No eihän se töitä tekis vaan laulais taustalla kun noi kaks painas niskalimassa suo kuokkana ja jussinaEi siitä kenokaulasta ääntä lähtis enää kun ois miesten töissä.
soiden ojitus ei enää käy koska hiilijalanjälki ja luonnon monimuotoisuusNo eihän se töitä tekis vaan laulais taustalla kun noi kaks painas niskalimassa suo kuokkana ja jussina
Kumpi ois kuokka ja kumpi Jussi?No eihän se töitä tekis vaan laulais taustalla kun noi kaks painas niskalimassa suo kuokkana ja jussina
Se laulaa teidät suohon.Eikai tuo otus vielä laulakkin?
Totta, tai kesätyöntekijöiden.metänistutus on poikasten ja naisten työtä
ne kesäduunarit metänistuksessa on 15-18 eli poikasia ja tyttösiäTotta, tai kesätyöntekijöiden.
Laulakoot, puupäät kelluu, jaa mutta taidanki upota.Se laulaa teidät suohon.
Kyllä se Jussi ois päätön ja kuokkana toimis Kalamies...Kumpi ois kuokka ja kumpi Jussi?
Siinä tapauksessa ainakin toinen meistä pelastuisi...Laulakoot, puupäät kelluu, jaa mutta taidanki upota.
Tuure on meiä tyttöjen lemppari esikko sano et hää haluaa isona samanlaisen kimaltavan napapaidan ja kimaltavat luomivärit kun Tuurella
Huomentahuomenta
et ole tainnut nukkua ollenkaanHuomenta
Mä heräsin jo n. pari tuntia sitten
Voi ei...mikä herätti niin aikaisin?Huomenta
En sen jälkeen kun heräsin, täytyy päivällä torkahtaa.et ole tainnut nukkua ollenkaan
Menin kattomaan illalla töllöä ja nukahdin samantien sohvalle, sitä en tiedä mikä sai tohon aikaan hereilleVoi ei...mikä herätti niin aikaisin?
Huomenta