Iltaa, nyt on lämmintä.Iltaa! Jokohan täällä olis rennompaa väkee paikalla? Onko @Elena777 selvinnyt rinsessajuhlista? Nätti ilta nyt, ja ihanan lämmin päivä oli tänään
Kyllä ehti jo kaivata lämpöä Tälläset kelit on ihan hyvät, välttämättä mitään tappohelteitä tartteIltaa, nyt on lämmintä.
Tää on hyvä.Kyllä ehti jo kaivata lämpöä Tälläset kelit on ihan hyvät, välttämättä mitään tappohelteitä tartte
Aamut sais olla vielä vähän lämpimämpiä
eikun +20 tai +22Tää on hyvä.
Täällä on nyt 20.eikun +20 tai +22
Täälläkin on nyt +20eikun +20 tai +22
Paljokos siellä nyt on?eikun +20 tai +22
Juu, loput kohta paistettuna.
Onnistuko piffit?
Täällä on vaan +15Täälläkin on nyt +20
Täällä on vaan +15Täälläkin on nyt +20
Hyvää vaihtelua kieltämättä tuollain saa. Osa suoraan raakana ja loput vaikka seuraavalle päivälle paistettuna. Vaikka edelleen mieluummin ite paistasin vaan kaikkiJuu, loput kohta paistettuna.
Seis... ei siltä saa kysellä noin paljon. se h e r m o s t u uHyvää vaihtelua kieltämättä tuollain saa. Osa suoraan raakana ja loput vaikka seuraavalle päivälle paistettuna. Vaikka edelleen mieluummin ite paistasin vaan kaikki
Onko sulla erikseen joku lihamylly vai millä ne lihat raastat/jauhat?
Hö...No täällä pitäis huomena olla samoja asteita... Elo-syyskuussa ainakin tulee vielä hyvät lämpöaallot (oon tilannut ne sinne kun mulla on sillon loma)Täällä on vaan +15
Älä sitten kysele Mä osaan sentään tarvittaessa lopettaaSeis... ei siltä saa kysellä noin paljon. se h e r m o s t u u
Myllykin on, mutta raastetuna parempaa, semmonen fiskarsin taittuva kahvainen raastin.Onko sulla erikseen joku lihamylly vai millä ne lihat raastat/jauhat?
No se suuttuu jo yhdestä kysymyksestä ,tai kysymyksistä jotka ei edes ole sille osoitettu...Älä sitten kysele Mä osaan sentään tarvittaessa lopettaa
Raasta sinä pers*ttäsi vaanMyllykin on, mutta raastetuna parempaa, semmonen fiskarsin taittuva kahvainen raastin.
Just loppuivat ja en ymmärrä miten pienistä ihmisistä voi lähteä niin paljon ääntäIltaa! Jokohan täällä olis rennompaa väkee paikalla? Onko @Elena777 selvinnyt rinsessajuhlista? Nätti ilta nyt, ja ihanan lämmin päivä oli tänään
Voi miten mä olen miettinyt monesti samaaJust loppuivat ja en ymmärrä miten pienistä ihmisistä voi lähteä niin paljon ääntä
Eihän tuollainen lapsen tasolle jämähtänyt ymmärrä aikuisten keskusteluista mitään. Kiukuttelee ja hakee huomiota kun aikuiset jutteleeMiks ihmeessä sinne kun parempi olis istua vaikka muuten vaan saman pöydän ääreen keskustelemaan kuin aikuiset?