Muut tonkii baarikaappia sillä aikaa...
Muut tonkii baarikaappia sillä aikaa...
Oliskos semmonenki riski?No et sentään olis mikään seksiorja
Meidänkö? Ei me nyt missään hotellissa tai laivalla asuta.Muut tonkii baarikaappia sillä aikaa...
No ei kai nyssentään pokeripelissä missä pelaajat tarttee ruokaakin niin että hopi hopi keittiöön siitä nainen!Oliskos semmonenki riski?
1,2% riskiOliskos semmonenki riski?
No viinakaappia sit!Meidänkö? Ei me nyt missään hotellissa tai laivalla asuta.
Tai jos mä näytän asekaapin?No viinakaappia sit!
Yrittäjällä on riskienhallinnat näköjään kunnossa...1,2% riski
Ei tarvitse, lupaan käyttäytyä.Tai jos mä näytän asekaapin?
Se oli todennäköisyys, että rättis liittyy seuraanYrittäjällä on riskienhallinnat näköjään kunnossa...
Ihmiskaupan tunnusmerkit.No ei kai nyssentään pokeripelissä missä pelaajat tarttee ruokaakin niin että hopi hopi keittiöön siitä nainen!
Nääh, sillä unohtuu kebabruulansa/rullansa heilutus kun mä käyn grillillä ja tuon sille jotainSe oli todennäköisyys, että rättis liittyy seuraan
Ei, vaan luotan että teet kaikenlaisia makeita sokeriherkkuja muille pelaajille niin että heitä alkaa väsyttämään ja sen takia omat voittomahdollisuuteni kasvavat moninkertaisestiIhmiskaupan tunnusmerkit.
eihän sole paprityö jos se tehdään tietokoneella
Sä siinä univelkaisena tilttaisit ekanaEi, vaan luotan että teet kaikenlaisia makeita sokeriherkkuja muille pelaajille niin että heitä alkaa väsyttämään ja sen takia omat voittomahdollisuuteni kasvavat moninkertaisesti
Multa saat ton juhlamokan lopunEntäs jos mä voitan? Saan Ellun Mantan, Krutin sorsat, Kalamiehen firmasta 1/5, Rosin huomisen aterian, Freezen riisipuuron, Kaisilta ja Ellimaariltakin jotain ja sit onkin mukava ilta huomenna nauttia ateriaa auringonlaskussa, kissa kainalossa.
Kyllä mullakin äänenpaino ja puhetyyli vaihtelee riippuen siitä kenen kans juttelen. Mut mulla vaikuttaa myös tunteet, eli jollen mä oikein pidä jostain tyypistä niin kyl se puhe tapa on ihan muuta kun jonkun jonka kans lentää läppä ja ajatukset lyö yhteen, eikä se mitään esittämistä ole..Mies sanoi tässä yks päivä että esitin, puhuessani jollekin tutulle.
Hö. Emmä muista esittäneeni. Ehkä mä joskus reipastan mun puhetyyliä ja en kuulosta samalta kuin mun kooma-lahnasävy aamukahvilla.
On mulla makuuhuone-sävy. Semmonen vetelä Marlene Dietrich/RBF-ilme ja sävy "ai sää pöllähdit siihe, noooo voitha sä vaikka vyönremmiä vähä höllätä..."
Tai reippaina päivinä mä puhun makkarissa semmosella hoivavietti-äänellä.
Mut emmä nyt Marlene-makuuhuonetyylillä puhu vaikka töissä tai muksun koulun opettajalle.
Olen havainnut, että jotkut tykkää lässyttää koirille ja lapsilleKyllä mullakin äänenpaino ja puhetyyli vaihtelee riippuen siitä kenen kans juttelen. Mut mulla vaikuttaa myös tunteet, eli jollen mä oikein pidä jostain tyypistä niin kyl se puhe tapa on ihan muuta kun jonkun jonka kans lentää läppä ja ajatukset lyö yhteen, eikä se mitään esittämistä ole..
tähtäilun etupäässä punahuulisorsia ja silkkipöksyuikkujaMitäs napsit tähtäimees?
Mä en tykkää tuosta tavasta yhtään. Pieninä hellittelyhöpinöinä menee mutta normaali puheessa mun mielestä pitäisi puhua suht.tavallisesti. Ja mä suorastaan inhoon sitä kun vanhuksille lässytetäänOlen havainnut, että jotkut tykkää lässyttää koirille ja lapsille