Ei välttämättä kaikille, maailmassa on yllättävän paljon...hmmm....erilaisesti ajattelevia ihmisiä. Ei kaikki hoida hampaitaankaan vaikka senkin luulis olevan itsestään selvyys.Kyllä nämä nyt on itsestäänselvyyksiä.
Ei välttämättä kaikille, maailmassa on yllättävän paljon...hmmm....erilaisesti ajattelevia ihmisiä. Ei kaikki hoida hampaitaankaan vaikka senkin luulis olevan itsestään selvyys.Kyllä nämä nyt on itsestäänselvyyksiä.
pöpöt kuolee kun ei saa energiaa mut tämä ei anna sanoa sulle sitä.Eikös toi yleensä auta enempi hiivaan?
Sun kannattaa ohittaa jouluherkut kokonaan - siihen viittaa.Kerran vuodessa ainakin. Viimeksi alkuvuoden puolella.
No en kyllä niele tuotakaan Lihaksistoon yms ne voi auttaa mutta ei infektioihin. Eihän käsiteltävänä sais edes käydä jos on tulehdus jossain päin ettei se leviä koko kehoonMuistin juuri et joku oli käynyt osteopaatilla parikin kertaa ja vaiva oli kadonnut. Ei siinä ainakaan kauheesti menetä. Ne kertoo kyllä, mihin se menetelmä perustuu. Ihana olo on aina sen jälkeen pitkään.
En käytä jos ei ole pakko, mut tuosta ei mene nenä tukkoon. En ala kaikkia kokeilemaan - liian monta oon jo testaillut, mut monella esim wc-paperi voi olla syynä. Enbosta ei tuu vaivaa, sanovat. Mut se oli joku selluloosa tai väri, mikä haittas, en muista. Allergia siis. Pikkuhousunsuojista Vuokkoset cotton ei tuu vaivoja mut biosta tulee kun onse maissikalvomuovi, muistaakseni.Mitä hittoa? Sulla ei oo alumiinittomat luomudödöt käytössä?
Siis muuthan tukkivat koko imunestekierron!
Kauniit unoset sinne!Hampaidenpesusta puheenoleen sinne minäkin, hiivin ihan hissuksiin, enkä kolistele ovea, koska rannassa yöpyy joutsenperhe.
Samantien illanjatkot ja kauniit unet kaikille!
No se oli monen vuoden kierre mut ei hän itsekään uskonut, mihin katosi - sehän tässä vähän huvittaakinNo en kyllä niele tuotakaan Lihaksistoon yms ne voi auttaa mutta ei infektioihin. Eihän käsiteltävänä sais edes käydä jos on tulehdus jossain päin ettei se leviä koko kehoon
Ei siis kannata kokeilla tuotaEn käytä jos ei ole pakko, mut tuosta ei mene nenä tukkoon. En ala kaikkia kokeilemaan - liian monta oon jo testaillut, mut monella esim wc-paperi voi olla syynä. Embosta ei tuu vaivaa, sanovat. Mut se oli joku selluloosa tai väri, mikä haittas, en muista. Allergia siis. Pikkuhousunsuojista Vuokkoset cotton ei tuu vaivoja mut bio- sta tulee kun on se maissikalvomuovi, muistaakseni.
Selkärankaan ja sitä kautta kaikkialle hermostoon, mutta samalla alussa hieroo kyllä lihakset lämpimäksi. Tulehdus lähtee kun ei ruoki pöpöä. Luomuvalkosipulia päivittäin - kurkuman kans, kokeilisin, ja paljon luomuvoita!No en kyllä niele tuotakaan Lihaksistoon yms ne voi auttaa mutta ei infektioihin. Eihän käsiteltävänä sais edes käydä jos on tulehdus jossain päin ettei se leviä koko kehoon
No mä oon tähän asti pärjänny loistavasti omalla elämän tyylillä ilman kummempia tulehduksia, ihottumia ja alkergioita joten itse jatkan ihan samaan malliin. Toki muut saa koittaa jos haluavat. Osteopaatilla käyn ajoittain kyllä mutta ihan lihashuollon vuoksi.Selkärankaan ja sitä kautta kaikkialle hermostoon, mutta samalla alussa hieroo kyllä lihakset lämpimäksi. Tulehdus lähtee kun ei ruoki pöpöä. Luomuvalkosipulia päivittäin - kurkuman kans, kokeilisin, ja paljon luomuvoita!
Niin, ei siitä haittaakaan ole, eihän?No mä oon tähän asti pärjänny loistavasti omalla elämän tyylillä ilman kummempia tulehduksia, ihottumia ja alkergioita joten itse jatkan ihan samaan malliin. Toki muut saa koittaa jos haluavat. Osteopaatilla käyn ajoittain kyllä mutta ihan lihashuollon vuoksi.
Jaa osteopaatista? No en ole väittänytkään, mut en pelkkien pissatulehdusten takia ainakaan menisi, sen verran käynnit maksaa.Niin, ei siitä haittaakaan ole, eihän?
Noi oli muilta kuultuja juttuja, kun ei minua vaivaa, mut sitä yhtä sanaa ei tämä systeemi siedä enää missään muodossa. Kokeilen...Kyllä sun Poola on täytyny tässä myrkkyjen valtaamassa maailmassa kuolla ja halvaantua ainakin kolmetoista kertaa viikossa ja vielä vaan jaksat höpöttää omiasi.
Kokeilen poistua lopullisesti palstalta.
Mun mielestä on lähes huvittavaa että ihminen joka välttelee kaikkea "pahaksi uskomaansa" saa kuitenkin hirveitä allergioita ja kohtauksia ja ties mitä ja ties mistä niin herkästi. Herää kysymys että onko tuosta elämäntyylistä todellisuudessa enemmän haittaa kuin hyötyäKyllä sun Poola on täytyny tässä myrkkyjen valtaamassa maailmassa kuolla ja halvaantua ainakin kolmetoista kertaa viikossa ja vielä vaan jaksat höpöttää omiasi.
Käännä päätäsi 180 astetta ja yritä uudestaan.EI ONNISTU TAKAPERIN
Ei ainkaan helpota, uskaltaakohan omasta asunnosta muualle lähteä kun pihanurmikolle ja välillä lataukseen.Mun mielestä on lähes huvittavaa että ihminen joka välttelee kaikkea "pahaksi uskomaansa" saa kuitenkin hirveitä allergioita ja kohtauksia ja ties mitä ja ties mistä niin herkästi. Herää kysymys että onko tuosta elämäntyylistä todellisuudessa enemmän haittaa kuin hyötyä
Elämäntyylistä? Ei multa mitään puutu. Viime yönä olin istuttelemassa kasveja 22-03 saakka ja oikeen hyvin jaksoin. Ja uudet silput odottaa siellä yhä. Hyvää yötä!Mun mielestä on lähes huvittavaa että ihminen joka välttelee kaikkea "pahaksi uskomaansa" saa kuitenkin hirveitä allergioita ja kohtauksia ja ties mitä ja ties mistä niin herkästi. Herää kysymys että onko tuosta elämäntyylistä todellisuudessa enemmän haittaa kuin hyötyä
Totta -kaupungissa käyn vain jos on pakko, en viihdy enää siellä eikä mulla oikeastaan ole edes asiaa sinne.Ei ainkaan helpota, uskaltaakohan omasta asunnosta muualle lähteä kun pihanurmikolle ja välillä lataukseen.
kokeilepa itse - onko se vaan täältä?Käännä päätäsi 180 astetta ja yritä uudestaan.