Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täällä keskustellaan

Kyllä vaniljakastike tai kermavaahto on parempaa. Viime viikolla nautin (itse leivotusta) kirsikkapiirakasta, siis syötävästä.
Sopivaa kermaa eikä vaniljakastiketta ei löytynyt lähikaupasta ja mies ite pyyti kinuskia päälle :D
Huomenna ehkä löytyy prismalta sopiva kerma.

Mä tykkään myös vaniljakastikkeesta ja kermasta enempi, kinuskin syön sellasenaan tai jäätelön kanssa tai sit jossain kakussa:p Kirsikkapiirasta en oo maistanut ikinäo_O
Meillä pittää kerman olla luomukermaa,mis ei oo mitään lisäaineita,kun kaikki muut aiheuttaa vatsavaivoja ja näköjään vaan prismalta löytyy :(
Samoin vaniljakastiketta ei löydy.
Mutta hyvin maistui kinuski piirakan päällä.
Kirsikkapiirakka on hyvää

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Meillä pittää kerman olla luomukermaa,mis ei oo mitään lisäaineita,kun kaikki muut aiheuttaa vatsavaivoja ja näköjään vaan prismalta löytyy :(
Samoin vaniljakastiketta ei löydy.
Mutta hyvin maistui kinuski piirakan päällä.
Kirsikkapiirakka on hyvää
Mä en henk.koht. yleensä oikeestaan tee mitään kastikkeita vaan piiraat sun muut syödään sellasenaan. Joskus teen vanilja kastikkeen jos ainekset löytyy kaapista mut en erikseen osta niitä. Vaikka hyviähän ne toki on:)

• Tykkää
Mä en henk.koht. yleensä oikeestaan tee mitään kastikkeita vaan piiraat sun muut syödään sellasenaan. Joskus teen vanilja kastikkeen jos ainekset löytyy kaapista mut en erikseen osta niitä. Vaikka hyviähän ne toki on:)
En miekään aina piirakan päälle jotain kastiketta laita tai tee. :D
Nyt mies tykkäs,että jotain makeeta haluaisi päälle.

• Tykkää
En miekään aina piirakan päälle jotain kastiketta laita tai tee. :D
Nyt mies tykkäs,että jotain makeeta haluaisi päälle.
Ja parastahan se on kun silloin tällöin on vähän spesiaalia:)
Jep,kaikki pitää tarkkaan lukea ja aina pitäisi olla lukulasit mukana kaupassa,ei nimittäin nää lukea pientä tekstiä.
Ne selosteet on ihan älyttömän pienellä, ja sit jos osa on vielä E-koodeina niin saa aika haukan silmät olla(n)

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja Kais
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Ja parastahan se on kun silloin tällöin on vähän spesiaalia:)

Ne selosteet on ihan älyttömän pienellä, ja sit jos osa on vielä E-koodeina niin saa aika haukan silmät olla(n)
Mä olen jollekin väriaineelle allerginen, koska tulee nokkosrokkoa joistakin karkeista ja toisista ei tule. Ajattelin ensiksi selvittää asian syömällä, mutta totesin sitten, etten tarvitse karkkia mihinkään :D

• Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Jos kaveri varaa hotellista huoneen joka on baarin yhteydessä eli sisäänpääsy ovia on käytössä yksi niin pitääkö minun maksaa baarin sisäänpääsymaksu jotta pääsen kaverini hotellihuoneeseen?

Yhteistyössä