Meillä ei ollut koskaan mummolaa.mun lapsuudessa vain tosi rikkailla oli kesämökkejä
kaupunkiin muuttaneet tuli loman viettoon mummolaan
Kekseliäs nikkari loppui just, oottekos katsoneet? Ihan mahtava ohjelmasarjaMeillä ei ollut koskaan mummolaa.
Kirjotatko kirjaa musta, ihana ajatustalteen.
Se mökki missä äidin suku kävi, oli hänen synnyinkoti ja sellanen pientila...köyhiä olivat olleet aikoinaan ennenkun ukki pääsi kunnalle johonkin ''tärkeään'' virkaan.mun lapsuudessa vain tosi rikkailla oli kesämökkejä
kaupunkiin muuttaneet tuli loman viettoon mummolaan
Susta tulee kuuluisampi kuin Potterin Harrista.Kirjotatko kirjaa musta, ihana ajatus
Ei teillä osattu kiljua keitellä? Ei se rahan puute juuri oo ihmisille ollut ryyppäämisen esteei semmosta nähty mun lapsuudessa missään. Ihmisillä ei ollut varaa ryypiskellä edes halvinta olutta. Rahat meni kenkiin ja ruokaan - myös työssäkäyvillä.
En tiedä ketään, joka olisi keitellyt mitään. Elokuvassa 7 surmanluotia tuli tutuksi koko kansalle se. Varmaan tottakin jossakin?Ei teillä osattu kiljua keitellä? Ei se rahan puute juuri oo ihmisille ollut ryyppäämisen este
Eikö sulla ole tiiviitä valkoisia vaatteita? Kortisoni vie näön - ihan sama meneekö nappulana vai voiteena.Perkuleen itikat... Olin pihahommiin uppoutuneena hetken tuossa metsikön laidalla varjossa ja lopputulos on noin 30 itikan puremapaukamaa niska/hartia/selkä/kädet osastolla.
onko noin moni purema vaarallista? Hydrocotisonia levittelin niin kutina onneksi helpotti.
On totta ainakin mun lapsuuden pikkukylässä. Kiljut, kotarit ja pontikat. En tiedä kyl keitteleekö kukaan nykyään enää.En tiedä ketään, joka olisi keitellyt mitään. Elokuvassa 7 surmanluotia tuli tutuksi koko kansalle se. Varmaan tottakin jossakin?
Meillä eivät kiljua juoneet, vaan kossua ja oluttaEi teillä osattu kiljua keitellä? Ei se rahan puute juuri oo ihmisille ollut ryyppäämisen este
Kahdeksan surmanluotia on Mikko Niskasen käsikirjoittama ja ohjaama neliosainen tv-elokuva vuodelta 1972. Se pohjautuu osittain Pihtiputaalla 7. maaliskuuta 1969 tapahtuneeseen surmatyöhön, jossa sekatyöläinen ja pienviljelijä Tauno Pasanen ampui neljä poliisia.En tiedä ketään, joka olisi keitellyt mitään. Elokuvassa 7 surmanluotia tuli tutuksi koko kansalle se. Varmaan tottakin jossakin?
Eikö sulla ole tiiviitä valkoisia vaatteita? Kortisoni vie näön - ihan sama meneekö nappulana vai voiteena.
Eivät osanneet lausua hienompaa nimeä Alkon tiskillä? Koppa tai kossu riitti?Meillä eivät kiljua juoneet, vaan kossua ja olutta
Mistä minä tiedän, olin silloin lapsi.Eivät osanneet lausua hienompaa nimeä Alkon tiskillä? Koppa tai kossu riitti?
Ei ollut varmaan itsepalvelukärryjä vielä siellä kaupassa?Mistä minä tiedän, olin silloin lapsi.
Millon sun kyselyikä loppuu?
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/733161-huippusuositun-luomuviinin-valmistus-alkoi-suomessa-vaikka-eu-vaittaa-vastaanEivät osanneet lausua hienompaa nimeä Alkon tiskillä? Koppa tai kossu riitti?