No juu... Kyllähän nuo vuodetkin vierii hurjaa vauhtia Nyt sit iski haikea oloHelpottaa hieman, kun lapset kasvaa ja pääsevät itsenäisesti harrastuksiin
No juu... Kyllähän nuo vuodetkin vierii hurjaa vauhtia Nyt sit iski haikea oloHelpottaa hieman, kun lapset kasvaa ja pääsevät itsenäisesti harrastuksiin
Toi on niin totta. Joku vois sanoo tuohon et se on valinta kysymys mut kamalaa se ois pelkkänä lusmunakaan elellä.Ei ole mitän uhoamista. Mut aina kun pysähdyt edes hetkeksi niin olet sairaana tai jotain muuta.
Mennään lujaa ja maksetaan veroja , täytetään 50 ja kuollaan pois.
Ollaan oltu hyödyllisiä yhteiskunnalle joka tuhlaa rahat.
Ei tää lusmuilu mitään vaikeaa oo.Toi on niin totta. Joku vois sanoo tuohon et se on valinta kysymys mut kamalaa se ois pelkkänä lusmunakaan elellä.
Murise niilleKävin häiritsemässä yhtä Aku Ankka -kirjallisuuspiiriä ja uhosin että kohta sammuu valot...muksuja ei saa sitten millään lomarytmistä arkirytmiin.
Näinhän se meneepi, mutta niin se menee jokaisellaNo juu... Kyllähän nuo vuodetkin vierii hurjaa vauhtia Nyt sit iski haikea olo
Minä olen jo kokenut Echon niin pelottavaksi, joten ihmettelen todella, miten lapset ei pelkää häntäMurise niille
Ne on tottuneet jo.Minä olen jo kokenut Echon niin pelottavaksi, joten ihmettelen todella, miten lapset ei pelkää häntä
"Tuli Sepe Susi ja söi Akun ja Mikin..."Murise niille
Sä varmaan pelkäät ammattiliittojakin.Minä olen jo kokenut Echon niin pelottavaksi, joten ihmettelen todella, miten lapset ei pelkää häntä
Niin kai jokaiselle on oma lestinsä, mä oon sellanen et mulla pitäis koko ajan olla kädet täynnä töitä, turhaudun helposti. Siks kesälomat on mulle aina ollut hirveitä jollei ole rankkaa ylityöputkea ollut ennen sitä että olisin viittä vaille piippuun palanut.Ei tää lusmuilu mitään vaikeaa oo.
Ole vaan sellainen tyypillinen äiti ja sanot niille aamulla, että mähän sanoin, että menkää ajoissa nukkumaan, ettette ole niin väsyneitä nyt aamullaNe on tottuneet jo.
Mä tykkään eniten 2 viikon lomasta, ripoteltuna pitkin vuotta. 4 viikkoa pois töistä on jo liikaa.Ei ole mitän uhoamista. Mut aina kun pysähdyt edes hetkeksi niin olet sairaana tai jotain muuta.
Mennään lujaa ja maksetaan veroja , täytetään 50 ja kuollaan pois.
Ollaan oltu hyödyllisiä yhteiskunnalle joka tuhlaa rahat.
Mä voin kuvitella millasta teillä on jos ne haastaa sua samalla tavalla kuin sä täälläNe on tottuneet jo.
Juu, silkkaa kommunismia tuollaisetSä varmaan pelkäät ammattiliittojakin.
Emmääkää demari oo.Juu, silkkaa kommunismia tuollaiset
Aku Ankka-piiri on huikeasti parempi vaihtoehto kuin typerien tubettajien töllistely puhelimesta.Kävin häiritsemässä yhtä Aku Ankka -kirjallisuuspiiriä ja uhosin että kohta sammuu valot...muksuja ei saa sitten millään lomarytmistä arkirytmiin.
Noo kyllä tuon esiteinin kanssa äsken sanan säilää vähän käytettiin...Mä voin kuvitella millasta teillä on jos ne haastaa sua samalla tavalla kuin sä täällä
Meillä lähtis Akut takavarikkoon jollei kolmannella kerralla tottele, aamulla sit saisivat takasin.Ole vaan sellainen tyypillinen äiti ja sanot niille aamulla, että mähän sanoin, että menkää ajoissa nukkumaan, ettette ole niin väsyneitä nyt aamulla
Kuinka monta tuntia teet vuodessa työtä kodin ulkopuolella? N. 2000 tuntia?Mä tykkään eniten 2 viikon lomasta, ripoteltuna pitkin vuotta. 4 viikkoa pois töistä on jo liikaa.
Omasta lapsuudestani muistan, että hämäränäköä kehittyi mahtavasti, kun piti lukea Akuja illalla sängyssä ilman valoa...Meillä lähtis Akut takavarikkoon jollei kolmannella kerralla tottele, aamulla sit saisivat takasin.
Milläs takavarikoit puoli kirjahyllyä Aku Ankka -lehtiä, taskukirjoja ja Roope Setä -taskukirjoja? Yhden kun kiellät niin nuo hiippailee yöllä lukemaan ne kaikki muut.Meillä lähtis Akut takavarikkoon jollei kolmannella kerralla tottele, aamulla sit saisivat takasin.
Emmä sitä oo laskenu. Joku 38-40-tuntinen viikko mulla on.Kuinka monta tuntia teet vuodessa työtä kodin ulkopuolella? N. 2000 tuntia?
Mä oon kans lukenu usein hämärässä muksuna. Nykyään mun mies saarnaa aina ettei saa kun silmät kärsii ja räppäsee valot jos näkee et mä vaikka jotain mainoksia plärään illalla. Ja mä taas en illalla yhtään tykkää et on täys valaistus jos hämärässäkin näkee ihan hyvin.Omasta lapsuudestani muistan, että hämäränäköä kehittyi mahtavasti, kun piti lukea Akuja illalla sängyssä ilman valoa...
Nykyään luet peiton alla jo ihan muuta...(ei kuvallista ilmaisua, kiitos).Omasta lapsuudestani muistan, että hämäränäköä kehittyi mahtavasti, kun piti lukea Akuja illalla sängyssä ilman valoa...