Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivän vilauttelija ilmottautuu:oops:

Lähdin töistä työkaverin kanssa, ensin pukuhuoneessa vaihdoin mekon päälle, nappasin laukkuni olalle, ja riemulla ulos, kaveri sytytteli tupakkaa ja mä testasin et ovi on kunnolla kiinni kun se joskus renaa. No kaveri repes hirveeseen nauruun eikä saanu sanottua mitään, osotteli vaan... Mulla oli laukun hihnan solkeen jääny mekon helma takaa kiinni ja paljasti koko toisen pakaran:ROFLMAO: ja mä pyörin ympäri et mitä se osottelee:ROFLMAO:
Onneks en kuulu niihin jotka kesällä jättää pikkarit mekon alta pois:D

vierailija
Päivän vilauttelija ilmottautuu:oops:

Lähdin töistä työkaverin kanssa, ensin pukuhuoneessa vaihdoin mekon päälle, nappasin laukkuni olalle, ja riemulla ulos, kaveri sytytteli tupakkaa ja mä testasin et ovi on kunnolla kiinni kun se joskus renaa. No kaveri repes hirveeseen nauruun eikä saanu sanottua mitään, osotteli vaan... Mulla oli laukun hihnan solkeen jääny mekon helma takaa kiinni ja paljasti koko toisen pakaran:ROFLMAO: ja mä pyörin ympäri et mitä se osottelee:ROFLMAO:
Onneks en kuulu niihin jotka kesällä jättää pikkarit mekon alta pois:D
Sitten kipitit tänne kertomaan asiasta herutuksen ja kuolaamisen toivossa?Eikö oma mies oikeasti riitä?

Hitto että täällä asunnossa on guuma:coffee::coffee:

Katupölyn ja metelin takia ei voi pitää parvekkeen ovea edes silleen auki, että laittaa kissan eri huoneeseen siksi aikaa...plus naapuri on ketjupolttaja ja sitä savumäärää ei kestä erkkikään tämän hien ja nihkeilyn keskellä.

Mutta emmä muuten valita tästä, vaan nautin:love::love:

vierailija
Ei tuo mitään kiusaamista ole, nämä kaksihan ovat kuin paita ja peppu. Turhaan yrität säätää välejä huonoksi heiltä.
Toistensa hanureita ne nuoleskelee.

Katupölyn ja metelin takia ei voi pitää parvekkeen ovea edes silleen auki, että laittaa kissan eri huoneeseen siksi aikaa...plus naapuri on ketjupolttaja ja sitä savumäärää ei kestä erkkikään tämän hien ja nihkeilyn keskellä.

Miksi muutit sinne jos on ihan paska paikka?

Aqela

Lipiti lipiti *nuolasee* :p:LOL:

• Tykkää
Reactions: Madame Medusa
vierailija
Kuka tämä madame medusa mahtaa olla?Otti E//un näköjään silmätikukseen.Mahtanee tulla mukava yllätys Medusalle pian kun eikös se tämä E&&u rykässyt tehdä rikosilmoituksen palstasta?

Yhteistyössä