Heiii, toihan on hyvä!*ufojasperpääkkönen*
Ajat vaan autolla päälle ja heität takakonttiin.Täytyykin ruveta kantaan haulikkoo mukana jos sattuu työmatkalla tuleen vastaan
Joo paitsi, että eikös hän näyttele nykyään taas salkkareissa?Jasperhan on mokoma menny rapakon takana menestymään! Ei huonosti Salkkarit-hemmolta...
Ajat vaan autolla posteljoonin päälle ja heität takakonttiin.
HjuvahjuvaJuu mä maustan ja marinoin itse, mut aina ei jaksa.
Vaikka mulla on aikaa lorvia palstalla, niin ruuanlaiton pitää välillä olla nopeeta.
Duoda duoda...luinkohan mä viikolla..olikohan jopa ihan eilettäin että jossain on kentturoimassa karussa olevia villikkolehemiä jotka nimenomaisesti haluavat olla wanna be peuroja...ovat karanneet jostain eläinsuojelun silmälläpitämältä tilalta ja nyt ovat riesana tömistelemässä metissä ja pelloilla ja ihmisten pihoilla...Nii...ei ois nauta-sika -jauhelihaa vaan nauta-peuraa.
Miltähän semmonenkin risteymä näyttäis. Lehmänkanttura joka loikkis ketterästi pelloilla.
Ei niin mitään hajua ku en mä seuraa tommosta huttua millään silmälläJoo paitsi, että eikös hän näyttele nykyään taas salkkareissa?
Pullan poistajan...multahan ei pullaa viedä, kamppailen viimeiseen muruseen!Voit moralisoida, hommataan sitte sulle ihan omat pullan poistajat, mutta tosta sokerimehulitkuista ollaan samalla linjalla...myös.
Emmäkään seuraa, mutta luin joskus kesällä tai keväällä(?) että 'Jasper Pääkkönen palaa Salattuihin elämiin'.Ei niin mitään hajua ku en mä seuraa tommosta huttua millään silmällä
Mä taas poltan näppini kokatessa.Waarallinen yhdistelmä keittiössä - mä ja weitsi
Viimeks onnistuin lähestulkoon tekemään lihaisampaa sipulisilppua...nyt meni paaaaljon paremmin
#kaikkisormettallella
#sormileikit
#sipuliitkut
Jaa että hä?No kun niissä liemissä on kaikki mahdolliset myrkyt, ettei vaan ala happanemaan - erkikseen se ei toimi.
Tuokin onnistuu kun kunnolla sählään mutta oikein ammattilainen oon nuitten teräaseitten kanssaMä taas poltan näppini kokatessa.
JepTuokin onnistuu kun kunnolla sählään mutta oikein ammattilainen oon nuitten teräaseitten kanssa
Mutta onneks on laastaritsidetarpeet keksitty!
Kiitti vaan. Nyt mun naama on märkä.
Joo mäkin luin että Jasper tekee vierailun jossain salkkareiden kesäsarjassa sillä ehdolla että se hänen rahapalkkio ohjataan, annetaan johonkin luonnonsuojeluun.Emmäkään seuraa, mutta luin joskus kesällä tai keväällä(?) että 'Jasper Pääkkönen palaa Salattuihin elämiin'.
Jep
Mä olen taitava veitsen kanssa.
Et oleJep
Mä olen taitava veitsen kanssa.
Ei kestä kiittääKiitti vaan. Nyt mun naama on märkä.
Saa kait sitä pullaakin mutustella kuhan ei mee vallan jokapäiväiseksi herkuksiPullan poistajan...multahan ei pullaa viedä, kamppailen viimeiseen muruseen!
*vahtii haulikon kans*
Shut youre mouth.Et ole