Haaveena vauva 2020

@haaveilija-31 Mikä testi kyseessä? Näyttää samalta kun mun "viivat" 25 herkkyisessä one stepissä. Ja ei meinannut raskautta, uitin yhden testin myös veteen ja antoi viivan paikan :unsure: En halua lannistaa mutta itse en uskaltaisi vielä iloita. Jotainhan tuossa näkyy, mutta ei selvää viivaa kuitenkaan (n)

Pregcheck :)
Ei tosta nyt kauheesti vielä uskalla iloita :ROFLMAO:
Mille se ovistikku näyttää? Millä merkillä oot testannu :geek: kaikki kuvat vaan tänne meidän iloksi? Mille kuiva tikku näyttää ny?
Pc kyl antaa joskus turhia viivoja mut sit semmoisen semiselkeemmän hyvin matalalla hcgllä. Täällä joskus jossain ketjussa oli kuva kun hcg oli verestä 17 (!) ja ihan pinkki viiva siinä seisoi :eek:o_O tosin niin oli kamulla hcg19 arvolla

Mä oon jo alkanut testaamaan ovista eilisestä KP 4 :ROFLMAO: kun ei voi tietää millon se tulee kun kierto voi olla mitä sattuu pillerien jälkeen... mutta outoa kyllä se näytti eilen vahvempaa viivaa kuin tänään. Ei kuitenkaan semmosia mitkä vois luokitella ovikseks. Mutta miksi se oli vahvempi eilen kuin tänään? :cautious: outoa... eikai ovis oo voinut mennä ohi kuukautisten aikana vai heitteleekö mun lh muuten vaan :ROFLMAO:

Mä oon jo alkanut testaamaan ovista eilisestä KP 4 :ROFLMAO: kun ei voi tietää millon se tulee kun kierto voi olla mitä sattuu pillerien jälkeen... mutta outoa kyllä se näytti eilen vahvempaa viivaa kuin tänään. Ei kuitenkaan semmosia mitkä vois luokitella ovikseks. Mutta miksi se oli vahvempi eilen kuin tänään? :cautious: outoa... eikai ovis oo voinut mennä ohi kuukautisten aikana vai heitteleekö mun lh muuten vaan :ROFLMAO:
Se viivan väri voi mennä ihan edestakas. Se ei vahvene silleen ku esim r.testi vaan seilaa. Elimistö antaa semmoisia Lh pulsseja. Ei siis oo ns alati pysyvä pitoisuus. Muoks. Siis vasta kun ovista ennen elimistö pamauttaa 10x pitoisuuden menemään ja tämä näkyy sit nousuna. Osalla näkyy ihan nousuna ja osalla vaan pamahtaa ”blankosta mustaksi”

• Tykkää
Reactions: Mahaotus
Ompas täällä ollut aktiivista juttua! Lueskelin just reippaat 500 viestiä. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille eri tilanteisiin :love:

Mun kkm jälkivuodot alkaa olla ohi päin. En muista kerroinko tänne sen enempää vielä, mutta osastolla ensin koitettiin lääkkeellisesti tyhjentää ja lopulta sitten tehtiin imukaavinta puudutuksessa. Onhan tuo henkisesti aivan hirveää kaikkineen, mutta kipujen kannalta odotin pahempaa eli tavallaan ”helposti” meni. Fiilikset itellä aika vuoristorataa vielä. Pääasiassa odotan vaan, että päästään uuteen yritykseen, mutta kuitenkin pelkään että raskautuminen kestää mun onnettoman luteaalivaiheen takia ja vielä enemmän pelkään, että tuon keskenmenon joutuisi kokea uudestaan :cry: Ja jatkuvasti mietin millä viikoilla olisin ja kohta saisi jännätä jo rakenneultraa jos meidän tammikuinen olisi pysynyt matkassa :( Tekee pahaa nähdä ja kuunnella raskaana olevien juttuja ja hävettää, etten osaa täysin olla iloinen heidän puolesta.
Mutta eipä näille voi mitään, toivottavasti meidänkin vuoro vielä tulee :love:

Ompas täällä ollut aktiivista juttua! Lueskelin just reippaat 500 viestiä. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille eri tilanteisiin :love:

Mun kkm jälkivuodot alkaa olla ohi päin. En muista kerroinko tänne sen enempää vielä, mutta osastolla ensin koitettiin lääkkeellisesti tyhjentää ja lopulta sitten tehtiin imukaavinta puudutuksessa. Onhan tuo henkisesti aivan hirveää kaikkineen, mutta kipujen kannalta odotin pahempaa eli tavallaan ”helposti” meni. Fiilikset itellä aika vuoristorataa vielä. Pääasiassa odotan vaan, että päästään uuteen yritykseen, mutta kuitenkin pelkään että raskautuminen kestää mun onnettoman luteaalivaiheen takia ja vielä enemmän pelkään, että tuon keskenmenon joutuisi kokea uudestaan :cry: Ja jatkuvasti mietin millä viikoilla olisin ja kohta saisi jännätä jo rakenneultraa jos meidän tammikuinen olisi pysynyt matkassa :( Tekee pahaa nähdä ja kuunnella raskaana olevien juttuja ja hävettää, etten osaa täysin olla iloinen heidän puolesta.
Jaksamisia ja tsemppejä! Kuulostaa siltä, et käyt sitä suruprosessia ja vauvahaaveilua samaan aikaan. Se on ihan ok, ettei kestä muiden ilouutisia ympärillä. Oo itelles armollinen ja anna itelles aikaa.

