Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaruokana lohkoperunoita ja HK:n viljaporsaan fileetä, makuna ruohosipuli-pippuri-teollinen maku. :cautious:

Oikeesti: ois markkinarako siinä, että myytäis pakkauksessa erillään se naturell-pihvi, sitten samassa paketissa ois mausteseos/marinadiainekset millä maustaa sen itse.
Nyt kun ne maustetut pihvit lojuu viikkotolkulla muovipakkauksessa, niin ei aidosta mausta tietoakaan.
..öööääh..tota kun..miks pitäs olla mukana joku marinadipussihässäkkä:unsure: kun eiks semmosen voi - ja voikin! - tehä ihan ite omin kätösin:)

Tai ylipäätään maustaa ihan ite?
Naturel lihat kunniaan(y)


Nyt mänen....!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Mun mies on menettänyt järkensä(n) Eilen meille ilmesty Juhlamokka paketti, tänään jotain Roasted marinoituja Atrian porsaan ulkofilee pihvejäo_O Tai sit se juonii jotain.. Juhlamokka on meidän(=mun) makuun sellasta kusivettä ettei siitä tuu kun kiukkuseks ja valmiiks marinoitua possua me ollaan syöty ööö.... varmaan sata vuotta sitten(n) pois lukien testinä jotkut ribsit, nekin valmiiks maustettuna ihan hirveitä... Se kierolainen varmaan yrittää etten laita sitä kauppaan enää:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Nonniii, taijanpa olla kutakuinkin valamis viipottamaan kauppaan olemaan kärryineni käytävien tukkona:notworthy:..antenniantenni jo etukäpälään eessuntaassun sinkoilemiseni hyllyjen ja osastojen keskellävälissä kun yritän pysytellä hankintamietteideni perässä:oops:.. On mulla lappukin kirjotwttuna(y) mutta eihän sen kanssa mulla mee ikinä niinkuin oikein pitäs:D. Ja luultavasti ehdin sen kadottaakin:D..

Mutta rintamasuunta rohkeesti kohti koitosta! Aattelen tehä jotain nopeeta - ?! - broilerista ja kasviksista mutta suattaapihan se kyllä oikeesti olla jotakin muutakin:D
Pitäsköhän kuules vielä harrastaa uhkapelailuakin*ufopääkkönen* ja laittaa tulemaan voittorivi lottoa:)...

Vuan nyt mie lähden:)
Keskellä viikkoa mennään ja työviikon paremmalla puolella, onneksi maanantai on jo historiaa:D!
Terppa!
*ufojasperpääkkönen*
 
Mun mies on menettänyt järkensä(n) Eilen meille ilmesty Juhlamokka paketti, tänään jotain Roasted marinoituja Atrian porsaan ulkofilee pihvejäo_O Tai sit se juonii jotain.. Juhlamokka on meidän(=mun) makuun sellasta kusivettä ettei siitä tuu kun kiukkuseks ja valmiiks marinoitua possua me ollaan syöty ööö.... varmaan sata vuotta sitten(n) pois lukien testinä jotkut ribsit, nekin valmiiks maustettuna ihan hirveitä... Se kierolainen varmaan yrittää etten laita sitä kauppaan enää:cautious:
:eek::unsure: :confused:Hyiiiiih
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
..öööääh..tota kun..miks pitäs olla mukana joku marinadipussihässäkkä:unsure: kun eiks semmosen voi - ja voikin! - tehä ihan ite omin kätösin:)

Tai ylipäätään maustaa ihan ite?
Naturel lihat kunniaan(y)


Nyt mänen....!
Juu mä maustan ja marinoin itse, mut aina ei jaksa.
Vaikka mulla on aikaa lorvia palstalla, niin ruuanlaiton pitää välillä olla nopeeta. :oops::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Iltaruokana lohkoperunoita ja HK:n viljaporsaan fileetä, makuna ruohosipuli-pippuri-teollinen maku. :cautious:

Oikeesti: ois markkinarako siinä, että myytäis pakkauksessa erillään se naturell-pihvi, sitten samassa paketissa ois mausteseos/marinadiainekset millä maustaa sen itse.
Nyt kun ne maustetut pihvit lojuu viikkotolkulla muovipakkauksessa, niin ei aidosta mausta tietoakaan.
ja myös siinä ettei aina tarttis olla porsasta vaan esim. peuraa kun niitä nyt paikkapaikoin joka paikassa liikkuu jo vähän turhankin paljon.
 
Yks ällötysten ällötys- rivi mikä pitäis kaupassa poistaa myös, on über-sokeriset pillimehut.
Niitä on sataa eri lajia, ja mua ärsyttää jotenki nähdä jossain eväsretkillä kun muksut Ville 5 v.ja Jessica 4 v. vetää niitä ihan onnessaan ja mummunsa on helpottunut kun sai ne hiljasiks.

Siis. Mähän en voi pullansyöjänä ja -leipojana moralisoida mistään epäterveellisestä. Mut kai mä nyt jostain voin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Yks ällötysten ällötys- rivi mikä pitäis kaupassa poistaa myös, on über-sokeriset pillimehut.
Niitä on sataa eri lajia, ja mua ärsyttää jotenki nähdä jossain eväsretkillä kun muksut Ville 5 v.ja Jessica 4 v. vetää niitä ihan onnessaan ja mummunsa on helpottunut kun sai ne hiljasiks.

Siis. Mähän en voi pullansyöjänä ja -leipojana moralisoida mistään epäterveellisestä. Mut kai mä nyt jostain voin.
Ilman muuta, sulla on täys oikeus siinä missä muillakin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä