The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.
Oli "kekkoskävely"-kuntotesti.
Mulla on ihan surkea kunto. Tulokseen kyl saattoi vaikuttaa se, että Gulliver keksi kävelyradalta kaikkea hauskaa nuuskittavaa ja meinas lähteä ihammuuallekin. Jos mä olisin pitäny jänistä tai kissaa tikun päässä Gulliverin nenän edessä nii oltais varmaan saatu melko hyvä aika.
Kaks kilsaa kahteenkymmeneen minsaan ja pulssi sen jälkeen 75 ni ei kait kunto ny maailman surkein ole vaikka aika olikin huano?
 
Päivää kettinkiin.
Oli "kekkoskävely"-kuntotesti.
Mulla on ihan surkea kunto. Tulokseen kyl saattoi vaikuttaa se, että Gulliver keksi kävelyradalta kaikkea hauskaa nuuskittavaa ja meinas lähteä ihammuuallekin. Jos mä olisin pitäny jänistä tai kissaa tikun päässä Gulliverin nenän edessä nii oltais varmaan saatu melko hyvä aika.
Kaks kilsaa kahteenkymmeneen minsaan ja pulssi sen jälkeen 75 ni ei kait kunto ny maailman surkein ole vaikka aika olikin huano?
Ihana kun sulla on se koira pitämässä susta huolta!!:love:
Veikkaanpa ettet ole vielä kokenut tylsää päivää Gullisi kanssa:ROFLMAO:
 
Päivää kettinkiin.
Oli "kekkoskävely"-kuntotesti.
Mulla on ihan surkea kunto. Tulokseen kyl saattoi vaikuttaa se, että Gulliver keksi kävelyradalta kaikkea hauskaa nuuskittavaa ja meinas lähteä ihammuuallekin. Jos mä olisin pitäny jänistä tai kissaa tikun päässä Gulliverin nenän edessä nii oltais varmaan saatu melko hyvä aika.
Kaks kilsaa kahteenkymmeneen minsaan ja pulssi sen jälkeen 75 ni ei kait kunto ny maailman surkein ole vaikka aika olikin huano?
No jos sua jotenkin patittaaketuttaa toi tulokses niin eihän tossa sitte oo muuta kuin - etteenpäin sano Aksu Gulliverin perässä juostessa:)
Pikkusesti ja villinä veikkaan että sun fyysinen kuntos on kohentumaan päin tuon koirankuonolaisen kanssa puhumattakaan tuosta sun elämäntaparempastas mikä tuo lisäpotkua elos ja olos jokaiselle tasolle:)

Eli jatka samaan malliin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ja ihan pikkunen ja tosi hätäinen kurkistus ja moiterppasäisäi- vilkutus sulle:)

Toivottavasti oot saanu hymistellä ja naatiskella kesäolosta, makustella mansikoita ja olla öllötellä:)

Heinäkuun päivät etenee - parhaillaan ulkona tuoksuu aavistus sateesta, semmonen himpunverran viileän raikas ripotuksellisuus taivaanrannan värjäytyessä punertavan siniseksi... Ipanapaset riekkuvat ulkosalla, mä odotan astianpesukoneen ohjelman loppumista jotta pääsen tyrkkäämään huomisen työpäivän salaatin kippoon. Arki vie sujuvasti mennessään pikkupomona ollessa:)...eli ihan hitokseen säädellessä ja sähläillessä:D, onneks tää mun työporukka on vaan niin mahtavaa typpiä täynnänsä että ihan on heijän syytänsä että hommat sujuu(y):love:

Mutta tiijätkö mitä :)?
Kun aurinko kutittaa nenänpäässä ja leikkisä tuuli pyörii hiuksissa ja paljaat jarpikaiset saa upottaa hienoakin hienompaan hiekkaan katseen upotessa edessä avautuvaan sinistäkin sinisempään vallatomaan merenpintaan niin tämmönenkin pikkunen ihmisentekele pakahtuu elämän kauneudesta ja ihanuudesta ihan sykkyräiselle sydämelleen:):love:

Pidä huoli itestäsi ja ole onnellinen:)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No jos sua jotenkin patittaaketuttaa toi tulokses niin eihän tossa sitte oo muuta kuin - etteenpäin sano Aksu Gulliverin perässä juostessa:)
Pikkusesti ja villinä veikkaan että sun fyysinen kuntos on kohentumaan päin tuon koirankuonolaisen kanssa puhumattakaan tuosta sun elämäntaparempastas mikä tuo lisäpotkua elos ja olos jokaiselle tasolle:)

Eli jatka samaan malliin(y)
Ei ketuta. Hauskaahan toi vaan oli.

Asiasta kukkapurkkiin, uus symbaalini saapui vihdoin tänään.
Runpujen hankinta on yhtä pykälää lähempänä.

