Juu, hyvä. Huomasitko, siellä komerossa sillä on myös 10 vaniljaviineriä ja Nutellaa tälle illalle!Mä juon ellun pepsi maxia kävin sun kaapilla
Sinne pitäis tehdä ratsia.
Juu, hyvä. Huomasitko, siellä komerossa sillä on myös 10 vaniljaviineriä ja Nutellaa tälle illalle!Mä juon ellun pepsi maxia kävin sun kaapilla
Emmä syö viinereitä ja nutellaa en o ikuna maistanutkaanJuu, hyvä. Huomasitko, siellä komerossa sillä on myös 10 vaniljaviineriä ja Nutellaa tälle illalle!
Ei ole pepsiä, on vaan lidlin siti juomia ja piimää jääkaapissaMä juon ellun pepsi maxia kävin sun kaapilla
Emmä syö viinereitä ja nutellaa en o ikuna maistanutkaan
JooJuu, hyvä. Huomasitko, siellä komerossa sillä on myös 10 vaniljaviineriä ja Nutellaa tälle illalle!
Juotatko sä sille Äärelälle sitä piimää?Ei ole pepsiä, on vaan lidlin siti juomia ja piimää jääkaapissa
Ei siellä olekkaan enää kun mä join sen poisEi ole pepsiä, on vaan lidlin siti juomia ja piimää jääkaapissa
En osta
Nyt ostat -oikeesti- purkin suklaa-Nutellaa, ja rasian mansikoita siihen.
(Nutella ilman suklaata maistuu sit tikutakun ruualle, älä osta sitä)
Eikun ittelleniJuotatko sä sille Äärelälle sitä piimää?
Ei siellä olekkaan enää kun mä join sen pois
Juotatko sä sille Äärelälle sitä piimää?
Auran seurakunnan kirkkoherra Torsti Äärelä.
Whatdidyousay?
*ei jaksa linkittää jotain bridezillaa/afroamerikkalaista naista sormi pystyssä?*
Älä nyt Nutellaa pelkää. Ei se sua tuhoa kunhan et joka viikko tai kuukausikaan osta.En osta
Ai niin, mulla on mansikoita!!
En osta, Peelo on kieltänyt.
Ai niin, mulla on mansikoita!!
Mutku emmää välitä niin paljon suklaasta ja mansikoiden pitää maistua mansikoille eikä suklaalleÄlä nyt Nutellaa pelkää. Ei se sua tuhoa kunhan et joka viikko tai kuukausikaan osta.
Makeat mansikat on parasta herkkua, ja vadelmat myöskinMutku emmää välitä niin paljon suklaasta ja mansikoiden pitää maistua mansikoille eikä suklaalle
Mä en tykkää vadelmista, kaikki muut marjat kyllä meneeMakeat mansikat on parasta herkkua, ja vadelmat myöskin
Vadelmissa on matoja pitää avata aina jokainen ja tarkistaaMakeat mansikat on parasta herkkua, ja vadelmat myöskin
Juuri tuosta syystä en tykkää vadelmista, pelkkä ajatus niistä toukista jaVadelmissa on matoja pitää avata aina jokainen ja tarkistaa
Meillä on keltaisia vadelmia ja en ole yhtäkään matoa nähnyt.Vadelmissa on matoja pitää avata aina jokainen ja tarkistaa
Joko olet valmis ostamaan vanhan ilmastointilaitteeni?
Olisi huono juttu lapsille ja vanhuksille
Mullon tuulettimet, mutta jos se on tehokas ja toimiva niin ehkä ehkäJoko olet valmis ostamaan vanhan ilmastointilaitteeni?
ja eläimille ja hyönteisille, jos kauan jatkuu.Olisi huono juttu lapsille ja vanhuksille
Juu, on tehokas. Matsuin pönttö. Viilentää hyvin 25m2Mullon tuulettimet, mutta jos se on tehokas ja toimiva niin ehkä ehkä
ja eläimille ja hyönteisille, jos kauan jatkuu.