Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista Itsellä vielä 5päivää jännitettävääNt -ultra nyt takana päin ja olo on niin helpottunut ja onnellinen... siellä potki ja vilkutteli täysin viikkoja vastaava ja kätilön sanoin "kuin oppikirjasta" oleva sikiö <3 Tänään siis 12+0 ja laskettuaika ystävänpäivänä eli 14.2.2020 <3 Kyllä siinä tunteet tuli pintaan ja raskaus konkretisoitui. Niskaturvotusta 0,86mm joten sen puolin kaikki hyvin..vielä tietysti odotellaan muutama arkipäivä, kun on verrattu verikokeisiin jne.
Nyt pystyy taas hengittämään ja iloitsemaan <3
Kiitos Ja paljon tsemppiä omaan ultraasi! Tuut sitten tänne kertomaan kuulumisetPaljon onnea hyvistä ultrakuulumisista Itsellä vielä 5päivää jännitettävää
Tottakai tuun oli uutiset hyviä tai huonoja Hyviin mahdollisuus on laskennallisesti 98,5% noin suunnilleen kun rv 8+0 nähty viikkoja vastaava alkio vahvalla sykkeellä Silti se pieni 1,5% mahdollisuus huonoihin uutisiin kummittelee mielessäKiitos Ja paljon tsemppiä omaan ultraasi! Tuut sitten tänne kertomaan kuulumiset
Eiköhän kaikki mene hyvin <3Tottakai tuun oli uutiset hyviä tai huonoja Hyviin mahdollisuus on laskennallisesti 98,5% noin suunnilleen kun rv 8+0 nähty viikkoja vastaava alkio vahvalla sykkeellä Silti se pieni 1,5% mahdollisuus huonoihin uutisiin kummittelee mielessä
Tohon seulonta-asiaan vaan, että käsitinkö oikein että odottelet vielä verikokeiden tuloksia? Vai sitten yhdistelmäseulonnan tulosta postissa?Seulan tulokset ei oo vielä tullu ja eka uä vasta reilu viikon päästä.
Täällä kans 13+5 ja erinäisiä voimakkaitakin vihlaisuja on. Liittyy usein juuri johonkin tiettyyn asentoon. En ole niistä huolissaan, kun kaikenlaisia vihlaisuja ja muitakin alavatsatuntemuksia on ollut koko alkuraskauden ajan, ja ultrissa on silti kaikki ollut hyvin.Millasia vatsakipuja/tuntemuksia teillä on? Mulla nyt 13+5 ja raskaus ollut suht oireeton. Nyt alkanut kipuilemaan alavatsassa vasemmalla puolella. Öisin asentoa vaihtaessa saattaa vihlaista niin kovin että lamaannun hetkeks täysin. Mietin että missähän vaiheessa pitää olla huolissaan? dopplerilla onneks kuuluu sydänäänet
Musta tuntuu et mulla on kaikenlaisia kipuja. Toisinaan sitä menkkajomotusta, joskus taas vihlaisuja ja joskus jotakin muuta. En oo ollut huolissani kivuista, koska mietin asiaa niin et mahan kohdalla tapahtuu niin suuria asioita et olis jopa hieman kummalista jos ei tulis mitään kipuja! Kivut ei oo mitenkään jatkuvia ja huolestuisin enemmän siitä, jos kipu jatkuu ja jatkuu ja vaatisi esim. lääkkeitä. Silloin tällöin tulevat kivut on ihan ok (mun mielestä).Millasia vatsakipuja/tuntemuksia teillä on? Mulla nyt 13+5 ja raskaus ollut suht oireeton. Nyt alkanut kipuilemaan alavatsassa vasemmalla puolella. Öisin asentoa vaihtaessa saattaa vihlaista niin kovin että lamaannun hetkeks täysin. Mietin että missähän vaiheessa pitää olla huolissaan? dopplerilla onneks kuuluu sydänäänet
Ei oo kyllä oma pötsi vielä kasvanut, lähinnä turvonnut eri aikoihin päivistä! Omaa painoa oon seurannut ja sekään ei kyllä oo kun 1kg noussut...... Kumpa ei hirveästi nousisikaanTsemppiä ultraan @Päppyrä, toivotaan että saat sieltä hyviä uutisia mua jännitti kanssa ihan törkeänä mutta sitten se helpotus ja onnellisuuskin oli suurta kun kaikki olikin hyvin.
