Se sai hermoromahuksen kun Echo vaihtoi avatarensa.Vihtu sentään, onko Baulaaa nostellut kaikki ekkon ketjut etusivulle. Sietäisi saada ympäri korvien.
Se sai hermoromahuksen kun Echo vaihtoi avatarensa.Vihtu sentään, onko Baulaaa nostellut kaikki ekkon ketjut etusivulle. Sietäisi saada ympäri korvien.
Mä oon jo aikani kuunnellut. Kohta on tinnitus....Ekko nöyyyyyyy luurit takas päähän
Näköjään.Se sai hermoromahuksen kun Echo vaihtoi avatarensa.
PullamössömussukkaMä oon jo aikani kuunnellut. Kohta on tinnitus....
Okei, mä jo aattelin että on joku hiilariton versio...
Eikös endometrioosi oireile noin?Mikä se on sellainen selkäkipu joka polttelee tuossa oikealla alaselässä ja välillä sätrilee mahaan,johonkin suolistoon. Ei ole nyt menkkoja enkä synnytä
Nii ja eikös siinä kuuluis olla että ''Home is where your heart is''?Nyt viimeistään saatiin todiste että maalaisromanttisen tyylin sisustajilla ei ole kaikki kotona:
Muksu luki useaan kertaan yhden tutun antaman kynttilälyhdyn kyljestä kaunokirjoitettua tekstiä:
"Home is where you love is."
Puuttuisko tuosta yks r-kirjain?
*kuvittelee shanghailaisen hikipajan "maalaisromanttinen krääsä"-osaston kiireistä tekstinlatojaa".
Kaipa niin. Tai en tiedä mitä ylevää siinä on yritetty sanoa...Nii ja eikös siinä kuuluis olla että ''Home is where your heart is''?
Selvästi koitettu kertoa, että koti on vasemman tissin alla tai tissien välissä...joskus myös oikean tissin alla.Kaipa niin. Tai en tiedä mitä ylevää siinä on yritetty sanoa...
Mä olen kuullut että kun syö pullia niin se kasvattaa kul...Pulla se painoa pompsauttaa, pulla se pyllyä pyöristää *hyräilee ja panee suuhunsa lisää tuorejuustopiirakkaa ja kahvia*
Miust tämä kuullostaa paremmalta: home is there where your heart is.Nii ja eikös siinä kuuluis olla että ''Home is where your heart is''?
Kodin seinille?Mä en tajua jengiä, joka ripustelee seinilleen ulkomaankielisiä lauseita.
Mauton, mutta sopii tyyliinKodin seinille?
Emmäkään niistä hirveemmin välitä, mutta siskolla on vierashuone tapetoitu sellasella tapetilla mikä näyttää vanhalta amerikkalais sanomalehdeltä.
Se on omalla tavallaan hieno ja sopii sisustukseen hyvin.
Voisiko olla vyöruusu? Onko ihottumaa?Mikä se on sellainen selkäkipu joka polttelee tuossa oikealla alaselässä ja välillä sätrilee mahaan,johonkin suolistoon. Ei ole nyt menkkoja enkä synnytä
makarvojaMä olen kuullut että kun syö pullia niin se kasvattaa kul...
Ihan pieni läntti tuossa kyljessä. Eikai se sisuksia kipeytä?Voisiko olla vyöruusu? Onko ihottumaa?
Se juuri kipeyttää hermot 'vyön' alueeltaIhan pieni läntti tuossa kyljessä. Eikai se sisuksia kipeytä?
TämäKodin seinille?
Emmäkään niistä hirveemmin välitä, mutta siskolla on vierashuone tapetoitu sellasella tapetilla mikä näyttää vanhalta amerikkalais sanomalehdeltä.
Se on omalla tavallaan hieno ja sopii sisustukseen hyvin.