*yrittää tulkita*
''Mällinaamana''
Ei saa kiusia aaakkelaa.*yrittää tulkita*
''Niskat venähti''
''Mällinaamana''
??
Ei tuo mitään kiusaamista ole, nämä kaksihan ovat kuin paita ja peppu. Turhaan yrität säätää välejä huonoksi heiltä.Ei saa kiusia aaakkelaa.
Ei hätää aakke, mä tulin suojelemaan sinua nyt.
No siinä on taas yksi tosikko joka ei vitsiä ymmärräEi tuo mitään kiusaamista ole, nämä kaksihan ovat kuin paita ja peppu. Turhaan yrität säätää välejä huonoksi heiltä.
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000006180819.htmlMiksi e peukutit tuota riidan yllyttämis viestiä? kun kyseessä ei olut mikään sellainen visti niinkuin selitin jo
Sitten kipitit tänne kertomaan asiasta herutuksen ja kuolaamisen toivossa?Eikö oma mies oikeasti riitä?Päivän vilauttelija ilmottautuu
Lähdin töistä työkaverin kanssa, ensin pukuhuoneessa vaihdoin mekon päälle, nappasin laukkuni olalle, ja riemulla ulos, kaveri sytytteli tupakkaa ja mä testasin et ovi on kunnolla kiinni kun se joskus renaa. No kaveri repes hirveeseen nauruun eikä saanu sanottua mitään, osotteli vaan... Mulla oli laukun hihnan solkeen jääny mekon helma takaa kiinni ja paljasti koko toisen pakaran ja mä pyörin ympäri et mitä se osottelee
Onneks en kuulu niihin jotka kesällä jättää pikkarit mekon alta pois
Jos mä herutuksia ja kuolaa olisin kaivannu niin olisin pyytäny kaveria ottaan kuvan ja liittäny sen tänneSitten kipitit tänne kertomaan asiasta herutuksen ja kuolaamisen toivossa?Eikö oma mies oikeasti riitä?
Mitenkäs sun päivä on menny? Ilmeisesti ei ainakaan yhtä hauskastiSitten kipitit tänne kertomaan asiasta herutuksen ja kuolaamisen toivossa?Eikö oma mies oikeasti riitä?
Toistensa hanureita ne nuoleskelee.Ei tuo mitään kiusaamista ole, nämä kaksihan ovat kuin paita ja peppu. Turhaan yrität säätää välejä huonoksi heiltä.
Toistensa hanureita ne nuoleskelee.Ei tuo mitään kiusaamista ole, nämä kaksihan ovat kuin paita ja peppu. Turhaan yrität säätää välejä huonoksi heiltä.
Miksi muutit sinne jos on ihan paska paikka?Hitto että täällä asunnossa on guuma
Katupölyn ja metelin takia ei voi pitää parvekkeen ovea edes silleen auki, että laittaa kissan eri huoneeseen siksi aikaa...plus naapuri on ketjupolttaja ja sitä savumäärää ei kestä erkkikään tämän hien ja nihkeilyn keskellä.
Mutta emmä muuten valita tästä, vaan nautin
Ootpas sä hilpeällä päällä tänäänToistensa hanureita ne nuoleskelee.
Miksi muutit sinne jos on ihan paska paikka?
Lipiti lipiti *nuolasee*Hitto että täällä asunnossa on guuma
Katupölyn ja metelin takia ei voi pitää parvekkeen ovea edes silleen auki, että laittaa kissan eri huoneeseen siksi aikaa...plus naapuri on ketjupolttaja ja sitä savumäärää ei kestä erkkikään tämän hien ja nihkeilyn keskellä.
Mutta emmä muuten valita tästä, vaan nautin
Ei tää paikkana paskempi ole kuin sinunkaan huudit...luulisin...tänään vaan on kuumempi päivä.Miksi muutit sinne jos on ihan paska paikka?
LurpsisMoi murut! Ihana keli. Ihana meri. Eikä oo ees kuuma kun voi uittaa varpaita vedessä.
Tyhjä! Pullossa oli varmaan reikä tai jotain!Lurpsis
Ja annahan tänne se juoma
Jos asialla olikin ah mattiTyhjä! Pullossa oli varmaan reikä tai jotain!
Elähän polta itteäs, aurinko kuiteski porottaa vaikka meri viilentääkinMoi murut! Ihana keli. Ihana meri. Eikä oo ees kuuma kun voi uittaa varpaita vedessä.