Voi kun jyskäis täälläkin Vaan eiHiiiii! Nyt jyskää oikein kunnolla! Siitäs saat, pullistuvan kuun paskapallo! Mulle tulee uni aina ukonilman jälkeen hyvin.
Voi kun jyskäis täälläkin Vaan ei
Ei ole tällä hetkellä mutta en sellaista enää haluakaan.Vaikka tiedän että tulee.Monesko tää sulla on?
Väärä suunta.Näyttäisi nousevan ylös ja itään, Tampereen suuntiin. Sä olet jostain sieltäpäin, murteesta päätellen.
Väärä suunta.
Ei siihen hirveesti muita keinoja taida olla, jos oot nainen ni seksin jälkeen aina pissalla käynti, vie bakteereita pois, muutenkin puhtaus erittäin tärkeää. En tiä onko lääkäreillä sit jotain ekstra lääkitystä jos on oikein tiheeseen toistuva.Mikä sitten auttaa ehkäisemään sitä? Ei koko ajn voi juodakaan ja rampata vessassa.
Ettei Baula vaan olisi soluttautunut joukkoon? Se varmaan käyttää kurkumaa dödönäkinHyi, joku halijoista ei käytä dödöä ja pieraskin...varmaan har maa.
Hiilarit alle 50, kuolee pöpöt nälkään. Miksi et kokeile?Mikä sitten auttaa ehkäisemään sitä? Ei koko ajn voi juodakaan ja rampata vessassa.
No josko se sit yöllä, tosin mähän nukun silloin Vettä oli huomiselle kyllä luvattukkin..Näyttäisi nousevan ylös ja itään, Tampereen suuntiin. Sä olet jostain sieltäpäin, murteesta päätellen.
Rexona cotton dry, ei ole maltodekstriiniä siinä, ei tule oireita. Mulla ei ole ilmavaivoja, jos sitä tarkoitat.Ettei Baula vaan olisi soluttautunut joukkoon? Se varmaan käyttää kurkumaa dödönäkin
Jaa niin, ja esim curryhan haisee ihosta läpi runsaasti käytettynä niin miksei kurkumakin Onkos se valkosipulia fanittanut?Ettei Baula vaan olisi soluttautunut joukkoon? Se varmaan käyttää kurkumaa dödönäkin
No josko se sit yöllä, tosin mähän nukun silloin Vettä oli huomiselle kyllä luvattukkin..
No sitä kylmyyttä mä en kaipaaMut iha sairaan kylmän viiman toi ukkosrintama kyllä toi.
Kyllä nämä nyt on itsestäänselvyyksiä.Ei siihen hirveesti muita keinoja taida olla, jos oot nainen ni seksin jälkeen aina pissalla käynti, vie bakteereita pois, muutenkin puhtaus erittäin tärkeää. En tiä onko lääkäreillä sit jotain ekstra lääkitystä jos on oikein tiheeseen toistuva.
Rexona cotton dry, ei ole maltodekstriiniä siinä, ei tule oireita. Mulla ei ole ilmavaivoja, jos sitä tarkoitat.
Persuksista on juu. Onneksi on untuvatäkit ihan tos vieressä jos tarvis.No sitä kylmyyttä mä en kaipaa
Mut kuin usein sul se on ollut? Ilmeisesti usein toistuva?Ei ole tällä hetkellä mutta en sellaista enää haluakaan.Vaikka tiedän että tulee.
Eikös toi yleensä auta enempi hiivaan?Hiilarit alle 50, kuolee pöpöt nälkään. Miksi et kokeile?
Muistin juuri et joku oli käynyt osteopaatilla parikin kertaa ja vaiva oli kadonnut. Ei siinä ainakaan kauheesti menetä. Ne kertoo kyllä, mihin se menetelmä perustuu. Ihana olo on aina sen jälkeen pitkään.Mut kuin usein sul se on ollut? Ilmeisesti usein toistuva?
Kerran vuodessa ainakin. Viimeksi alkuvuoden puolella.Mut kuin usein sul se on ollut? Ilmeisesti usein toistuva?