Aqela
Purkilla päähän?Syöt ? heität sillä sitä joka antoi sen ?
Purkilla päähän?Syöt ? heität sillä sitä joka antoi sen ?
sori, korjasinOon varma, kun on mulla ollut sitä Kamomillaakin, jonka sitten epähuomiossa nyhtäsin maasta, kun oli niin olemattoman näköinen.
Eiiiii...Heittelet niillä ohikulkijoita parvekkeelta
Taidan nakata Elluskaa.
Niin täällähän on kyyhkyjahti ja sorsastus ainaaskin jo alkanut. Ja karhustuskin?Ei mulla mitään varsinaista asiaa ole, mutta huomasin, että vain naisia asialla niin tpin vähän matalampaa ääntä tänne.
Kruttikaan ei maininnut mitään hänen mieliaiheestaan.
Metsästyksestä.
Onks sulla matala puheääni vai pystytkö laulamaan C mollissa?Ei mulla mitään varsinaista asiaa ole, mutta huomasin, että vain naisia asialla niin tpin vähän matalampaa ääntä tänne.
Kruttikaan ei maininnut mitään hänen mieliaiheestaan.
Metsästyksestä.
Annapas kun annan sulle "Paulan" :syöt aamuin illoin lusikallisen luomusuperfosfaattia kurkuman kera, ja peset pekonin ja mangon kiehuvalla vedellä iltapalaksi.Taidan olla kipeeks tulossa, lihaksia ja päätä särkee ja paleltaa ja on kaikinpuolin vähän huono olo
Ääni on matala ja laulan moo cellissä.Onks sulla matala puheääni vai pystytkö laulamaan C mollissa?
Yksi kyyhkynen, yksi sorsa ja yksi karhu tekee taivallisen Kakyso-keiton.Niin täällähän on kyyhkyjahti ja sorsastus ainaaskin jo alkanut. Ja karhustuskin?
Yksi kyyhkynen, yksi sorsa ja yksi karhu tekee taivallisen Kakyso-keiton.
On pitkä talvi edessäOis melko iso soppa.
Siinä ratatouille-ohjeessa olis ollu valkosipulia, mut mua laiskotti.Tää on hyvää!
Äiti tehtaili tuota eräänä kesänä ainakin kymmenen kertaa ja laittoi jokaikisenä kertana lisäksi lipstikkaa ja siitä lähtien mulla on ollut lievä vihasuhde lipstikkaan.
Mut et kai valkosipulia unohtanut?
Vähän sama kuin mehustus.karhustus
Nyt mulla on jotakin sanottavaa. Täällä on Ribfest tällä viikonlopulla. Useat kilpailijat kilpailevat siitä kuka käristää parhaat ribsit.
Algoma on tuomaristossa antamassa mielipiteensä. Se tarkoittaa sitä, että ostan annoksen kylkiluita ja, jos tykkään niistä niin annan ääneni, jos en tykkää niin pidän kerrankin turpani kiinni.
Fiksuja poikiaMä taas en koskaan saanut poikia tykkäämään niistä, mikä taas on hyvä juttu mulle.
Ostaisit itse kuitenkin kaikki, mutta ainakin rahat jää lompakkoonMä aloitan pullafestit kans joskus.
Myyn sinne lippuja ja pidetään kaikki rahat
Pitäis vaihtaa tuo avatar-kuva kun alkaa tää kyllästyttää. Tätä luuritäti-kuvaa ei varmaan löydy enää mistään kun tää oli jostain vanhasta Microsoftin kuvapankista, joten mietin tarkkaan vaihdanko...
Saako netistä ottaa minkä tahansa kuvan?
Okei.Mä otin ja muokkasin hieman.
Eikä kuvassa ollut mitään tekijänoikeusmerkkejä.