vierailija
joku muu nyt kyselee. Minua ei edes kiinnosta.Paaaalalla on taas jankuttamishaluja ja kyselykausi
joku muu nyt kyselee. Minua ei edes kiinnosta.Paaaalalla on taas jankuttamishaluja ja kyselykausi
Miksi ei voi mennä? Auton voi aina vaikka vuokrata tai lainata joltain.Ei sinne noin vaan voi mennä. Eikä mulla ole autoa.
Katsoitko edes sitä linkkiä? Siellä kerrotaan paikat, mitä valita. Pyydä vaikka isä ekana kaveriksi.Entä jos haluaa mennä yksin? Mulla ei ole montaa kaveria jota pyytää mukaan.
Nämä linkkijutut on paaalan kyllä ihan varmastiKatsoitko edes sitä linkkiä? Siellä kerrotaan paikat, mitä valita. Pyydä vaikka isä ekana kaveriksi.
No mä nyt ainakin vitsailin ja uskon, että Aqela tuntee sen verran hyvin että tiesi kyllä senMiksi pitää aina käydä jankuttamaan oli asia mikä hyvänsä ja jankuttaja kuka hyvänsä. Jos joku sanoo ettei tee niin niin miksi pitää käydä väittelemään ja inttämään.
Nytkin siellä on miehen sukulaisia. Enkä mä muutenkaan voi lainata sitä. Mulla ei ole ajokorttia.Miksi ei voi mennä? Auton voi aina vaikka vuokrata tai lainata joltain.
Osaatko murtautua sisään?Tottakai voi, mennäänkö?
Miksi ei ole kavereita?Entä jos haluaa mennä yksin? Mulla ei ole montaa kaveria jota pyytää mukaan.
Joo, mut kaikkiin ei voi edes kirjoittaa mitään.Nämä linkkijutut on paaalan kyllä ihan varmasti
Ei oikein kiinnosta. Pitääķö sun mielestä olla monia kavereita?Miksi ei ole kavereita?
Mennään ikkunastaOsaatko murtautua sisään?
Voinko mäkin tulla? Mä tiirikoin meidät kavereitten kans koulun hylättyyn ulkovarastoon 10 vuotiaana lahjaksi saamallani uudella monitoimilinkkarilla Siellä oli hirveen hauskaa vaikkei sisällä ollu ku jotain lankkujaOsaatko murtautua sisään?
Ootpa vitsikäs. Meillä on just tuommosen takia kalterit, kun päätti tulla sukuloimaan omin luvin. Suosittelen muillekin.Mennään ikkunasta
Mitähän ne sukulaiset tuumais kun mentäs sinne ihan pokkana vaan rillailemaan ja viettämään siestaa ja mitähän se sun mies tuumais, jos mä ilmestyisin sinne yhtä äkkiä syömään heijjän ruoat
ilman muuta otat mukaan jonku semmosen, jolla on lääkitys - ei tule sulle ainakaan seuraamuksia?Voinko mäkin tulla? Mä tiirikoin meidät kavereitten kans koulun hylättyyn ulkovarastoon 10 vuotiaana lahjaksi saamallani uudella monitoimilinkkarilla Siellä oli hirveen hauskaa vaikkei sisällä ollu ku jotain lankkuja
Susta ei voi oikein sanoa samaaOotpa vitsikäs. Meillä on just tuommosen takia kalterit, kun päätti tulla sukuloimaan omin luvin. Suosittelen muillekin.
Ajattelevat että mä oon hullu. Soittavat piipaa auton.Mennään ikkunasta
Mitähän ne sukulaiset tuumais kun mentäs sinne ihan pokkana vaan rillailemaan ja viettämään siestaa ja mitähän se sun mies tuumais, jos mä ilmestyisin sinne yhtä äkkiä syömään heijjän ruoat
No ei me sun mökille olla tulossakaan.Ootpa vitsikäs. Meillä on just tuommosen takia kalterit, kun päätti tulla sukuloimaan omin luvin. Suosittelen muillekin.
talteen.Voinko mäkin tulla? Mä tiirikoin meidät kavereitten kans koulun hylättyyn ulkovarastoon 10 vuotiaana lahjaksi saamallani uudella monitoimilinkkarilla Siellä oli hirveen hauskaa vaikkei sisällä ollu ku jotain lankkuja
Palstan mukaan pitää olla ja pitää muistaa kerätä kavereiksi kaikkein kusipäisimmätkin tyypit.Ei oikein kiinnosta. Pitääķö sun mielestä olla monia kavereita?
TuleVoinko mäkin tulla? Mä tiirikoin meidät kavereitten kans koulun hylättyyn ulkovarastoon 10 vuotiaana lahjaksi saamallani uudella monitoimilinkkarilla Siellä oli hirveen hauskaa vaikkei sisällä ollu ku jotain lankkuja
Näköjään..Palstan mukaan pitää olla ja pitää muistaa kerätä kavereiksi kaikkein kusipäisimmätkin tyypit.
Senkus, asia käsiteltiin jo silloin kun meidät sieltä löydettiintalteen.