Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Osaat vai?kommentoit sille koko ajan kuin ihastunut teini.
Vai niin. Kommentoin kyllä ihan kaikille muillekkin, milloin satun ehtimään ja ketä paikalla sattuu olemaan ja jos aiheeseen jotain kommentoitavaa keksin, mut sä ilmeisesti kyttäät vain yhdelle henkilölle osoitettuja vastauksia joten aika suppea otanta sulla silloin on mun kommenteista. Mut hyvää illan jatkoa sulle ja tuolle toiselle ongelmatapaukselle, mä en teidän harhoja nyt jaksa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Echo
vierailija
Vai niin. Kommentoin kyllä ihan kaikille muillekkin, milloin satun ehtimään ja ketä paikalla sattuu olemaan ja jos aiheeseen jotain kommentoitavaa keksin, mut sä ilmeisesti kyttäät vain yhdelle henkilölle osoitettuja vastauksia joten aika suppea otanta sulla silloin on mun kommenteista. Mut hyvää illan jatkoa sulle ja tuolle toiselle ongelmatapaukselle, mä en teidän harhoja nyt jaksa.
Et kirjoittele muille yhtä flirttaillen.
 
vierailija
Joku ihan tosissaan viitsii kuluttaa kesälomansa siihen että vittuilee kakspluspalstalla? o_O
Samaa olen ihmetellyt. Sääliksi käy semmonen. Tulin kysymään sulta, mitä voi tehdä tomaatinlehdistä, siis voisko siitä tehdyllä liuoksella olla joku käyttötarkoitus? Kirvoja ei ole mut meidän Romanescat ovat nyt pieniä reikiä täynnä - matoja siis. Fenkoleissa ei ole mitään vikaa, mut kun se Romanescan kukka syödään, kasvaako sitä jos lehdissä on toukkia. Aikaisemmin parsakaalit kyllä ovat onnistuneet hienosti.
 

Yhteistyössä