Ennnnnn muuten uskaltais olla tollasessa kiekossa, ennnnn vaikka mitä maksaisivat
Ennnnnn muuten uskaltais olla tollasessa kiekossa, ennnnn vaikka mitä maksaisivat
En miekään.Ennnnnn muuten uskaltais olla tollasessa kiekossa, ennnnn vaikka mitä maksaisivat
Eiiii saaSaa kait sitä pullaakin mutustella kuhan ei mee vallan jokapäiväiseksi herkuksi
Ja tuossakin pätee että se ite tehty on miljoonakertaa parempi
Aina se kehuu itseään.Jep
Mä olen taitava veitsen kanssa.
Ei kehu, sais kehua ja luottaa itseensä jopa enemmän, koska on ihana ihminen juuri tuollasenaan...joten älä viiti.Aina se kehuu itseään.
Nääh...Anankin mieli puuttuu kun saa käteensä lämpimän kanelipullan ja lasin kylmää maitoa/kuumaa kahvia/kuumaa teetä...menee suu miehelläkin vehnäselleEiiii saa
Laki kieltää sen...tai ainakin vois kieltää pian jos Antti Rinne sais asiaan puuttua
Onhan tuo kehumista ja se on kuvottavaaEi kehu, sais kehua ja luottaa itseensä jopa enemmän, koska on ihana ihminen juuri tuollasenaan...joten älä viiti.
Nii ja samaan aikaan vaatii kansalta pullat ja herkut suista pois, että elettäis pidempään...eli hmm, se vaatiikin Echon pullat ja munkit itelleen!Nääh...Anankin mieli puuttuu kun saa käteensä lämpimän kanelipullan ja lasin kylmää maitoa/kuumaa kahvia/kuumaa teetä...menee suu miehelläkin vehnäselle
Kuules, ei ole huono asia tuo ollenkaanAina se kehuu itseään.
Turha vaatimattomuus ei kaunista, muistuttaa tällä viikolla vietetty Minä olen hyvä -teemaviikko. Idean takana on Yllätetään yhteiskunta -ryhmä, joka muistuttaa, että terve itsetunto ja oman osaamisen arvostus ovat eri asia kuin ylimielisyys tai kopeus.Aina se kehuu itseään.
Sä haukkuisit häntä itsesäälistä ja huomio*uoraudesta, jos hän kirjoittais jotain muuta...sitä paitsi toi mitä sä teet on kuvottavaa, koska yrität rikkoa toisen itsetuntoa.Onhan tuo kehumista ja se on kuvottavaa
Taidan olla kateellinen hänelle ja se on kuvottavaa miten jatkuvasti yritän murtaa toisen itsetuntoa morkkaamalla häntä
Tommoset kieltämiset vaan synnyttää kapinointia...kohtuus kaikessa, tasapainon saavuttaminen syömiseenkin.Nii ja samaan aikaan vaatii kansalta pullat ja herkut suista pois, että elettäis pidempään...eli hmm, se vaatiikin Echon pullat ja munkit itelleen!
No taas toisaalta kyll se mulle sopii, emmä niitä söis muutenkaan
Ihan kivasti meni, mennä tohotin ja opiskelin ja kotiin päästyäni simahin melko nopeasti päiväunille...huomenna meno jatkuu ja olen innostunut ahnehtimaan taas vähän liikaa asioita ittelleni mitä opiskella ja ne kaikki on tälle jaksolleIltaa!
Sekä tuloksekkaan että raskaan työpäivän jälkeen päätin palkita itseni parilla Brooklynin Bela Air Sour-oluella sekä saunalla.
Mites muiden päivät?
Kaikesta sanomastani huolimatta olen haiseva, limainen läski joka koittaa kohottaa itsetuntoaan haukkumalla toisia tuntematta kohdettaan yhtään ja se on kuvottavaa
Nyt alkoi tekemään mieli muffinsseja... Tekisiskös kookos vai suklaamuffinssejaNii ja samaan aikaan vaatii kansalta pullat ja herkut suista pois, että elettäis pidempään...eli hmm, se vaatiikin Echon pullat ja munkit itelleen!
No taas toisaalta kyll se mulle sopii, emmä niitä söis muutenkaan
Suklaa on hyvääNyt alkoi tekemään mieli muffinsseja... Tekisiskös kookos vai suklaamuffinsseja
Ihan kivasti meni, mennä tohotin ja opiskelin ja kotiin päästyäni simahin melko nopeasti päiväunille...huomenna meno jatkuu ja olen innostunut ahnehtimaan taas vähän liikaa asioita ittelleni mitä opiskella ja ne kaikki on tälle jaksolle
Selvä pyy. Sit vaan kauppaan hakemaan aineksia.Suklaa on hyvää
Muffinssit tarttuu kitalakeen tai ovat kuivia, mutta suklaa on aina hyvä vaihtoehto ihan sellasenaan
Nyt alkoi tekemään mieli muffinsseja... Tekisiskös kookos vai suklaamuffinsseja
Selvä pyy. Sit vaan kauppaan hakemaan aineksia eli pelkkää suklaata ei muffinssi aineksia.
Niinpä ja et muuten arvaa miten ikävä mulla tulee tätä aikaa sitten kun se kaikki on ohi!Onneksi aina voi uusia jos jotain ei ehdikään/viitsikään.
Se on rumaa. Mulle on opetettu niin pienenämKuules, ei ole huono asia tuo ollenkaan
Joskus on hyvä kehua itteään ja sanoa oikein ääneen että hittolainen kun oon paras! Kun ihan liian harvoin ja vähän oikeesti saadaan päivän aikana sitä kiitosta, niin jos ei muut osaa/ymmärrä mainita niin tekee sen itse
Eikä se ole pois keneltäkään.
Ei sultakaan