Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä muuten ostin sellaisen tentsile-majoitteen. Ihan vaan yhden hengen version, ku mulla ja miehellä on painoaeroa sen verran etten usko niiden kahden nukuttavien toimivan.

Mutta. Oon miettinyt, että jos sen vahingossa ripustaa paikkaan mistä hirvi/peura/kauris tapaa kävellä aamuyöllä niin törmääkö sen pää sit just siinä majoitteessa nukkuvaan? o_O
ne osaa kulkea pimeässä ja hämärässä, ei ne mihinkään törmäile

tai voithan sää varautua ja keittää iltaruuaksi hernekeiton

r0s
ne osaa kulkea pimeässä ja hämärässä, ei ne mihinkään törmäile

tai voithan sää varautua ja keittää iltaruuaksi hernekeiton

Nii mut jos mä olisin tottunut kävelemään samaa polkua aina, niin hämärissä katselisin vähän kinttuihini etten kompastuisi. Ei tulisi mieleenkää epäillä että joku ois viritellyt yläilmoihin esteitä.

Ja sit, pöks, ja ois kuhmu otsassa. :confused:

Mä muuten ostin sellaisen tentsile-majoitteen. Ihan vaan yhden hengen version, ku mulla ja miehellä on painoaeroa sen verran etten usko niiden kahden nukuttavien toimivan.

Mutta. Oon miettinyt, että jos sen vahingossa ripustaa paikkaan mistä hirvi/peura/kauris tapaa kävellä aamuyöllä niin törmääkö sen pää sit just siinä majoitteessa nukkuvaan? o_O
Tuo ois kätevä! Ei muurahaisia, kärmeksiä eikä kovaa maata.
Karhu haistelis vaan ulkoapäin mun miehen peppua "mikä savuttaja tuolla kotelossa on".

Mut kiva jos ois pingottanu ne köydet huonosti ja muksahtaa yöllä alas. (n)

r0s
Tuo ois kätevä! Ei muurahaisia, kärmeksiä eikä kovaa maata.
Karhu haistelis vaan ulkoapäin mun miehen peppua "mikä savuttaja tuolla kotelossa on".

Mut kiva jos ois pingottanu ne köydet huonosti ja muksahtaa yöllä alas. (n)

En usko, että niin voi käydä. Noita kuitenkin myydään ympäri maailmaa ja ois kyllä tullut kuuluviin jos jollekulle ois sattunut vahinko.

• Tykkää
Reactions: Echo
nimenomaan se ylenpalttinen puuhastelu (jonka naiset yleensä määräävät) on kaiken pahan alku ja juuri
Nyt sä yleistät, ei kaikki naiset halua olla sellasia jotka vaatii miestä juoksemaan perässään pitkin maata eri reissuilla, esim. musta ei saa sellasta naista tekemälläkään joka määräis tahdin.:sneaky:

Osaan ottaa lomilla rennosti ja otan erittäin mielelläni huomioon sen mitä toinen haluaa puuhastella, enkä pihtaile...ainoa mitä en tykkäis lomalla nähdä olis se, että toinen vaan kittais kaljaa ja piereskelis sohvalla töllöö seuraten.:X3::cautious:

• Tykkää
Reactions: Kais
Nyt sä yleistät, ei kaikki naiset halua olla sellasia jotka vaatii miestä juoksemaan perässään pitkin maata eri reissuilla, esim. musta ei saa sellasta naista tekemälläkään joka määräis tahdin.:sneaky:

Osaan ottaa lomilla rennosti ja otan erittäin mielelläni huomioon sen mitä toinen haluaa puuhastella, enkä pihtaile...ainoa mitä en tykkäis lomalla nähdä olis se, että toinen vaan kittais kaljaa ja piereskelis sohvalla töllöö seuraten.:X3::cautious:
sanoin että yleensä, en että kaikki naiset niin tekee

kiva nähdä että ketjunaiset ei ole sellasia
No mieti. Saat olla syksymmällä lämmittämässä jatkuvasti suojia puilla, sit yrität suunnistaa kynttilöiden/öljyamppujen/led-valojen kans hämärässä, keittiöhommat hitaita.

Kokemusta on. Joka vaihe kestää paljon kauemmin kuin sähköllisellä ja viemäröidyllä mökillä. Mut molemmissa puolensa.
tuvan ja saunan lämmitys ei ole työtä vaan mukavaa pikku puuhastelua

eräkämpällä ruuat tehdään ulkona

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä