Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
r0s
:(

Ohhoho. Tulipa ikävä työmaille, lapionvarteen.

Osasyyllinen tosin saattaa olla se, että työpaikalla ollaan sovinistisia. MULLE tungetaan jotain vitun palkanmaksuun liittyviä exelille siirtämisjuttuja. :mad: Mitään inhoa enemmän ko papritöitä... :cautious:
 
*Ottaa kahvia suoraan suoneen Pauligin säiliöautosta*:cautious:

:sleep:Vä-syt-tää:sleep:

Kuopus tuli 24-0.30 maissa arkana sanomaan "mulle tuli mieleen yks pelottava örkkimönkiäis-juttu enkä saa sitä mielestäni pois" -> varttitunnin keskustelu, onko kaapissa ja sängyn alla ketään. Isompikin muksu havahtui siihen.

Kysyin että onko kaapista/sängyn alta koskaan kukaan kurkistanu, vastaus oli hiljaisuus.
Isompi muksu härnäsi "hehee, kyllä siellä joku on" - ja eikun aloita kuopuksen terapointi uudestaan. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
*Ottaa kahvia suoraan suoneen Pauligin säiliöautosta*:cautious:

:sleep:Vä-syt-tää:sleep:

Kuopus tuli 24-0.30 maissa arkana sanomaan "mulle tuli mieleen yks pelottava örkkimönkiäis-juttu enkä saa sitä mielestäni pois" -> varttitunnin keskustelu, onko kaapissa ja sängyn alla ketään. Isompikin muksu havahtui siihen.

Kysyin että onko kaapista/sängyn alta koskaan kukaan kurkistanu, vastaus oli hiljaisuus.
Isompi muksu härnäsi "hehee, kyllä siellä joku on" - ja eikun aloita kuopuksen terapointi uudestaan. :cautious:
Että nuo isommat sitten osaa olla ihania:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
mistä tietää onko haava sulkeutunut tarpeeksi ja voiko haavateipin ottaa pois? viikon ollut, jokohan olisi... hiton hankala käydä suihkussa kun pitää kelmuttaa ja teipata niin tekisi mieli jo poistaa.
 

Yhteistyössä