Kohta vois kahvin keittää, jos jaksaa liikahtaa sohvalta.Mä teen ihan samaa.
Kohta vois kahvin keittää, jos jaksaa liikahtaa sohvalta.Mä teen ihan samaa.
Just join puoli pannullista. Mut en toki itse keittänyt, siinä olis voinu rasittua liiaksi.Kohta vois kahvin keittää, jos jaksaa liikahtaa sohvalta.
Täällä täytyy ihan itse keitellä, huokaus. Raahustanpa nyt keittiöön ja alan lukemaan lehtiä. Kivaa päivää.Just join puoli pannullista. Mut en toki itse keittänyt, siinä olis voinu rasittua liiaksi.
Ei tule ilmoitus kaikista viesteistä.Ai tänne on kirjoitettu eilisen jälkeen
Ei tule mullekaanEi tule ilmoitus kaikista viesteistä.
PrklEi tule mullekaan
Ihana kun sulla on se koira pitämässä susta huolta!!Päivää kettinkiin.
Oli "kekkoskävely"-kuntotesti.
Mulla on ihan surkea kunto. Tulokseen kyl saattoi vaikuttaa se, että Gulliver keksi kävelyradalta kaikkea hauskaa nuuskittavaa ja meinas lähteä ihammuuallekin. Jos mä olisin pitäny jänistä tai kissaa tikun päässä Gulliverin nenän edessä nii oltais varmaan saatu melko hyvä aika.
Kaks kilsaa kahteenkymmeneen minsaan ja pulssi sen jälkeen 75 ni ei kait kunto ny maailman surkein ole vaikka aika olikin huano?
No se on usein melko höpsö. Joskus vähän rasittava. Joskus haukkuu. Vähän niinku vaimo.Ihana kun sulla on se koira pitämässä susta huolta!!
Veikkaanpa ettet ole vielä kokenut tylsää päivää Gullisi kanssa
No jos sua jotenkin patittaaketuttaa toi tulokses niin eihän tossa sitte oo muuta kuin - etteenpäin sano Aksu Gulliverin perässä juostessaPäivää kettinkiin.
Oli "kekkoskävely"-kuntotesti.
Mulla on ihan surkea kunto. Tulokseen kyl saattoi vaikuttaa se, että Gulliver keksi kävelyradalta kaikkea hauskaa nuuskittavaa ja meinas lähteä ihammuuallekin. Jos mä olisin pitäny jänistä tai kissaa tikun päässä Gulliverin nenän edessä nii oltais varmaan saatu melko hyvä aika.
Kaks kilsaa kahteenkymmeneen minsaan ja pulssi sen jälkeen 75 ni ei kait kunto ny maailman surkein ole vaikka aika olikin huano?
Ei ketuta. Hauskaahan toi vaan oli.No jos sua jotenkin patittaaketuttaa toi tulokses niin eihän tossa sitte oo muuta kuin - etteenpäin sano Aksu Gulliverin perässä juostessa
Pikkusesti ja villinä veikkaan että sun fyysinen kuntos on kohentumaan päin tuon koirankuonolaisen kanssa puhumattakaan tuosta sun elämäntaparempastas mikä tuo lisäpotkua elos ja olos jokaiselle tasolle
Eli jatka samaan malliin
Ja sitte ei muuta kuin hankkimaan basistia ja kitaris..kitaristia ja ei muuta kuin armottoman letkeetä hyvänolon jammailua kehiinEi ketuta. Hauskaahan toi vaan oli.
Asiasta kukkapurkkiin, uus symbaalini saapui vihdoin tänään.
Runpujen hankinta on yhtä pykälää lähempänä.
Mul on basso ja bassovahvari kans hankintalistalla...Ja sitte ei muuta kuin hankkimaan basistia ja kitaris..kitaristia ja ei muuta kuin armottoman letkeetä hyvänolon jammailua kehiin
Gulliverhan tietty on menossa mukana ja antaa oman musiikillisen osaamisensa myös eli ulvoa ujeltaa vokalistina
Näköjään jaksat työrytmiin ihan hyvin kun mattojen ja jääkaapin pesu noin maittaa.Iltaa. Mitenköhön sitä kohta jaksaa taas työrytmin? Valvon yöhön ja aamupäivä menee puoliksi unessa, kun koirakin haluaa vielä nukkua. Myöhään ip sitten jonkinlainen virkistäytyminen.
Pesin kaksi mattoa ja nyt pesen jääkaappia. Kohta iltaruoan aika.
Missäs sitä ollaan luurattu?Päevää
Missäs sitä ollaan luurattu?
Niin tietenkin Mitäs mykkäkoulua sitä oikein pidetään kun et käyny Maistuisiko?-ketjuihisi vastaamassaPanohommissa, kiitos kysymästä
Niin tietenkin Mitäs mykkäkoulua sitä oikein pidetään kun et käyny Maistuisiko?-ketjuihisi vastaamassa