Juujuu. Mä oon jo täydellinen.Eli kyseisen sarjan kattominen tekis minusta täydellisen?
Juujuu. Mä oon jo täydellinen.Eli kyseisen sarjan kattominen tekis minusta täydellisen?
Areenasta näkyypi.M/S Romantica.Se tuli muistaakseni yleltä, en tiä tuleeko nyt sieltä tai näkyykö areenasta jos pyörii uusintoina. Echo tietänee mistä näkyy. Mut suosittelen kyllä. Itellä ei ihan ekasta jaksosta meinannut aueta mut toisesta jo koukkuuntu... Suosittelen tsekkaamaan
Oletko huomannut kstiketta miehesi polvilta nuollessasi, että joskus niitä polvia on 3 rinnakkain ja maistuvin kastike on keskellä?Eiku meillä aterioidaan polvelta kaikki.
Sä oot kyllä mauton. Mutta se lienee tarkoitukseskin.Oletko huomannut kstiketta miehesi polvilta nuollessasi, että joskus niitä polvia on 3 rinnakkain ja maistuvin kastike on keskellä?
ei kuvaa....
Kyllä vaniljakastike tai kermavaahto on parempaa. Viime viikolla nautin (itse leivotusta) kirsikkapiirakasta, siis syötävästä.Tein Söin jonkun kanssa...
marjapiirakan päällä
Sopivaa kermaa eikä vaniljakastiketta ei löytynyt lähikaupasta ja mies ite pyyti kinuskia päälleTäällä keskustellaan
Kyllä vaniljakastike tai kermavaahto on parempaa. Viime viikolla nautin (itse leivotusta) kirsikkapiirakasta, siis syötävästä.
Sä oot sitä keskimmäistä ilmeisesti maistellut enempikin?Oletko huomannut kstiketta miehesi polvilta nuollessasi, että joskus niitä polvia on 3 rinnakkain ja maistuvin kastike on keskellä?
ei kuvaa....
Mä tykkään myös vaniljakastikkeesta ja kermasta enempi, kinuskin syön sellasenaan tai jäätelön kanssa tai sit jossain kakussa Kirsikkapiirasta en oo maistanut ikinäTäällä keskustellaan
Kyllä vaniljakastike tai kermavaahto on parempaa. Viime viikolla nautin (itse leivotusta) kirsikkapiirakasta, siis syötävästä.
Meillä pittää kerman olla luomukermaa,mis ei oo mitään lisäaineita,kun kaikki muut aiheuttaa vatsavaivoja ja näköjään vaan prismalta löytyyMä tykkään myös vaniljakastikkeesta ja kermasta enempi, kinuskin syön sellasenaan tai jäätelön kanssa tai sit jossain kakussa Kirsikkapiirasta en oo maistanut ikinä
Oletteko testanneet kauravaniljakastiketta? Itse en ole vielä...Meillä pittää kerman olla luomukermaa,mis ei oo mitään lisäaineita,kun kaikki muut aiheuttaa vatsavaivoja ja näköjään vaan prismalta löytyy
Samoin vaniljakastiketta ei löydy.
Mutta hyvin maistui kinuski piirakan päällä.
Kirsikkapiirakka on hyvää
Mä en henk.koht. yleensä oikeestaan tee mitään kastikkeita vaan piiraat sun muut syödään sellasenaan. Joskus teen vanilja kastikkeen jos ainekset löytyy kaapista mut en erikseen osta niitä. Vaikka hyviähän ne toki onMeillä pittää kerman olla luomukermaa,mis ei oo mitään lisäaineita,kun kaikki muut aiheuttaa vatsavaivoja ja näköjään vaan prismalta löytyy
Samoin vaniljakastiketta ei löydy.
Mutta hyvin maistui kinuski piirakan päällä.
Kirsikkapiirakka on hyvää
Ei oo kokeiltu,kauraa mies pystyy käyttämään hieman,mutta pitäis olla sellainen tuote missä ei ole lisäaineita,maissia tai karragenia, kaikissa tuntuu olevan jotain mikä ei käy.Oletteko testanneet kauravaniljakastiketta? Itse en ole vielä...
Toi on todella kenkkua kun kaiken joutuu syynään suurennuslasin kanssaEi oo kokeiltu,kauraa mies pystyy käyttämään hieman,mutta pitäis olla sellainen tuote missä ei ole lisäaineita,maissia tai karragenia, kaikissa tuntuu olevan jotain mikä ei käy.
En miekään aina piirakan päälle jotain kastiketta laita tai tee.Mä en henk.koht. yleensä oikeestaan tee mitään kastikkeita vaan piiraat sun muut syödään sellasenaan. Joskus teen vanilja kastikkeen jos ainekset löytyy kaapista mut en erikseen osta niitä. Vaikka hyviähän ne toki on
Jep,kaikki pitää tarkkaan lukea ja aina pitäisi olla lukulasit mukana kaupassa,ei nimittäin nää lukea pientä tekstiä.Toi on todella kenkkua kun kaiken joutuu syynään suurennuslasin kanssa
Ja parastahan se on kun silloin tällöin on vähän spesiaaliaEn miekään aina piirakan päälle jotain kastiketta laita tai tee.
Nyt mies tykkäs,että jotain makeeta haluaisi päälle.
Ne selosteet on ihan älyttömän pienellä, ja sit jos osa on vielä E-koodeina niin saa aika haukan silmät ollaJep,kaikki pitää tarkkaan lukea ja aina pitäisi olla lukulasit mukana kaupassa,ei nimittäin nää lukea pientä tekstiä.
Ok. Toi onkin hankalaa. Entä jos pikaratkaisuna makeanhimoon sotkisi tomusokeria veteen ja valuttaisi piiraan päälle?Ei oo kokeiltu,kauraa mies pystyy käyttämään hieman,mutta pitäis olla sellainen tuote missä ei ole lisäaineita,maissia tai karragenia, kaikissa tuntuu olevan jotain mikä ei käy.
Niin onJa parastahan se on kun silloin tällöin on vähän spesiaalia
Ne selosteet on ihan älyttömän pienellä, ja sit jos osa on vielä E-koodeina niin saa aika haukan silmät olla
Saattaa toimia tuolainen tomusokerikuorutusOk. Toi onkin hankalaa. Entä jos pikaratkaisuna makeanhimoon sotkisi tomusokeria veteen ja valuttaisi piiraan päälle?
Mä olen jollekin väriaineelle allerginen, koska tulee nokkosrokkoa joistakin karkeista ja toisista ei tule. Ajattelin ensiksi selvittää asian syömällä, mutta totesin sitten, etten tarvitse karkkia mihinkäänJa parastahan se on kun silloin tällöin on vähän spesiaalia
Ne selosteet on ihan älyttömän pienellä, ja sit jos osa on vielä E-koodeina niin saa aika haukan silmät olla
Sun Lurppakulli varmaan roikkuu siellä polvien välissäOletko huomannut kstiketta miehesi polvilta nuollessasi, että joskus niitä polvia on 3 rinnakkain ja maistuvin kastike on keskellä?
ei kuvaa....
Juuri näin, tai ihan pikakastike maidosta ja tärkkelyksestä ja maustaa sen vaniljalla&sokerilla.Siis vaniljakastikehan tehdään itse kermasta, kananmunankeltuaisista, sokerista, vaniljasta ja peruna- tai maissitärkkelyksestä.