisessä mettässä, otettiin koirakin mukaan sinne haistelemaan vahvoja metsän tuoksuja..
Eväänä oli kaikille sämpylät, välissä salaattia, tomaattia, kurkkua ja munaa ja mulle kahvia..pojille omista marjoista tehtyä mehua ja jälkkäriks vanukkaat
Retkeiltiin sellasen korkean mäen päälle mistä näki toiseen metsään peltojen yli, valitettavasti kaupunki teki sille paikalle myöhemmin avohakkuut ja pilas koko alueen kertaheitolla
Me olimme kiertämässä jossain ruokatapahtumassa. Oli oikein mukavaa seuraa. Osasi vähän suomenkieltä.Se raivos sun keittiössä?
Ei kai tytöt sellasta...tai tyttöihin
Nyt musta tuntuu että kohta joku soittaa ovikelloa.... saitte vainoharhaiseksi
Uuuu, yks laittoi Gordonin kuppiset kuntoonMä näin viime yönä unta Gordon Ramseystä.
Piti hetken miettiä mutta ymmärsin. Meinasin huomauttaa oikeinkirjoituksesta.Siis piti kirjoittaa että 3: s eli kolmas naapuri kuoli saunassa,ei kolme ihmistä.
2 ekaa jotka kuoli/ teki itsarin asui tuossa meijän seinänaapurissa
Mulla alko loma joten nuorin on kotona sen ajan, esikko pääsi 12.00 koulusta joten koulumatkalla tultiin puistoon eväsretkelle. Ollaan siis kävellen liikenteessäEikös muksujen pitäisi olla koulussa/eskarissa/kerhossa?
joku ajatushärö,olin just töistä lähössäPiti hetken miettiä mutta ymmärsin. Meinasin huomauttaa oikeinkirjoituksesta.
Mä näin viime yönä unta Gordon Ramseystä.
Eikä mitään ruokaa. Liittyi vain erotiikkaan.
aikamoinen uni, saas nähä mitä tuommonen irstailu unessa enteileeMe olimme ilman rihman kiertämää jossain tapahtumassa. Oli oikein mukavaa panoseuraa. Osasi käyttää kieltä.
En minäkään kirjoita oikein. Paraski puhuja.joku ajatushärö,olin just töistä lähössä
aikamoinen uni, saas nähä mitä tuommonen irstailu unessa enteilee
No jopas on taas villiä menoa..aikamoisen unen näin viime yönä, saas nähä mitä sellanen irstailu merenneitojen kanssa lintsin karusellissa viime yöni unessa enteilee
nimim. vieläkin kovana ja arskat huurussa
Mulla alko loma joten nuorin on kotona sen ajan, esikko pääsi 12.00 koulusta joten koulumatkalla tultiin puistoon eväsretkelle. Ollaan siis kävellen liikenteessä
Noi pääsee useampana päivänä 12.00 ja esim yks koulupäivä on vaan 9-12 muut on tunnin tai 2 pidempiä.
Kahvia ei tule juotua joten suosittelen termariin ens kerralla kaakaota, se tuskin muuttuu maultaan pahaks.Totta. Ei se pysy oikeasti hyvänä, mutta ei puistossa saa parempaakaan. Tosin enhän mä nyt saa sitäkään
Kahvia ei tule juotua joten suosittelen termariin ens kerralla kaakaota, se tuskin muuttuu maultaan pahaks.
Mieluummin otan sit vaan vesipullontee ei mene pahaksi termarissa
Ei useinkaan huomauteteta oikeinkirjoituksesta, väärin kirjoitus on sitten eri asia.Piti hetken miettiä mutta ymmärsin. Meinasin huomauttaa oikeinkirjoituksesta.
Tarkoitan sitä että ei ole kirjoitettu oikein.Ei useinkaan huomauteteta oikeinkirjoituksesta, väärin kirjoitus on sitten eri asia.