Mä en itse oo ehtinyt vielä kauheasti ajatella synnytystä kun koko ajan on stressannut lähinnä raskauden aikasia riskejä ja elänyt aina yhteen välietappiin ja siitä seuraavaan.. Tällä hetkellä on kuitenkin vielä synnytyksestä aika rauhallinen olo, tuntuu että kyllä omaan kroppaan voi luottaa ja se tietää mitä tekee. Toki tiedostan että aina näin ei ole luultavasti mullakin pelot nousee pintaan vasta sitten jos jossain kohti päästään niin pitkälle että se alkaa oikeasti olla pian edessäpäin ja konkretisoitua.
Onko muuten muilla alkanut pötsi kasvaa? mulla maha on pieni pallo. En tiedä johtuuko itse vauvasta vai turvotuksesta mutta oon kyllä silti ottanut kaiken ilon irti käyttänyt sellasia vaatteita missä se näkyy jne. Mä itse asiassa tilasin jo äitiysvaatteitakin, ne on niin mukavia päällä vaikka vasta turvotuksesta johtuiski.
Ja lisään vielä että mulla tosiaan esikoinen tulossa joten synnytyksestä ei ole minkäänlaisia aikaisempia kokemuksia!
Paljon tsemppiä ja tuuhan sitten kertomaan miten meni! <3Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille
Itsellä ultra huomenna ja se pelottaa niin paljon En osaa edes ajatella muuta enää. Ultra-aika vasta klo 14. Pitkä aamupäivä tulossa.
Joo täällä on maha kans ihan mukava pallo! Haha! Varmasti suurin osa turvotusta, koska kärsin myös tällä hetkellä ummetuksesta... mutta joo tosiaa ei kyllä mee yhdetkään omat farkut enään jalkaan joten oon käyttänyt lähinnä mekkoja, hameita ja yksiä housuja mitkä tosiaan menee . Muutamat äitiysfarkut haluan ostaa ja oonkin jotain jo sovitellut..Tsemppiä ultraan @Päppyrä, toivotaan että saat sieltä hyviä uutisia mua jännitti kanssa ihan törkeänä mutta sitten se helpotus ja onnellisuuskin oli suurta kun kaikki olikin hyvin.
Mä en itse oo ehtinyt vielä kauheasti ajatella synnytystä kun koko ajan on stressannut lähinnä raskauden aikasia riskejä ja elänyt aina yhteen välietappiin ja siitä seuraavaan.. Tällä hetkellä on kuitenkin vielä synnytyksestä aika rauhallinen olo, tuntuu että kyllä omaan kroppaan voi luottaa ja se tietää mitä tekee. Toki tiedostan että aina näin ei ole luultavasti mullakin pelot nousee pintaan vasta sitten jos jossain kohti päästään niin pitkälle että se alkaa oikeasti olla pian edessäpäin ja konkretisoitua.
Onko muuten muilla alkanut pötsi kasvaa? mulla maha on pieni pallo. En tiedä johtuuko itse vauvasta vai turvotuksesta mutta oon kyllä silti ottanut kaiken ilon irti käyttänyt sellasia vaatteita missä se näkyy jne. Mä itse asiassa tilasin jo äitiysvaatteitakin, ne on niin mukavia päällä vaikka vasta turvotuksesta johtuiski.
Ja lisään vielä että mulla tosiaan esikoinen tulossa joten synnytyksestä ei ole minkäänlaisia aikaisempia kokemuksia!