vierailija
Osaat vai?kommentoit sille koko ajan kuin ihastunut teini.Älä sitten kysele Mä osaan sentään tarvittaessa lopettaa
Osaat vai?kommentoit sille koko ajan kuin ihastunut teini.Älä sitten kysele Mä osaan sentään tarvittaessa lopettaa
Vai niin. Kommentoin kyllä ihan kaikille muillekkin, milloin satun ehtimään ja ketä paikalla sattuu olemaan ja jos aiheeseen jotain kommentoitavaa keksin, mut sä ilmeisesti kyttäät vain yhdelle henkilölle osoitettuja vastauksia joten aika suppea otanta sulla silloin on mun kommenteista. Mut hyvää illan jatkoa sulle ja tuolle toiselle ongelmatapaukselle, mä en teidän harhoja nyt jaksa.Osaat vai?kommentoit sille koko ajan kuin ihastunut teini.
Sitä päivää ei yksinkertaisesti tule tapahtumaan.Miks ihmeessä sinne kun parempi olis istua vaikka muuten vaan saman pöydän ääreen keskustelemaan kuin aikuiset?
Osaat vai?kommentoit sille koko ajan kuin ihastunut teini.
Et kirjoittele muille yhtä flirttaillen.Vai niin. Kommentoin kyllä ihan kaikille muillekkin, milloin satun ehtimään ja ketä paikalla sattuu olemaan ja jos aiheeseen jotain kommentoitavaa keksin, mut sä ilmeisesti kyttäät vain yhdelle henkilölle osoitettuja vastauksia joten aika suppea otanta sulla silloin on mun kommenteista. Mut hyvää illan jatkoa sulle ja tuolle toiselle ongelmatapaukselle, mä en teidän harhoja nyt jaksa.
-tönkin oli kanssani samaa mieltä siitä ettei ole mahdollista.Sitä päivää ei yksinkertaisesti tule tapahtumaan.
Lopeta jo stanan vatipää.Et kirjoittele muille yhtä flirttaillen.
No niinpäJoku ihan tosissaan viitsii kuluttaa kesälomansa siihen että vittuilee kakspluspalstalla?
No niinpä
Maistuiko viini? Ja ruoka?
Sitä et sinä päätäSitä päivää ei yksinkertaisesti tule tapahtumaan.
Tämän päivän tohinoiden jälkeen maistuis viini kyllä mullekinOl ihan hiton hyvää!
Etenkin se sienimuhennos.
eikä se viinipullo vieläkään tyhjäksi tullut...
Sul on liian pieni lasiOl ihan hiton hyvää!
Etenkin se sienimuhennos.
eikä se viinipullo vieläkään tyhjäksi tullut...
Tai toi viini ei vaan oo erityisen hyvää.Sul on liian pieni lasi
Sun ois pitäny viedä mennessäs "tuliais"viini, oisitte nyt voinu sen siemailla poisTämän päivän tohinoiden jälkeen maistuis viini kyllä mullekin
Jaa niin sellanenkin mahdollisuus onTai toi viini ei vaan oo erityisen hyvää.
Sitä päivää ei yksinkertaisesti tule tapahtumaan.
Öitä!kello o noin v.itust taas?
Öitä siis!
Kai sielläpäin Suomea on myös kauppoja, alkoja, että olisi voinut käydä ostamassa sellaisen..Sun ois pitäny viedä mennessäs "tuliais"viini, oisitte nyt voinu sen siemailla pois
Öljy-yhtiö ja huomenna uusi päiväkello o noin v.itust taas?
Öitä siis!
Malttokos siellä synttärisankari mennä hyvin nukkuun vai kävikö kierroksilla päivän partyjen jäljiltä?Tämän päivän tohinoiden jälkeen maistuis viini kyllä mullekin
Öljy-yhtiö ja huomenna uusi päivä
Hirmu uholla lähti...bileet jatkuu kuulema aamulla ja tätikin on tyhmä vaikka sainkin monta suukkoaMalttokos siellä synttärisankari mennä hyvin nukkuun vai kävikö kierroksilla päivän partyjen jäljiltä?
Samaa olen ihmetellyt. Sääliksi käy semmonen. Tulin kysymään sulta, mitä voi tehdä tomaatinlehdistä, siis voisko siitä tehdyllä liuoksella olla joku käyttötarkoitus? Kirvoja ei ole mut meidän Romanescat ovat nyt pieniä reikiä täynnä - matoja siis. Fenkoleissa ei ole mitään vikaa, mut kun se Romanescan kukka syödään, kasvaako sitä jos lehdissä on toukkia. Aikaisemmin parsakaalit kyllä ovat onnistuneet hienosti.Joku ihan tosissaan viitsii kuluttaa kesälomansa siihen että vittuilee kakspluspalstalla?