Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Höm.

Mihinköhän aikaan kahdeksankymppinen mies (vaimoineen?) nauttii päivällisen? Jos ollaan perillä joskus illalla niin oiskohan fiksua käydä syömässä päivällinen varuiksi? Mun vatsa kyllä kestää kaksi päivällistä mutta ei sitä ettei saa päivällistä lain!
Ei kyllä ole harmainta aavistustakaan..en ole ikinä edes kysynyt poikien mummilta ja papalta millon he sen syö..enkä muista yhtään.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
Höm.

Mihinköhän aikaan kahdeksankymppinen mies (vaimoineen?) nauttii päivällisen? Jos ollaan perillä joskus illalla niin oiskohan fiksua käydä syömässä päivällinen varuiksi? Mun vatsa kyllä kestää kaksi päivällistä mutta ei sitä ettei saa päivällistä lain!
No vanhemmat aloittaa päivänsä yleensä aikaisemmin, syövät lounaan jo klo 11 niin päivällinen on varmaan 16-17
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Huomenta!

TAAS on pakattu. :notworthy: Mun elämä tuntuu olevan pakkaamista pakkaamisen perään.

Tunti, kahvia, palstailua ja sit nokka aluksi kohti varkautta. Meidät kutsuttiin sinne yöpymään mökille, huomenna sit päästään työmaalle ja asuntovaunuun -jos sen nyt kelpuutamme. Onneksi ainakin Rauhalahdessa näytti olevan mökkejä vapaana.
Kuulostaa kyllä aina niin ihanalta nuo teidän sinne tänne reissaamiset! Etenkin näin kesäaikaan kun Suomi on kauneimmillaan:love:
 
r0s
Joo-o. Kaikesta päätellen on siis hyvä kieksiasta vaikka hampurilainen matkan varrella. Tai ostaa kalakukko varuiksi, sitä voi sit järsiä nälkäänsä ellei enää saakaan sapuskaa.


Siis huomaatteko, miten vatsakeskeinen olen? Kun kutsutaan kylään niin suurin huolenaihe on juuri se... :whistle: :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
r0s
Kuulostaa kyllä aina niin ihanalta nuo teidän sinne tänne reissaamiset! Etenkin näin kesäaikaan kun Suomi on kauneimmillaan:love:

Njoo-o. Mies haluaa AINA ajaa koska mielestään matka sujuu silloin nopeammin. Ja joo, sujuuhan se. Tänkin päivän matkalla miehen agressiivisella ajotyylillä säästettäneen noin vartti aikaa.

Mutta ei mun hermoja.

Etenkään ku ei oo ees kiire minnekään!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Joo-o. Kaikesta päätellen on siis hyvä kieksiasta vaikka hampurilainen matkan varrella. Tai ostaa kalakukko varuiksi, sitä voi sit järsiä nälkäänsä ellei enää saakaan sapuskaa.


Siis huomaatteko, miten vatsakeskeinen olen? Kun kutsutaan kylään niin suurin huolenaihe on juuri se... :whistle: :oops:
Luulisi kyllä että säästävät, tekevät vieraille ruokaa kun vieraat saapuvat, kerta ovat kylään kutsuneet. Vanhemmat ihmiset ovat kohteliaita. Ainahan mummonikin tuputti ja tarjosi syötävää vaikka ei olisi ruoka-aika ollutkaan,saati nälkä.
 
Njoo-o. Mies haluaa AINA ajaa koska mielestään matka sujuu silloin nopeammin. Ja joo, sujuuhan se. Tänkin päivän matkalla miehen agressiivisella ajotyylillä säästettäneen noin vartti aikaa.

Mutta ei mun hermoja.

Etenkään ku ei oo ees kiire minnekään!
miehes on oikeassa, kun ollaan tien päällä niin silloin mennään eikä meinata

säästyneen varttitunnin voi käyttää vaikka petipuuhiin
 
Njoo-o. Mies haluaa AINA ajaa koska mielestään matka sujuu silloin nopeammin. Ja joo, sujuuhan se. Tänkin päivän matkalla miehen agressiivisella ajotyylillä säästettäneen noin vartti aikaa.

Mutta ei mun hermoja.

Etenkään ku ei oo ees kiire minnekään!
Mä tykkään olla nopeassa kyydissä:D
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Aqela
Joo-o. Kaikesta päätellen on siis hyvä kieksiasta vaikka hampurilainen matkan varrella. Tai ostaa kalakukko varuiksi, sitä voi sit järsiä nälkäänsä ellei enää saakaan sapuskaa.


Siis huomaatteko, miten vatsakeskeinen olen? Kun kutsutaan kylään niin suurin huolenaihe on juuri se... :whistle: :oops:
Luulis toisaalta, että heillä on pöytä täynnä pöperöä kun menette sinne.
Yleensä vanhoilla ihmisillä kun on tapana jopa laittaa liikaa syömisiä vieraille, kuin liian vähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä