vierailija
Miten laiska ihminen voi olla että ei jaksa kaupassakaan käydä??Mä tilasin kauppakassin kotiin.
Miten laiska ihminen voi olla että ei jaksa kaupassakaan käydä??Mä tilasin kauppakassin kotiin.
Miten laiska ihminen voi olla että ei jaksa kaupassakaan käydä??
Miten pölö ihminen voi olla että jaksaa jatkuvasti ottaa jonkun silmätikukseen ja jankata, kiusata ja kysellä asioista mitkä eivät hänelle kuulu??
Yhtä laiska kuin minä. Mulla ei ole autoa. Ruokaa oli 3 kassillista. En pysty kantamaan mitään painavaa. Selän ja käsien takia.Miten laiska ihminen voi olla että ei jaksa kaupassakaan käydä??
Mihin yksi ihminen tarvii 3 kassillista ruokaa? Autonkin voi hankkia niitä saa köytettynäkin halvalla.Yhtä laiska kuin minä. Mulla ei ole autoa. Ruokaa oli 3 kassillista. En pysty kantamaan mitään painavaa. Selän ja käsien takia.
Mistä sinä tiedät kuinka monelle hän kokkaa ja mitä hittoo nyt näiden sun vaativien uteluiden kanssa??Mihin yksi ihminen tarvii 3 kassillista ruokaa? Autonkin voi hankkia niitä saa köytettynäkin halvalla.
Mihin yksi ihminen tarvii 3 kassillista ruokaa? Autonkin voi hankkia niitä saa köytettynäkin halvalla.
Mulla on korkean paikan kammo ja ala-asteella putosin kiipeilytelineeltä alas,mä luulen että nuo vaikutti mun pelkoon ja heijastuu uniin.Sua pelottaa/jännittää/huolettaa. *kotipsykologin arvio*
Mä näen putoamisunia aina kun on jotain uutta tulossa tai tullut tai kun pitäisintehdä päätös tulevasta.
Ja noi "alastomuus" versiot kertovat siitä että huolehdit siitä mitä muut ajattelevat.
Inhottava uniMä saatan sillon tällönn nähä unta kierreportaista, välillä ne pienenee niin pieneks ettei niitä pitkin pääsis edes hiiri.
Onko se hyvä vai huono tulos?kävin ampumaradalla ja ammuin oman enkkani Suomen hirvessä
79
mulle hyvä mutta ei kannata mihinkään kisoihin lähteäOnko se hyvä vai huono tulos?
Hyvät sullemulle hyvä mutta ei kannata mihinkään kisoihin lähteä
Onko sulla niska jumissa?
Ei, alaselkä vaan...pitäis saada kunnon hieronta siihenOnko sulla niska jumissa?