Auts, toivottavasti helpottaaMulla iski venähys alaselkään
Johtuu varmaan siitä, että tuuletin puhalti yöllä suoraan selkään, joka taas oli paljaana sen suuntaan kun olin pudottanut peiton lattialle.
Auts, toivottavasti helpottaaMulla iski venähys alaselkään
Johtuu varmaan siitä, että tuuletin puhalti yöllä suoraan selkään, joka taas oli paljaana sen suuntaan kun olin pudottanut peiton lattialle.
KamalaaMä muuten näin unta, että mä olin mazdabussilla tankkaamassa ja jotenkin onnistunut ajamaan europen silviisiin etten päässyt eteen, taaksen enkä sivulle ja tankkikin oli väärällä puolella.
Siinä oli vexloora sekasi, siksi se ei liikkunu ja tiijän,ne panee aina ne tankit väärälle puolelleMä muuten näin unta, että mä olin mazdabussilla tankkaamassa ja jotenkin onnistunut ajamaan europen silviisiin etten päässyt eteen, taaksen enkä sivulle ja tankkikin oli väärällä puolella.
Mä en edes muista, missä kyseisen auton tankki oli, joten miten se saattoi olla unessa väärällä puolella?Si
Siinä oli vexloora sekasi, siksi se ei liikkunu ja tiijän,ne panee aina ne tankit väärälle puolelle
Eikö voi vain olla huomioimatta sellaisia viestejä/kirjottajia, joista ei tykkää kuin että harrastaa solvaamista tai muuta töykeilyä?
Ei, rakas ystävä, mulla ole tuohon vastausta. Sehän oli sinun uni, etkö muista!Mä en edes muista, missä kyseisen auton tankki oli, joten miten se saattoi olla unessa väärällä puolella?
Mä voitelen ihon aina kookosvoiteella, tuoksuu ihanalle ja tuntuu hyvältä
Päällä olevasta tuulettimesta voi kuitenkin olla myös haittaa. Tuuletin saattaa levittää pölyä ja siitepölyä ympäriinsä, mistä aiheutuu harmia erityisesti allergiasta, astmasta ja heinänuhasta kärsiville.
Toinen haittapuoli on ihon kuivuminen. Helposti kuivuvasta ihosta kärsiviä kehotetaan käyttämään kosteusvoiteita, mikäli tuuletin on päällä öisin. Tuulettimen ilma saattaa kuivattaa ihon ohella nukkuvan poskiolentoloja, joka puolestaan voi aiheuttaa nenän tukkoisuutta ja päänsärkyjä.
Toisille viileä ilma aihettaa myös lihaskipuja. Näin voi käydä erityisesti silloin, kun tuuletin puhaltaa kasvojen ja niskan vieressä.
https://www.stara.fi/2018/07/25/nukutko-tuuletin-paalla-silla-voi-olla-ikavia-seurauksia/
Päällä olevasta tuulettimesta voi kuitenkin olla myös haittaa. Tuuletin saattaa levittää pölyä ja siitepölyä ympäriinsä, mistä aiheutuu harmia erityisesti allergiasta, astmasta ja heinänuhasta kärsiville.
Toinen haittapuoli on ihon kuivuminen. Helposti kuivuvasta ihosta kärsiviä kehotetaan käyttämään kosteusvoiteita, mikäli tuuletin on päällä öisin. Tuulettimen ilma saattaa kuivattaa ihon ohella nukkuvan poskiolentoloja, joka puolestaan voi aiheuttaa nenän tukkoisuutta ja päänsärkyjä.
Toisille viileä ilma aihettaa myös lihaskipuja. Näin voi käydä erityisesti silloin, kun tuuletin puhaltaa kasvojen ja niskan vieressä.
https://www.stara.fi/2018/07/25/nukutko-tuuletin-paalla-silla-voi-olla-ikavia-seurauksia/
Entä päänsärky, lihaskivut jne.?Mä voitelen ihon aina kookosvoiteella, tuoksuu ihanalle ja tuntuu hyvältä
Nii...ne perkuleetEntä päänsärky, lihaskivut jne.?
Autossa monelle käy niskaan. Varsinkin jos ikkuna on auki.Ihan totta muuten!
Mä luulen, että mun niska otti loppupeleissä nokkiinsa auton ilmastoinnista eikä kesän viileydestä.
Pitää muistaa taas tuoda autoon viltti kun mies ajaa...
Pahat unet on siitä ikäviä, että niistä toipuminen ei heti herättyä onnistu välttis niin helposti..mulla saattaa kestää pitkään tajuta ettei uni olekaan totta mitä olen nähnytMie näin päikkäreillä jotain sellaista unta,että muutettiin uuteen kämppään,olin vaihtamassa alkkareita kun huomasin,että meijän ja toisen asunnon välissä oli vaan liukuovet,ei lukkoa
Ja tuolaisesta oon nähny aiemminkin unta. Ihan kuin joku kimppakämpä jossa on kaikki muu yheistä tilaa paitsi oma huone. Mikä painajainen
IikMie näin päikkäreillä jotain sellaista unta,että muutettiin uuteen kämppään,olin vaihtamassa alkkareita kun huomasin,että meijän ja toisen asunnon välissä oli vaan liukuovet,ei lukkoa
Ja tuolaisesta oon nähny aiemminkin unta. Ihan kuin joku kimppakämpä jossa on kaikki muu yheistä tilaa paitsi oma huone. Mikä painajainen
Joo totta,sydän hakkaa vielä pitkään. Toinen painajainen,pahin noista on rappuset,korkeat tai jyrkät rappuset jotka ehkä häviää alta tai mä putoan yli kaiteenPahat unet on siitä ikäviä, että niistä toipuminen ei heti herättyä onnistu välttis niin helposti..mulla saattaa kestää pitkään tajuta ettei uni olekaan totta mitä olen nähnyt
Joo totta,sydän hakkaa vielä pitkään. Toinen painajainen,pahin noista on rappuset,korkeat tai jyrkät rappuset jotka ehkä häviää alta tai mä putoan yli kaiteen
Mä saatan sillon tällönn nähä unta kierreportaista, välillä ne pienenee niin pieneks ettei niitä pitkin pääsis edes hiiri.Joo totta,sydän hakkaa vielä pitkään. Toinen painajainen,pahin noista on rappuset,korkeat tai jyrkät rappuset jotka ehkä häviää alta tai mä putoan yli kaiteen
Mä en putoa unissa, mutta osaan lentää jos tulee tarve paetaSua pelottaa/jännittää/huolettaa. *kotipsykologin arvio*
Mä näen putoamisunia aina kun on jotain uutta tulossa tai tullut tai kun pitäisintehdä päätös tulevasta.
Ja noi "alastomuus" versiot kertovat siitä että huolehdit siitä mitä muut ajattelevat.
Mä en putoa unissa, mutta osaan lentää jos tulee tarve paeta
Lentäminen on kivaa...ensiks juoksen ja sitten ponnistan ilmaanMä opin kanssa usein lentämään jos putoamisunia on usein.
Lentäminen on kivaa...ensiks juoksen ja sitten ponnistan ilmaan