Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä kuulin teininä ovikellon soivan useammankin kerran ja menin avaamaan mutta ketään ei missään. Lopulta väijyin keittiöpuukon kanssa oven takana kyykyssä piilossa (konttasin sinne ettei varjosta nähnyt että menin sinne) ja avasin heti kun pärähti.

Eikä ketään missään. :eek: Sit kiirehdinkin vessaan, lukkojen taa, puukkoni kera odottelemaan että isä pääsee yövuorosta. :ninja:
:unsure:
 
Meillä tosiaan joitakin vuosia sitten kuulin ovikellon soivan niin kovaa ja selvästi, että luulin ovikellon soivan.
Olin keittiössä ja pääsin nopeasti ovelle,eipä ollu ketään ovella. :D
Ehkä naapurin ovikello oli niin kovaääninen että kuulosti siltä,että meijän ovikello soi :D:D

Tosin 2 naapuria on kuollut tuosta asunnosta,eka teki itsarin toisen talon parvekkeelta ja toinen kuoli asunnossaan,ei oo varma oliko itsenurha lääkkeillä vai vahinko liika-annostus. :unsure:
No juu ei oo mitään tekemistä ovikellon kanssa.:D
 
Kuin?
Vanhalla talolla oli samanlainen ongelma joskus kun ovikello oli käytössä, pimputteli kostealla säällä itsekseen..otettiin sitten kokonaan pois käytöstä ja tyydyttiin siihen, että koira ilmoitti aina kun joku tuli ovelle.
no kyllä aika herkillä jos kosteus yhdistää virtapiirin

saattaa olla vaarallinenkin tuommonen laitos, hyvä että otitte poies käytöstä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eväshetki puistossa:) Tai ei mulla mitään eväitä ole(n) Muksuille riisipiirakoita ja mehua. Kahvia tekis mieli mut kun en tajunnut ottaa termariino_O
Eväsretket on kivoja!

Me käytiin joskus poikien kanssa eväsretkellä syksyisessä mettässä, otettiin koirakin mukaan sinne haistelemaan vahvoja metsän tuoksuja..
Eväänä oli kaikille sämpylät, välissä salaattia, tomaattia, kurkkua ja munaa ja mulle kahvia..pojille omista marjoista tehtyä mehua ja jälkkäriks vanukkaat(y)
Retkeiltiin sellasen korkean mäen päälle mistä näki toiseen metsään peltojen yli, valitettavasti kaupunki teki sille paikalle myöhemmin avohakkuut ja pilas koko alueen kertaheitolla(n)
 

Yhteistyössä