Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tää on hyvää!

Äiti tehtaili tuota eräänä kesänä ainakin kymmenen kertaa ja laittoi jokaikisenä kertana lisäksi lipstikkaa ja siitä lähtien mulla on ollut lievä vihasuhde lipstikkaan.

Mut et kai valkosipulia unohtanut?
Siinä ratatouille-ohjeessa olis ollu valkosipulia, mut mua laiskotti. :oops:
Ois varmaan antanu entistä paremman maun. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
Nyt mulla on jotakin sanottavaa. Täällä on Ribfest tällä viikonlopulla. Useat kilpailijat kilpailevat siitä kuka käristää parhaat ribsit.
Algoma on tuomaristossa antamassa mielipiteensä. Se tarkoittaa sitä, että ostan annoksen kylkiluita ja, jos tykkään niistä niin annan ääneni, jos en tykkää niin pidän kerrankin turpani kiinni.
 
r0s
Nyt mulla on jotakin sanottavaa. Täällä on Ribfest tällä viikonlopulla. Useat kilpailijat kilpailevat siitä kuka käristää parhaat ribsit.
Algoma on tuomaristossa antamassa mielipiteensä. Se tarkoittaa sitä, että ostan annoksen kylkiluita ja, jos tykkään niistä niin annan ääneni, jos en tykkää niin pidän kerrankin turpani kiinni.

Kuulostaa tirisevän herkulliselta! :p
 
Pitäis vaihtaa tuo avatar-kuva kun alkaa tää kyllästyttää. Tätä luuritäti-kuvaa ei varmaan löydy enää mistään kun tää oli jostain vanhasta Microsoftin kuvapankista, joten mietin tarkkaan vaihdanko...(n)

Saako netistä ottaa minkä tahansa kuvan?
 

Yhteistyössä