harvoinpa sitä ukkomiehillä on
Mut tiiäks. Ei oo mitään pointtia olla kipassa ihmisen kanssa joka on niin ikävä ettei sen kanssa halua edes lomaa viettää.
harvoinpa sitä ukkomiehillä on
ne osaa kulkea pimeässä ja hämärässä, ei ne mihinkään törmäileMä muuten ostin sellaisen tentsile-majoitteen. Ihan vaan yhden hengen version, ku mulla ja miehellä on painoaeroa sen verran etten usko niiden kahden nukuttavien toimivan.
Mutta. Oon miettinyt, että jos sen vahingossa ripustaa paikkaan mistä hirvi/peura/kauris tapaa kävellä aamuyöllä niin törmääkö sen pää sit just siinä majoitteessa nukkuvaan?
ei oo siitä kyse, tietysti ite kukanenki haluaa olla siippasa kanssa mutta koska naiset keksii niin paljon kaikkea puuhaa niin se ei ole lomaaMut tiiäks. Ei oo mitään pointtia olla kipassa ihmisen kanssa joka on niin ikävä ettei sen kanssa halua edes lomaa viettää.
ne osaa kulkea pimeässä ja hämärässä, ei ne mihinkään törmäile
tai voithan sää varautua ja keittää iltaruuaksi hernekeiton
Tuo ois kätevä! Ei muurahaisia, kärmeksiä eikä kovaa maata.Mä muuten ostin sellaisen tentsile-majoitteen. Ihan vaan yhden hengen version, ku mulla ja miehellä on painoaeroa sen verran etten usko niiden kahden nukuttavien toimivan.
Mutta. Oon miettinyt, että jos sen vahingossa ripustaa paikkaan mistä hirvi/peura/kauris tapaa kävellä aamuyöllä niin törmääkö sen pää sit just siinä majoitteessa nukkuvaan?
no ei ne niin pöljiä ole ja onhan niillä näön lisäksi tarkka vainu ja kuuloNii mut jos mä olisin tottunut kävelemään samaa polkua aina, niin hämärissä katselisin vähän kinttuihini etten kompastuisi. Ei tulisi mieleenkää epäillä että joku ois viritellyt yläilmoihin esteitä.
Ja sit, pöks, ja ois kuhmu otsassa.
ei oo siitä kyse, tietysti ite kukanenki haluaa olla siippasa kanssa mutta koska naiset keksii niin paljon kaikkea puuhaa niin se ei ole lomaa
Tuo ois kätevä! Ei muurahaisia, kärmeksiä eikä kovaa maata.
Karhu haistelis vaan ulkoapäin mun miehen peppua "mikä savuttaja tuolla kotelossa on".
Mut kiva jos ois pingottanu ne köydet huonosti ja muksahtaa yöllä alas.
no ehkä tuo täyttää loman tunnusmerkit vaikka siihen liitty nainenAh.
Just nyt suunnitellaan lomapätkää saaristoon. Otetaan mökki missä on sauna ja sit ostetaan tarpeeksi olutta ja ruokaa Kenties sieltä saa lainata soutupaattia ja siinä onkin sit sen reissun suurimmat puuhat.
Teiän lomat ja suunnitelmat kuulostaa aina niin ihanilta!Ah.
Just nyt suunnitellaan lomapätkää saaristoon. Otetaan mökki missä on sauna ja sit ostetaan tarpeeksi olutta ja ruokaa Kenties sieltä saa lainata soutupaattia ja siinä onkin sit sen reissun suurimmat puuhat.
tuo on ah, niin tyypillistäTeiän lomat ja suunnitelmat kuulostaa aina niin ihanilta!, minä ohjelmoin aina loma-ajaksi valtavasti kaikkia suorituksia ja on oikein helpotus kun "loma" loppuu
Mikä sellaisessa lomassa on vikana kun jos saa ruokaa ja olutta ja pillua. eikä tarvitse puuhastella mitään mitä ei halua.no ehkä tuo täyttää loman tunnusmerkit vaikka siihen liitty nainen
ei ole ainaskaan liian täyteen pakatun näköinen ohjelma
ei ole vikaa, tuo jos mikä on mukavan kuuloinen lomaMikä sellaisessa lomassa on vikana kun jos saa ruokaa ja olutta ja pillua. eikä tarvitse puuhastella mitään mitä ei halua.
Mä en keksi miehelleni puuhastelua lomalle, haluan vaan raahata sen mökille pariksi päiväksi nauttimaan noista edellä mainituista.ei ole vikaa, tuo jos mikä on mukavan kuuloinen loma
nimenomaan se ylenpalttinen puuhastelu (jonka naiset yleensä määräävät) on kaiken pahan alku ja juuri
mitäs työtä siellä eräkämpällä on kun ei tartte nurmia leikata eikä muutaRiippuu mökistä, että miten paljon siellä on hommaa.
Eräkämppä-tyylinen mökki on tunnelmallinen mutta työläs, talviasuttava on kuin kotona olisi.
Jos ihan oikeasta eräkämpästä puhutaan, niin niissä ei ole sähköä, juoksevaa vettä ja viemäröintiä.mitäs työtä siellä eräkämpällä on kun ei tartte nurmia leikata eikä muuta
niin? ja siitä seuraa että?Jos ihan oikeasta eräkämpästä puhutaan, niin niissä ei ole sähköä, juoksevaa vettä ja viemäröintiä.
Nyt sä yleistät, ei kaikki naiset halua olla sellasia jotka vaatii miestä juoksemaan perässään pitkin maata eri reissuilla, esim. musta ei saa sellasta naista tekemälläkään joka määräis tahdin.nimenomaan se ylenpalttinen puuhastelu (jonka naiset yleensä määräävät) on kaiken pahan alku ja juuri
No mieti. Saat olla syksymmällä lämmittämässä jatkuvasti suojia puilla, sit yrität suunnistaa kynttilöiden/öljyamppujen/led-valojen kans hämärässä, keittiöhommat hitaita.niin? ja siitä seuraa että?
*jelppii runon kanssa*niin? ja siitä seuraa että, eipä tule mökkiin juoksevaa vettä
sanoin että yleensä, en että kaikki naiset niin tekeeNyt sä yleistät, ei kaikki naiset halua olla sellasia jotka vaatii miestä juoksemaan perässään pitkin maata eri reissuilla, esim. musta ei saa sellasta naista tekemälläkään joka määräis tahdin.
Osaan ottaa lomilla rennosti ja otan erittäin mielelläni huomioon sen mitä toinen haluaa puuhastella, enkä pihtaile...ainoa mitä en tykkäis lomalla nähdä olis se, että toinen vaan kittais kaljaa ja piereskelis sohvalla töllöö seuraten.
tuvan ja saunan lämmitys ei ole työtä vaan mukavaa pikku puuhasteluaNo mieti. Saat olla syksymmällä lämmittämässä jatkuvasti suojia puilla, sit yrität suunnistaa kynttilöiden/öljyamppujen/led-valojen kans hämärässä, keittiöhommat hitaita.
Kokemusta on. Joka vaihe kestää paljon kauemmin kuin sähköllisellä ja viemäröidyllä mökillä. Mut molemmissa puolensa.
niin? ja siitä seuraa että?