khyyyllä täällä on laitettu siementä vakoon ihan huolellaja ruutiksen kohdalla uskon että piiskaa peltoaan oikein mielellään kepillään
kai ne mummutkin on joskus olleet nuoria
huomentaNoni, nyt mun on pakko mennä myös. On jo kerrottu liikaa sukulaisistakin... Hyvät yöt
Tuurhaan pyytelet. Väärä paikka.Jaa-a, en oo sitä ketjua tiirannu niin paljon, mä oon kuin Ruotsin poliisi eli en saa mitään keissiä ratkottua.
Mutta, hyvää yötä ja anteeksi kaikille sekoiluni.
Pullahiirillä on sellaiset suomalainen perinneMuistan aina kun olin isovanhemmilla yökylässä, että mamma halusi vaarilta hyvän yön suukon, niin vaari otti tekarit suusta ja yritti painaa ne mamman huulia vasten, mutta mamma sai väistettyä
Tämä oli vaarin 'huumoria'
Enpä ole koskaan kuullut.On outoa kun mummot joskus sanoo "ryypätäänkös kahvit."
Milloinkas menet lämmittelemään ranskaiselle parvekkeellesiSen verran vilakkaa aamutuimaan että piti kiskasta villasukat koipiin ja tuikata hellaan tuli. Mukavampi tehä töitä
Täällä oli aika lämmin yö/ aamu ja nytkin on jotain + 18Sen verran vilakkaa aamutuimaan että piti kiskasta villasukat koipiin ja tuikata hellaan tuli. Mukavampi tehä töitä
Lämmintä täälläkinTäällä on ollut lämmin, aamu alkoi vähän harmaana mut nyt näyttäis paistavan aurinko... Ukkoseks ja sateiksi sen pitäisi kyllä kuulemma muuttua...
Vähän vaan korjasin..Huomasin että Ellulle ei olis tulossa tänään telkusta mitään ohjelmaa: M/S Romantic tänään TV2:lla kello 21.00. (sori, ihan pakko vähän sua yrittää ylllyttää)
Tua noin.. mille parvekkeelle???Milloinkas menet lämmittelemään ranskaiselle parvekkeellesi
Hyvältä kuulostaa.Sipulia,paprikaa,kesäkurpitsaa ja tomaattia haudutettu pannulla ja paistettu Kanaa