vierailija
Riippuu koostaHöpöhöpö. Ei kukaan pane pullaa suuhun, vaan haukkasee. Vai lykitkö sä suuhun jonkun jäätävän klöntin...
Kyllä sanalla "kaksimielinen" tarkotetaan puhekielessä pervoa. "Monimerkityksellinen"ois neutraaliHäh?
Ei kaksimielinen välttis mitään seksiin liittyvää ole.
https://www.suomisanakirja.fi/kaksimielinen
Olen eri mieltä!Kyllä sanalla "kaksimielinen" tarkotetaan puhekielessä pervoa. "Monimerkityksellinen"ois neutraali
Mä nypin pullasta palasia ja laitan suuhunHöpöhöpö. Ei kukaan pane pullaa suuhun, vaan haukkasee. Vai lykitkö sä suuhun jonkun jäätävän klöntin...
Arvasin että heti alkoi sanailu...
Ai nii, tajusin just että mua voi leipoa...
No ei tasan tarkkaan joku mummeli oo sanonu sulle kahvipöydässä "otapa kahvia ja pane pullaa suuhun"Riippuu koosta
Se tyttö siitä alkuperäisestä mainosvideosta eläyttyi kyllä 110% rooliinsaNonni. Nyt mulla soi sit Pullava-mainosbiisi päässäni.
Mä voisin kaivaa lusikalla sen voisilmän suuhuni.Mulla on voisilmäpullaa. Ja kyllä, panen sitä suuhun.
Me muut tykättiin, muistutti jotenkin suaEn. En tykänny sen luuritädin ulkonäöstä.
Et miun pullasta!Mä voisin kaivaa lusikalla sen voisilmän suuhuni.
Ja sun päältä voi nuolla sokerit poisArvasin että heti alkoi sanailu...
Ai nii, tajusin just että mua voi leipoa...
siis en ole nähnyt sitä koskaan kun en katso mainoksia koskaanSe tyttö siitä alkuperäisestä mainosvideosta eläyttyi kyllä 110% rooliinsa
Ei pullilla ole suitaAinakin tulet mieleeni, kun panen pullaa suuhun
Olet allerginen voille?Et miun pullasta!
Mä syön pullat ympäriltä ja viimesenä sen voisilmänMä voisin kaivaa lusikalla sen voisilmän suuhuni.
Yks asia kerrallaan. Tässä kuvanvaihdoksessa oli jo tarpeeksi totuttelua.Etkös sä @Echo miettinyt sitä nimenvaihdostakin? Tuollahan olisi hyviä ideoita siihenkin
Ja sit on naamat, kädet ja kaikki paikat sokerissa ja tahmeinaJa sun päältä voi nuolla sokerit pois
(meidän muksut tekee niin pullalle, en minä)
Samis!Mä syön pullat ympäriltä ja viimesenä sen voisilmän