vierailija
Vuokraaminen on liian kallista mun tuloille. Mökin pitää olla sellaisessa paikassa että pääsee ilman autoa.
Kuha haaveilen.
Vuokraaminen on liian kallista mun tuloille. Mökin pitää olla sellaisessa paikassa että pääsee ilman autoa.
Kuha haaveilen.
Oliko kaunis valaistus yöllä?Vanhempien mökki, onneksi saadaan lainata tätä aina välillä.
Lainaa joltain mökkiä tai vuokraa?
Itseni tuntien hyppäisin varmaan alusvaatteisillani rappukäytävään kirkumaan apua vastaavassa tilanteessa ennenkun ees älyäisin pysähtyä kysymään kekä vieras on ja mistä tulevi ja kenen luvalla oleviHuomenta, kiva herätä ja huomata että olkkarissa nukkuu joku.
Kyllä kannattaa. Muuten päivä on pilalla.Ei kannata nukkua koko yötä!
Niinpä, tosin sitten sitä miettis että entäs jos joku menee sinne luvatta sillon kun en ite ole paikalla tai rystää sen tai tuhoaa paikkoja jne...sellastakin kun on tehty ihmisilleOlispa oma mökki. Joutuu kökkimään kesän kerrostalossa.
Itseni tuntien hyppäisin varmaan alusvaatteisillani rappukäytävään kirkumaan apua vastaavassa tilanteessa ennenkun ees älyäisin pysähtyä kysymään kekä vieras on ja mistä tulevi ja kenen luvalla olevi
Mitä siellä? Rannan voi valita tuolta. Kimppakyydeillä ei tule kalliiksi ja itse voi valita matkaseurankin.Vuokraaminen on liian kallista mun tuloille. Mökin pitää olla sellaisessa paikassa että pääsee ilman autoa.
Kuha haaveilen.
Tuli eilinen juttu mieleeni, jos se olitkin sinä, unessasi, joka juoksi kadulla aluvaatteet päällä.Itseni tuntien hyppäisin varmaan alusvaatteisillani rappukäytävään kirkumaan apua vastaavassa tilanteessa ennenkun ees älyäisin pysähtyä kysymään kekä vieras on ja mistä tulevi ja kenen luvalla olevi
Kaunis iso melkein täysikuu ja kuunsilta järvessä oli kyllä jos sitä tarkoitit. Ja kaunis auringonlaskuOliko kaunis valaistus yöllä?
Missä mökillä sitten alkukesästä olit?Auts
Olispa oma mökki. Joutuu kökkimään kesän kerrostalossa.
Entä jos haluaa mennä yksin? Mulla ei ole montaa kaveria jota pyytää mukaan.Mitä siellä? Rannan voi valita tuolta. Kimppakyydeillä ei tule kalliiksi ja itse voi valita matkaseurankin.
Miesystävän mökillä.Missä mökillä sitten alkukesästä olit?
Tolla asenteella ei kannata sellaista edes hankkia jos elämä menee sen takia ihan sekaisin.Niinpä, tosin sitten sitä miettis että entäs jos joku menee sinne luvatta sillon kun en ite ole paikalla tai rystää sen tai tuhoaa paikkoja jne...sellastakin kun on tehty ihmisille
Mikset mene sinne sitten jos mökille haluat?Miesystävän mökillä.
Kyllä minäkin menen tollasessa tilanteessa, mutta jos näkisin täällä yhtä äkkiä jonkun jonka tulemisesta en olis tietoinen, lähtisin karkuun hippulat vinkuen
Mä en ole niin säikky. Jos mä vaikka kuulen kotona jotakin outoa niin menen heti katsomaan mitä se on.
Miten voit olla varma että kaikki kysymykset ovat p@ulan tekemiä?Paaaalalla on taas jankuttamishaluja ja kyselykausi
No mutta mä tunnistin hänet pojan kaveriksi.Kyllä minäkin menen tollasessa tilanteessa, mutta jos näkisin täällä yhtä äkkiä jonkun jonka tulemisesta en olis tietoinen, lähtisin karkuun hippulat vinkuen
Voi se olla myö se peeeelokinMiten voit olla varma että kaikki kysymykset ovat p@ulan tekemiä?
Ei sinne noin vaan voi mennä. Eikä mulla ole autoa.Mikset mene sinne sitten jos mökille haluat?
Missä hän sanoi elämänsä menevän sekaisin tuosta asiasta? Älä aina vääristele ihmisten sanoja, ehkä sinusta voi silloin pitää enemmän ihmisenä!Tolla asenteella ei kannata sellaista edes hankkia jos elämä menee sen takia ihan sekaisin.
Tätä mä en ymmärrä että vääristetään toisen sanoja.Missä hän sanoi elämänsä menevän sekaisin tuosta asiasta? Älä aina vääristele ihmisten sanoja, ehkä sinusta voi silloin pitää enemmän ihmisenä!
Tottakai voi, mennäänkö?Ei sinne noin vaan voi mennä. Eikä mulla ole autoa.