Joo, täällä on ihan syskynen keli päiväunien jälkeenMut iha sairaan kylmän viiman toi ukkosrintama kyllä toi.
Joo, täällä on ihan syskynen keli päiväunien jälkeenMut iha sairaan kylmän viiman toi ukkosrintama kyllä toi.
Päiväunet keskellä yötä?Joo, täällä on ihan syskynen keli päiväunien jälkeen
Mistä me tiedetään kuin rauhallinen hän on?Poola on niin suurempi kuin monet meistä, lukee kaikki nuo halvat halveeraukset ja pysyy tyynenä ja rauhallisena.
Kuinka monta meitä on nyt kiusaamassa häntä?
Ai Kanadassakin?Päiväunet keskellä yötä?
Sanoin vain oman näkemykseni ja mielipiteeni hänen vastauksien perusteella.Mistä me tiedetään kuin rauhallinen hän on?
Monesti nimittäin tuntuu, että hakkaa apinanraivolla näppäimistiöönsä tietojaan ihmisille, kun jengi ei halua lukea pakkotuputustaan.
Ei, kello on17.56Ai Kanadassakin?
Ongelma on siinä, että hän postaa mielipiteensä pakolla ja syyttäen...otetaan esimerkkinä vaikka mun edesmennyt koira.Sanoin vain oman näkemykseni ja mielipiteeni hänen vastauksien perusteella.
En tiedä enkä ymmärrä kemiasta mitään, joten en voi arvostella hänen tietouttaan.
Verrattuna hänen postauksia monien muiden postauksiin ne ovat varsin melekkäitä milestäni.
Täällä 1:05 yöllä.Ei, kello on17.56
Joo, muistan tuon. Oliko hänen postaukset ihan vain "hatusta vedettyjä" vai oliko niissä mitään järkeä? Mulla on kästys, että hän voi perustella mielipiteensä.Ongelma on siinä, että hän postaa mielipiteensä pakolla ja syyttäen...otetaan esimerkkinä vaikka mun edesmennyt koira.
Kerroin että koira kuoli.PISTE...hän jankkasi monta päivää sen jälkeen sitä kuinka minä murhasin koirani, koska kuuntelin eläinlääkärin ohjeita siitä mitä antaa koiralle viimeisinä päivinä syötäväksi/juotavaksi, että säilyttäisi nestetasapainonsa.
Sinä varmaan voit perustella mielipiteesi sitten häntä koskien ja hänelle jahka se on ajankohtaista, koska veikkaanpa että sinun mielipiteesi takia monet asiat tälläkin palstalla on sekoittuneet aikalailla pahasti ja nimenomaan koskien ihmisten välejä häneen liittyen.En yritä mitenkään sanoa, että sinun tulis tykätä hänestä. En minäkään pidä eräästä sinun ja Roosan kaverista. Hän on mielestäni täys miehen sukupuolielin.
Te kaksi ainakin pidätte häntä korokkeella, enkä minä halua muuttaa teidän asennetta häneen.
En ole varma, jos ymmärrän mitä sanot. Tämä on ensimäinen tai ehkä toinen kerta, kun sanon mielipiteeni kyseisestä palstailijasta.Sinä varmaan voit perustella mielipiteesi sitten häntä koskien jahka se on ajankohtaista, koska veikkaanpa että sinun mielipiteesi takia monet asiat tälläkin palstalla on sekoittuneet aikalailla pahasti ja nimenomaan koskien ihmisten välejä häneen liittyen.
Hyvä Algoma!Joo, muistan tuon. Oliko hänen postaukset ihan vain "hatusta vedettyjä" vai oliko niissä mitään järkeä? Mulla on kästys, että hän voi perustella mielipiteensä.
Olet tainnut palstailla liikaa olet ihan harhaluuloinenSinä varmaan voit perustella mielipiteesi sitten häntä koskien ja hänelle jahka se on ajankohtaista, koska veikkaanpa että sinun mielipiteesi takia monet asiat tälläkin palstalla on sekoittuneet aikalailla pahasti ja nimenomaan koskien ihmisten välejä häneen liittyen.
Kiitos, olet yksi harvoja, joka ymmärtää mun huumorin. Lähetä osoiteesi niin saat paluupostissa ruusukimpun. You made my day,Hyvä Algoma!
Olen samaa mieltä kanssasi.
Ihan typerää paulan kiusaamista, onneksi hän ei välitä.
Täällä on lisäks nykyään huumorintajutonta väkeä. Monet sun sarkasmit ja vitsit menee useilta ihan ohi! Pidä lippu korkealla, oot kiva!
T. Yks tyttö harmaana
Hyvä Algoma!
Olen samaa mieltä kanssasi.
Ihan typerää paulan kiusaamista, onneksi hän ei välitä.
Täällä on lisäks nykyään huumorintajutonta väkeä. Monet sun sarkasmit ja vitsit menee useilta ihan ohi! Pidä lippu korkealla, oot kiva!
T. Lispetti harmaana
Joo ja monella on täällä tapana uhriutua ja syyttää kiu.saamiseksi kaikkea erimieltä olemista tai totuuden puhumista.Kiitos, olet yksi harvoja, joka ymmärtää mun huumorin. Lähetä osoiteesi niin saat paluupostissa ruusukimpun. You made my day,
Voit lopettaa myös sinä tuon inhottavan syyllistämisen.ja ei paula syyttänyt sua koiran murhaamisesta vaan kertoi ihan tosiasioita mikä on saattanut koiran hengen viedä.
Niin, musti parka...aina saa syyt niskoilleentuo harmaiden epäily mustiksi alkaa mennä jo naurettavuuksiiin
Eikä täällä, sataa ja on kylmä.Huomenta
Ei kaunis aamu tänään
Täälläpä onHuomenta
Ei kaunis aamu tänään
No hyvä että jossain päin, luo toivoa siitä että se joskus tulis tännekkinTäälläpä on
Huomenta! Mun melankolialuonteelleni sopiva ilma.Huomenta
Ei kaunis aamu tänään