Oon moneen kertaan yrittäny mutta ei oo muhun uppoova sarja.Oletteko katsoneet Game of thronesia?
Oon moneen kertaan yrittäny mutta ei oo muhun uppoova sarja.Oletteko katsoneet Game of thronesia?
Mutta jos ei oo aineksia mistä tehä vaniljakastikettaSiis vaniljakastikehan tehdään itse kermasta, kananmunankeltuaisista, sokerista, vaniljasta ja peruna- tai maissitärkkelyksestä.
Mun mielestä sarja, jossa pitää ekan viiden minuutin aikana näyttää tissejä, saa jäädä katsomatta.Oon moneen kertaan yrittäny mutta ei oo muhun uppoova sarja.
On oikeastaan kummallista, ettei kotimaisia (hapan)kirsikoita yleensä näe myynnissä. Ne, joilla on oma piha eikä liikaa lintuja, on mahdollisuus nauttia kirsikkapiirakan mausta.Mä tykkään myös vaniljakastikkeesta ja kermasta enempi, kinuskin syön sellasenaan tai jäätelön kanssa tai sit jossain kakussa Kirsikkapiirasta en oo maistanut ikinä
Miten mä mielestäni vastasin siihen.Mukava kun jätätte asiakysymyksen huomiotta koska olen harmaa. Pitäkää tunkkinne!
Ehkä kukaan ei tiedä vastausta sun kysymykseen ? Jos kysyit tuosta hotellihuoneesta baarin yhteydessä.Mukava kun jätätte asiakysymyksen huomiotta koska olen harmaa. Pitäkää tunkkinne!
Meidän mökkipihalla kasvaa villiintyneenä noin viisitoista kirsikkapuuta mut ne ovat kaikki kai niitä toisia. Sellaisia mitkä pysyvät ylikypsinäkin kirkkaanpunaisina.On oikeastaan kummallista, ettei kotimaisia (hapan)kirsikoita yleensä näe myynnissä. Ne, joilla on oma piha eikä liikaa lintuja, on mahdollisuus nauttia kirsikkapiirakan mausta.
https://www.kekkila.fi/kasvikirjasto/kirsikka-hapankirsikka/
Ehkä täältä ei kuitenkaan löydy kaikkien hotellien käytänteistä tietoa - varsinkan kun et edes kertonut, onko tuo Hotelli Torniossa vai Kanarialla? Ehkä kannattaisi vaan kaverin kysyä hotellistaan...Mukava kun jätätte asiakysymyksen huomiotta koska olen harmaa. Pitäkää tunkkinne!
Monien puhelimien ennakoiva tekstinsyöttö sopeutuu käyttäjänsä yleisesti käyttämiin sanoihin.Mutta jos ei oo aineksia mistä tehä vaniljakastiketta
Perunajauhoilla muuten tuntuu kastike vettyvän jääkaapissa jos ei mussuta heti pois.Kermavaahto toimii meillä paremmin kunha löytää sitä oikeeta kermaa.
Teksinsyöttö kännykässä muuten ehotti mussuttamisen tilalle nussimista
Jos se kysymys oli se baari/hotelli? Vastasit ainakin mun Got kysymykseen.Miten mä mielestäni vastasin siihen.
Kyllä "ne toisetkin" ovat rittäin todennäköisesti hapankirsikoita. Imeläkirsikat (niitä, joita kauppoihin tuodaan alkesällä Etelä-Euroopasta) ovat kovin pakkasarkoja suurimmassa osassa maata. Sinulla jotakin kuulasmarjaa?Meidän mökkipihalla kasvaa villiintyneenä noin viisitoista kirsikkapuuta mut ne ovat kaikki kai niitä toisia. Sellaisia mitkä pysyvät ylikypsinäkin kirkkaanpunaisina.
Niih kaiMonien puhelimien ennakoiva tekstinsyöttö sopeutuu käyttäjänsä yleisesti käyttämiin sanoihin.
No en, vaikka joskus olenkin kuullut ehkä muidenkin miesten kuuleman kehoituksen "maista itse!". Myönnän olevani tuossa asiassa rajoittunut.Sä oot sitä keskimmäistä ilmeisesti maistellut enempikin?
Mulle ei keholta kastikkeet maistu, ihan sama miltä polvelta ne löytyy
Mies innostui sarjasta, kuuli siitä paljon hyvää ja sitten se osti ekan kauden kotiin. Katsoin mielenkiinnosta mukana ekan jakson ja vähän tokaa ja sitten nukahdin aina kesken. Eka kausi jäi vähän silmät ummessa katsotuksi mutta sitten tokalla kaudella jäin koukkuun kun annoin mahdollisuuden ja jaksoin pysyä hereilläOon moneen kertaan yrittäny mutta ei oo muhun uppoova sarja.
Kyllä "ne toisetkin" ovat rittäin todennäköisesti hapankirsikoita. Imeläkirsikat (niitä, joita kauppoihin tuodaan alkesällä Etelä-Euroopasta) ovat kovin pakkasarkoja suurimmassa osassa maata. Sinulla jotakin kuulasmarjaa?
Oikeastaan mikä tahansa sarja jää minulta katsomatta. En vain pysty seuraamaan, mielummin katselen vaikka vanhoja tv-uutisia.Mun mielestä sarja, jossa pitää ekan viiden minuutin aikana näyttää tissejä, saa jäädä katsomatta.
Me katsotaan miehen kanssa nytkin jotain sarjaa. Mä siis toisella silmällä.Oikeastaan mikä tahansa sarja jää minulta katsomatta. En vain pysty seuraamaan, mielummin katselen vaikka vanhoja tv-uutisia.
Olet siis ostanut vanhan (seurakunnan?) leirikeskuksen mökiksi?Haa, joo! Se ihana, imeltynyt, hieman tunkkainen maku on se mikä noista mökkikirsikoista puuttuu.
Eikä hajuakaan mitä ne ovat. Siellä ne ovat kasvaneet ainakin vuodesta -85 asti kun siellä olin kakarana leirillä.
Olet siis ostanut vanhan (seurakunnan?) leirikeskuksen mökiksi?
Katsoin, viimeiset jaksot oli huonoja.Oletteko katsoneet Game of thronesia?
Mä olen jäänyt kolmos kaudelle...Katsoin, viimeiset jaksot oli huonoja.