Mä tilasin kauppakassin kotiin.Selvisinpäs kaupasta hengissä.
Me syömme savukalaa - itse pyydetty ja savustettu aiemmin ja paistettiin keitettyjä perunoita, kasvihuoneesta tomaatteja ja mansikkamaalta välipalaa. Piparmintunlehdistä lämmin juoma. Ei tarvi käydä kaupassa vasta kun huomenna - ei toki pakko ole silloinkaan, mut kahvimaito alkaa käymään vähäksi.Mä tilasin kauppakassin kotiin.
Mutta kassalla oli joku vanhempi mies jonka maksuista ei meinannut tulla yhtään mitään..oli jossain lääketokkurassa ainakin...Mä tilasin kauppakassin kotiin.
Mitä noi on?Naposteltavaa
Mutta kassalla oli joku vanhempi mies jonka maksuista ei meinannut tulla yhtään mitään..oli jossain lääketokkurassa ainakin...
ItujaMitä noi on?
Katoin ensiks että jtn pähkinöitä ja sitten että ituja?
Se hetki kun huomaa ettei viestiä tarvitse ees kronklataMää sain kassit nuorelta mieheltä.
Ne on hyviä salaateissakinItuja
Pilluun niin pitkälle kun sormella saa.Mitäs luulette. Miten syvälle nää pitää tunkea ja minne jotta tulee oikeasti syväpuhdasta?
Se hetki kun huomaa ettei viestiä tarvitse ees kronklata
Nuo ovat vähän sama kuin vauvanåyyhkeet. Niistä saa olla tarkkana, meneekö soijamaissiöljyt mukana: ihottumaa ja hengenahdistusta voi tulla helposti. Onko mukana e-vitamiini? Se olis soijaa.Mitäs luulette. Miten syvälle nää pitää tunkea ja minne jotta tulee oikeasti syväpuhdasta?
Nuo ovat vähän sama kuin vauvanåyyhkeet. Niistä saa olla tarkkana, meneekö soijamaissiöljyt mukana: ihottumaa ja hengenahdistusta voi tulla helposti. Onko mukana e-vitamiini? Se olis soijaa.
No mut oisin vaan halunnut tietää, onko e-vitamiinia. Vauvapyyhkeitä meillä on aina autossa, et saa kädet puhtaaksi. Kaikki niistäkään ei ole hyviä.Kuule ihan sama.
Ulkohuussitja bajamajat vaativat ihmiseltä kaikenlaista sietokykyä.
No mut oisin vaan halunnut tietää, onko e-vitamiinia. Vauvapyyhkeitä meillä on aina autossa, et saa kädet puhtaaksi. Kaikki niistäkään ei ole hyviä.
Häviä nyt jo ihmisten silmistä.Nuo ovat vähän sama kuin vauvanåyyhkeet. Niistä saa olla tarkkana, meneekö soijamaissiöljyt mukana: ihottumaa ja hengenahdistusta voi tulla helposti. Onko mukana e-vitamiini? Se olis soijaa.
Pian tulee päivä ettet saa kirjoittaa enää yhtään mitään ja se on ilon ja onnen päivä kaikille muille.Sanokaapa joku Aisurille et täytyy laskea natriumit yhteen, ei se verenpaine muuten laske. Ja yhtaikaa täytyy laskea kaliumin määrä, et se on riittävä ja syötävä esim perunaa ja banaania päivittäin, jotta saisi sen tarpeellisen määrän. Katoaa se asia aina jonnekin.
Mutta kassalla oli joku vanhempi mies jonka maksuista ei meinannut tulla yhtään mitään..oli jossain lääketokkurassa ainakin...
Mää sain kassit nuorelta mieheltä.
Mulla iski venähys alaselkäänVäsy iski,nukuin yli tunnin päikkärit.