The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

puutteellinen opastus ja valvonta
Mä olen kyl törmänny tohon samaan mist Roosa puhuu.
Ei hällävälimeininkiin mikään opastus ja valvonta auta. Tai sitä pitää olla niin paljon, että vähemmällä vaivalla tekee jo itte. Jos työmiehellä on vasara ja laatikko nauloja niin ei valvoja voi olla asettamassa jokaista naulaa paikalleen.
 
Päivää kettinkiin.
Meinattiin lähteä Gulliverin kans pitkälle iltapäivälenkille ja mentiinkin mut jouduttiin kääntymään takaisin kun yks pikkurääpäle halus tulla mukaan. Livahti portin alta ja alkoi seuraamaan. Mee ny siinä sitten kun pienokainen seuraa. Kohta uus yritys.

Nii. Kamanhankintakuumeeni ei vaan laske. Ny pitäis ehdottomasti saada lisää hyviä symbaaleja. Mut basso olis kans ihampakko olla. Ja tietty pieni bassovahvari. Mies ilman bassoa kun ny vaan ei o mies eikä mikään. Just päätin niin.
Lompakkoani ajatellen mulla vaan on soittopelien suhteen turhankin kallis maku. Toisaalta voi aatella niinkin, et kun raha vaihtuu soittimeksi niin se vaan muuttaa muotoaan ja on vaihdettavissa takaisin. Jos vähät rahat vaihtaa viinaan niin niist ei saa takaisin kuin pullopantit.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ellu,ootko kahtonu sellaisen kauhuleffan ku Ropert ? Sanantyypinen nukkeleffa ku Annabelle.
Eiks se kerro jostain pojasta joka elää nukke elämää kotinsa vintillä/ullakolla ja vanhemmat hommaa sille nukelle hoitajan ja siinä lopussa selviää, että sitä nukkea siirteli ihan oikea mies?
Olen katsonut jos se oli tuo, todella outo elokuvao_O
 
Eiks se kerro jostain pojasta joka elää nukke elämää kotinsa vintillä/ullakolla ja vanhemmat hommaa sille nukelle hoitajan ja siinä lopussa selviää, että sitä nukkea siirteli ihan oikea mies?
Olen katsonut jos se oli tuo, todella outo elokuvao_O
Ei taija olla sama leffa. Irtisanottu kotiapulainen antaa pojalle tuon kirotun nuken ja nukke puhuu pojalle mm ja muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä