Aqela
Parta ei ole koskaan estänyt mua.Nyt onkin muuten vaarallinen ilta, koska parta ei suojaa minua lähentely-yrityksiltä. Se kuulemma pistelee...
Parta ei ole koskaan estänyt mua.Nyt onkin muuten vaarallinen ilta, koska parta ei suojaa minua lähentely-yrityksiltä. Se kuulemma pistelee...
Mä peukutin enemmänkin tuota saunassa käyntiä.Ettekö pidä parrasta kun peukutitte kalamiehen parranajoa?
Mä tykkään parransängestä miehillä ja joillekin sopii kunnon partakin...Ettekö pidä parrasta kun peukutitte kalamiehen parranajoa?
Tai pitkä tukka miehellä.Mä tykkään parransängestä miehillä ja joillekin sopii kunnon partakin...
Mutta parratonkin menettelee.
Ei kyllä miehellä pitää näkyä niskaTai pitkä tukka miehellä.
Mikäli miehellä on pitkät hiukset, niin sitten täytyy olla myös kitara tai harley davidsonTai pitkä tukka miehellä.
Tai pitkä tukka miehellä.
Se on mukava ujuttaa sormet hiuksiin.Ei kyllä miehellä pitää näkyä niska
Voiha niitä hiuksia nostella niskaa haluaa katetella tai ponnarilla näkyy paremminEi kyllä miehellä pitää näkyä niska
NiihNii, välittää vaan pullista
Harvalle miehelle sopii pitkät hiukset, samoin kuin harvalle naiselle sopii todella lyhyet hiuksetSe on mukava ujuttaa sormet hiuksiin.
Mun miehelle sopiiHarvalle miehelle sopii pitkät hiukset, samoin kuin harvalle naiselle sopii todella lyhyet hiukset
Se on mukava ujuttaa sormet hiuksiin.
Niin mutta sitten ne tulee tietyissä tilanteissa ja asennoissa koko ajan alapuolella olevan suuhun ja h-hetkellä vetäsee ne vielä väärään kurkkuunSe on mukava ujuttaa sormet hiuksiin.
Ei oo meillä vielä haitannut yhtään tai menny kurkkuun... miehen hiuksetNiin mutta sitten ne tulee tietyissä tilanteissa ja asennoissa koko ajan alapuolella olevan suuhun ja h-hetkellä vetäsee ne vielä väärään kurkkuun
No näinhän se meillä miehilläkin on. Parempi pitää suu kiinni välillä tai saa kaivaa hiuksia sieltä.Niin mutta sitten ne tulee tietyissä tilanteissa ja asennoissa koko ajan alapuolella olevan suuhun ja h-hetkellä vetäsee ne vielä väärään kurkkuun
Ne jotka tiedän niin heille sopii pitkä tukka.Harvalle miehelle sopii pitkät hiukset, samoin kuin harvalle naiselle sopii todella lyhyet hiukset
Tukka kiinni niin ei tukehu.Niin mutta sitten ne tulee tietyissä tilanteissa ja asennoissa koko ajan alapuolella olevan suuhun ja h-hetkellä vetäsee ne vielä väärään kurkkuun
Ponnari tunkeutuu sieraimiin kuitenki ja mies jolla on nuttura, on kylläTukka kiinni niin ei tukehu.
Mun sieraimiin ei ole tunkeutunut. Tai suuhun. Vaikka ei ole ponnarilla.Ponnari tunkeutuu sieraimiin kuitenki ja mies jolla on nuttura, on kyllä
Kumminkin on, et vaan ole huomannut mitään kaiken sen ähinän ja puhinan keskelläMun sieraimiin ei ole tunkeutunut. Tai suuhun. Vaikka ei ole ponnarilla.
Ei oo vielä sattunut moistaPonnari tunkeutuu sieraimiin kuitenki ja mies jolla on nuttura, on kyllä