 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei ketuta. Hauskaahan toi vaan oli.

Asiasta kukkapurkkiin, uus symbaalini saapui vihdoin tänään.
Runpujen hankinta on yhtä pykälää lähempänä.

Ja sitte ei muuta kuin hankkimaan basistia ja kitaris..kitaristia ja ei muuta kuin armottoman letkeetä hyvänolon jammailua kehiin (y)
Gulliverhan tietty on menossa mukana ja antaa oman musiikillisen osaamisensa myös eli ulvoa ujeltaa vokalistina:love:
 
Ja sitte ei muuta kuin hankkimaan basistia ja kitaris..kitaristia ja ei muuta kuin armottoman letkeetä hyvänolon jammailua kehiin (y)
Gulliverhan tietty on menossa mukana ja antaa oman musiikillisen osaamisensa myös eli ulvoa ujeltaa vokalistina:love:
Mul on basso ja bassovahvari kans hankintalistalla...:oops:
Ja toi symbaalikattaus pitää saada kuntoon... seuraavaks hakusessa paiste 602 hi-hat-pellit.
Tuppaavat vaan olemaan tyyriitä ja mun hankintaideologiaani kuuluu saada kamat kukkaroystävällisellä hinnalla.
Rummuille mulla ei just ny o oikein tilaa. (symbaalit ny menee yhteen salkkuun vaik niit olis montakin)
Mut toisaalta... Jammun recordingcustomit just tolla värillä olis niin namut
 
Huvikseni kattelin tota kekkoskävelytestin paperia. Toihan on oikeesti ihamperseestä.
Painoindeksi miehillä kerrotaan luvulla 2,6. Jos mä siis painaisin 80 kg mikä olis vielä mulle jokseenkin normaalin rajoissa niin mun tulokseni olis toistakymmentä pistettä huonompi vaikka kaikki muut numerot olis just samat. Jos taas painoni alkais kutosella niin mä olisin heti kymmenen pistettä paremmassa kunnossa?
Pulssin kerroin on 0,56, eli jos se testin aikanaa nousee niin siitä huomioidaan vaan puolet.
Ikävähennyskerroin miehillä on 0,2, eli viiskymppiseltä vähennetään kymmenen pinnaa ja kolmekymppiseltä kuusi - siis kakskyt vuotta lisää ikää on sama kuin viis kiloa painoa?
Eli jos mies kävelee ton kaks kilsaa ripeää (6km/h) vauhtia, pulssi nousee sataan niin hän on keskimääräistä huonommassa kunnossa. Jos hän on viis kiloa painavampi niin hän on huomattavasti keskimääräistä huonommassa kunnossa?

Naisilla painoindeksi taas kerrotaan 1,1 eli naisilla muutama kilo painoa lisää ei tarkoitakaan automaattisesti huonompaa kuntoa. Naisilla pulssi vaikuttaa testiin vielä vähemmän koska kerroin on vaan 0,32, mut ikävähennystä naiset saavat tuplat, eli ikäkerroin on 0,4
Eli keski-ikäiset naiset ovat huomattavasti helpommalla keskimääräistä paremmassa kunnossa?

Oma "tulos" mulle ny on herttaisen yhdentekevä, mua urheilu kiinnostaa vähemmän kuin kasa kiviä.

Mut on siin jotain omituista, et on olemassa UKK-instituutin laatima, yleisessä käytössä oleva testi jonka mukaan mä olen rapakunnossa jos vedän koiran kans kahden kilsan lenkin reipasta kävelyvauhtia ja pulssi pysyy lähes lepopulssin tasolla? Mut olemalla viis kiloa kevyempi mä olisin oleellisesti paremmassa kunnossa? Ja olemalla kolmekymppinen niin se vaikuttais 350 pisteeseen ruhtinaalliset neljä pistettä? Paitsi jos olisin nainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa. Mitenköhön sitä kohta jaksaa taas työrytmin? Valvon yöhön ja aamupäivä menee puoliksi unessa, kun koirakin haluaa vielä nukkua. Myöhään ip sitten jonkinlainen virkistäytyminen.
Pesin kaksi mattoa ja nyt pesen jääkaappia. Kohta iltaruoan aika.
Näköjään jaksat työrytmiin ihan hyvin kun mattojen ja jääkaapin pesu noin maittaa.

Mullakin on ollu tänään pesupäivä. Aamutiskistä äijä sairaana. Hoitaisko Aksu? Päivätiskistä äijä lähtikin lomille. Hoitaisko Aksu? Illalla sit olikin Aksun oma iltatiskihuki.
Mä en o tänään ehtiny muuta kun tiskata ja tiskien välissä lenkittää Gulliveria.
Mut kädet on nii puhtaat ja pehmoiset, että näil mentäis vaik käsivoidemainokseen!
 

Yhteistyössä