:X3:@Mahaotus no jo on testit. Melekosia viivoja mokomiin :eek:

@Nyyyti ymmärrän oikein erittäin hyvin. Kun niitä negoja ja menetyksiä alkoi olla, niin vaikea siinä oli aidon rehellisesti olla iloinen kenenkään puolesta. Ei vaikka ei noille mitään voi, eikä se ollu multa pois et muut onnistui. Mut ne on tunteita mille ei silleen mitään voi. Kyllähän se oli just pahinta miettiä kun kaveri meni ultriin ja rakenneultraan jne et tossa mäkin nyt olisin mutta.. (n)
:unsure: Hankala niitä fiiliksiään on toisaalta nielläkään. Ei semmosia ymmärrä ku toinen samassa ollut

• Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@haaveilija-31 Pc ei oo mulla kyllä antanut turhia viivan paikkoja koskaan, myös viime kierrossa testasin pari pc testiä kun one step antoi viivan paikkaa mutta pc oli aivan valkoinen. Vahvistumisia (y)

@Mahaotus Juu mä just testasin vedellä one stepin ja viivan paikan antoi (n) Mutta ne erittäin herkät (10mlu) ei anna turhia viivan paikkoja, mutta ei ilmeisesti ole niin herkkiä mitä paketti lupaa. Ja pregcheck -liuskoja myydään monessa kaupassa, kannattaa niillä testata myös :)

• Tykkää
Reactions: Mahaotus

Tsemppiä! ❤

@haaveilija-31 tässä kuva mun ekasta testistä dpo 13, tein aamupäivän pissasta ja sinä päivänä kaksi muuta testiä ja vain hitusen oli illalla tummempi, dpo 14 oli ihan vähän tummempi viiva sitten, että älä vielä heitä kirvestä kaivoon:D:rolleyes:
Ja tosiaan kaksi varhaisultraa takana joissa kaikki hyvin, seuraava onki nt-ultra kahden viikonpäästä. Nyt menossa rv 10+0.
Luulen siis jotakin näkeväni sun testissä :D

Attachments

Siis nyt jos ei ole plussa tässä kierrossa niin mun keho vie mua ihan 100/0 tai luget huijaa. Nyt dpo6 ja oireet:
huono olo, pientä alaselkä kipua ja alavatsa nippailua, yskiessä vihlasee munasarjan/alavatsan kohdalta, päänsärkyä normaalia enemmän ja heräsin yöllä pissalle enkä koskaan nouse öisin, unetkin olleet niin sekavia kun voi ikinä olla. Rinnat edelleen myös herkät. Mutta ken tietää, on vain niin vahva luotto ja tunne että nyt on tulossa jtn hyvää:):ROFLMAO::love: uskoa ei tämän asian suhteen pidä ainakaan menettää!

Oma napa: hcg edelleen noussut 1150... Eikä raskaudesta merkkiäkään ultralla. Annettiin metotreksaatti - pistos. :cry::(
Toki pakollinen tässä tilanteessa, mut miten mulle nyt kävi näin?!
Samalla aloitin minipillerit ettei nyt vaan käy huonosti eli tule raskaaksi; kuukauteen ei saa yrittää. Vaikka tuskin tässä mitään harrastetaan viikkoihin.
Toivotaan että viikon päästä hcg laskenut ettei tarvi toista pistosta.
En oo koskaan minipillereitä tai muitakaan pillereitä syönyt. Kuinka sekaisin niistä kroppa menee?
Vai jättäskö ottamatta ja olis vaan selibaatissa. Vasta sitten jatkaa kun tää on oikeesti ohi.
Tiedä uskallanko edes enää yrittää. Mitä jos tuo myrkky vaan jää kroppaan vaikka varoaika. :unsure:(n)

Oma napa: hcg edelleen noussut 1150... Eikä raskaudesta merkkiäkään ultralla. Annettiin metotreksaatti - pistos. :cry::(
Toki pakollinen tässä tilanteessa, mut miten mulle nyt kävi näin?!
Samalla aloitin minipillerit ettei nyt vaan käy huonosti eli tule raskaaksi; kuukauteen ei saa yrittää. Vaikka tuskin tässä mitään harrastetaan viikkoihin.
Toivotaan että viikon päästä hcg laskenut ettei tarvi toista pistosta.
En oo koskaan minipillereitä tai muitakaan pillereitä syönyt. Kuinka sekaisin niistä kroppa menee?
Vai jättäskö ottamatta ja olis vaan selibaatissa. Vasta sitten jatkaa kun tää on oikeesti ohi.
Tiedä uskallanko edes enää yrittää. Mitä jos tuo myrkky vaan jää kroppaan vaikka varoaika. :unsure:(n)
Tsemppiä Helmiina <3 Ite sain reilu vuosi sitten metoteeksaatin kohdunulkoisen hoitoon. Muutaman päivän oli maha tositosi kipee ja täynnä ilmaa ja ihan pallo, se ilma ei vaan liikkunu mihkään. Onneksi ei montaa päivää ollu pahimmat kivut vaan äkkiä alko helpottaan. Ja onneksi myös hcg alkoi laskemaan nopeasti.
Meillä riitti ehkäisyyn kondomi sen ehkäisypakon ajalle. Pillereitä en tolle ajalle aloittaisi jos ei olisi ihan pakko, ne kun voi kropan pistää sekaisin pisemmäksikin aikaa. Meille ei silloin edes puhuttu hormonaalisesta ehkäisystä, sanottiin vain, että luotettava ehkäisy. Tulkitsin kondomin olevan sopiva ja epäsopiva esimerkiksi keskeytetty yhdyntä tai varmat päivät.

Yhteistyössä