Shh mä lasken.Eihän sulla ollut kun pari päivää vasta eli ei lasketa
Shh mä lasken.Eihän sulla ollut kun pari päivää vasta eli ei lasketa
Rasisti!Shh mä lasken.
Täällä on jo siivottu,tiskattu ja pyykätty,tehty marjapiirakka ja syöty ja juotu kahviaMut takaisin siivoamaan nyt.
Voit ottaa iltapäivä nokoset.Täällä on jo siivottu,tiskattu ja pyykätty,tehty marjapiirakka ja syöty ja juotu kahvia
Nyt täytyy tuosta kuvasta sanoa, että
Mulla on noi kolme ekaa vielä edessä, jotta voisin iloita kahdesta viimeisestä. Ei sontaläjässä tuu koti-iltatunnelmaa...Täällä on jo siivottu,tiskattu ja pyykätty,tehty marjapiirakka ja syöty ja juotu kahvia
Mä ostan joko vapaan tai luomu kananmunia...ainaNyt täytyy tuosta kuvasta sanoa, että
-ylempi on ulkokanalasta kun on lunta ympärillä
-alempi "vapaan kanan muna" -kanalasta.
Välissä ois luomukanala, mut ne ei saa ulkoilla talvisin.
Ihan havainnollistava kuva. Ostan ulkoilevan kanan munia jatkossakin ensisijaisesti.
Juu ei mu niinku asiaa ollut...
TsemppiäMulla on noi kolme ekaa vielä edessä, jotta voisin iloita kahdesta viimeisestä. Ei sontaläjässä tuu koti-iltatunnelmaa...
Voit ottaa iltapäivä nokoset.
Onko sulla kissoja?[ATTA
...ja mä oon sujuvasti sisätiloissa, aika ehunaa
Ja tiijätkö vielä mitä muuta?!
...
Etkö yhtään?
...
Sitte mä saan sen kertoa!!*hihkuu taputtaen kätösiään*
Ootkos valmis...no et tietenkään oo mutta tässä tää nyt tulee....
TaDaa!![AT
Viikonloppu, melkolailla ihana sana
Nauti omastasi parhaalla mahdollisella tavalla
Ei ole eikä tuleOnko sulla kissoja?
Ok. Eikun ajattelin vaan kysyä Ei ole eikä tule
Kui?
Öykkei, saahan sitä kysästäOk. Eikun ajattelin vaan kysyä 
Niin, jotenkin ajattelin että sinulla olisi kissoja ja paljon kaikenlaisia lemmikkejä. Koira sitten vaan?Öykkei, saahan sitä kysästä
Onkos sulla sitten kissaa? Tai ylipäätänsä lemmikkiä?
Aaa, no lemmikithän on kyllä kivoja, opettavat lasta vastuullisuuteen ja niihin saa purkaa tai kehittää hoivaviettiäänNiin, jotenkin ajattelin että sinulla olisi kissoja ja paljon kaikenlaisia lemmikkejä. Koira sitten vaan?
Ei minulla ole mitään tällähetkellä. Kissa olisi kiva taas joskus ottaa kunhan aika on sopiva. tai marsu
Vapaakana syö soijamaissia, niin ei kannata niitä. Se kun on Trumpin kukkaroon kaikki ja menee maailman systeemit pilalle.Mä ostan joko vapaan tai luomu kananmunia...aina
Hähnyt?
Aaa, no lemmikithän on kyllä kivoja, opettavat lasta vastuullisuuteen ja niihin saa purkaa tai kehittää hoivaviettiään
Ja jos mun tytöltä asiaa kysyttäis ja hänellä ois täyspäätäntävalta niin kait täällä olis yks eläintarha
Nöyp, mulla on ollu koira vaan ei enää. Talossa kyllä kuumeillaan vaikka ja minkä lemmikin perään - ykkösinä taitavat kisailla juuri koira ja kissa - muttamutta...katellaas nyt kuin tässä käynee...
Täällä myösMä ostan joko vapaan tai luomu kananmunia...aina
Ihanaa viikonloppua sinne murukatso liitettä 7666
...ja mä oon sujuvasti sisätiloissa, aika ehunaa
Ja tiijätkö vielä mitä muuta?!
...
Etkö yhtään?
...
Sitte mä saan sen kertoa!!*hihkuu taputtaen kätösiään*
Ootkos valmis...no et tietenkään oo mutta tässä tää nyt tulee....
TaDaa!!katso liitettä 7667
Viikonloppu, melkolailla ihana sana
Nauti omastasi parhaalla mahdollisella tavalla