Tarkoitatko Vespaa?itävaltalainen moottoripyörä
mulla on ollu kolme sellasta
Tarkoitatko Vespaa?itävaltalainen moottoripyörä
mulla on ollu kolme sellasta
Ei sitä Krutista tiedä, sillä on ne sorsat siellä kämpillä ja ties mitä ne lipittää.No et kai sä niistä mitään nesteitä juonut
enNo et kai sä niistä mitään nesteitä juonut
suusta ryypätään sano mummuvainaaEi sitä Krutista tiedä, sillä on ne sorsat siellä kämpillä ja ties mitä ne lipittää.
No totta tuoEi kai teini pölliessään kotoa mieti hintoja? Ilmaiseksihan se sitä kotaria ottaa silloin, kun pitää saada pää sekaisin.
en, vespa on italiastaTarkoitatko Vespaa?
Johtunee mikromuovistaNiin siisn kun juon tuota lidlin kivennäisvettä
Ai kato, luin väärin. Olipas noloa...en, vespa on italiasta
Kotiviinihän seMikä on kotari?
Johtunee mikromuovista
Sitähän mä tässä yritin hienovaraisesti tiedustellaEiks Sydärillä oo omaa elämää, Tosis on mustis vai?
On outoa kun mummot joskus sanoo "ryypätäänkös kahvit."suusta ryypätään sano mummuvainaa
Tosiksen lieka ei siis ylety tähän ketjuun? On siis aina oltava toisen viltin alla?Sitähän mä tässä yritin hienovaraisesti tiedustella
on, aika erikoinen veto luulla että kotari vois tarkottaa vespaaAi kato, luin väärin. Olipas noloa...
Mun mamma valitteli aina, että hän on kuin maailman lyhin mies, koska pussit oli heti silmien allaOn outoa kun mummot joskus sanoo "ryypätäänkös kahvit."
Luin italialainen kevari. Juu tiedän, täytyy hommata rilliton, aika erikoinen veto luulla että kotari vois tarkottaa vespaa
kun tunnut käyvän taas hitaalla niin suomennan että suusta ryyppääminen meriteeraa suutelemistaOn outoa kun mummot joskus sanoo "ryypätäänkös kahvit."
Semmonen mamma ja semmonen kotikasvatus, oikein perinnetietoa jaettiin...Mun mamma valitteli aina, että hän on kuin maailman lyhin mies, koska pussit oli heti silmien alla
käynti spekseiversilla auttaaLuin italialainen kevari. Juu tiedän, täytyy hommata rillit
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/KTM_(yritys)Ai kato, luin väärin. Olipas noloa...
Okei, neva höörd. Mummo tais vähän imutella sit, hyi Selma...kun tunnut käyvän taas hitaalla niin suomennan että suusta ryyppääminen meriteeraa suutelemista
Ilmankos olen tämmöinen...Semmonen mamma ja semmonen kotikasvatus, oikein perinnetietoa jaettiin...
kai ne mummutkin on joskus olleet nuoriaOkei, neva höörd. Mummo tais vähän imutella sit, hyi Selma...
Sori, mulla meni nyt äijät kiireessä kirjotellessa sekasin. Katoin että olit Krut ja olin heti läksyttämässä ja tekemässä analyysiä perheen sisäisestä kommunikaatiosta.Ilmankos olen tämmöinen...
ai suuteleminen on pervoa?Sori, mulla meni nyt äijät kiireessä kirjotellessa sekasin. Katoin että olit Krut ja olin heti läksyttämässä ja tekemässä analyysiä perheen sisäisestä kommunikaatiosta.
Tulos: pervo mamma, pervo poika.