vierailija
Onko karpalokapselista ja c-vitsku poretableteista mitään hyötyä pitkässä juoksussa ehkäisemään virtsistä?
Mä otin jo varaslähdön.
Ettei tän sun ehdokkaan kans kuitenkin ois vähän turhan dramaattinen loppu
Mä en tiedä mutta henk.koht. en usko...Onko karpalokapselista ja c-vitsku poretableteista mitään hyötyä pitkässä juoksussa ehkäisemään virtsistä?
En usko, että on hyötyä. Tai sen karpalomehun pitäis olla ihan sokeritonta, mut ihan kuin jossain ois lukenu että hyöty on silti aika vähäinen...mut ei se estä kokeilemasta!Huomatkaa kysymykseni!
Nasu on se kiintiö mikä on vaan pakko hyväksyä kun muuta ei voiEipäs olla ärrimurria, Päätön...ketjulaiset antaa Päätön-Ihaalle kans halin.
Tuon Nasun mä poistasin tuosta yhtälöstä...no se on joku vinkuja-harmaa.
Onko karpalokapselista ja c-vitsku poretableteista mitään hyötyä pitkässä juoksussa ehkäisemään virtsistä?
Nasupossun voisin tunkea vaiks ovenrakoon syötiksi hyttysille ja susille
Tuon Nasun mä poistasin tuosta yhtälöstä.
Ja muista että pidättely vie bakteereita ylöspäin joten pitkät pidättelyt edesauttaa infektion syntyä.Onko karpalokapselista ja c-vitsku poretableteista mitään hyötyä pitkässä juoksussa ehkäisemään virtsistä?
ne saattavat aiheuttaa niitä vaivoja. En ole käyttänyt 20 vuoteen mitään, eikä vaivoja ole ollut. Hiilarit minimiin, häviää pois.Mä en tiedä mutta henk.koht. en usko...
Mun mielestä moiset kapselihommat on enempi tai vähempi humpuukia, toki vitamiineista muuten hyötyä saattaa olla....
Täällä sataa.Tääl hei jyrisee!
Täällä sataa.
En kyllä allekirjoittaisi tuotakaan väitettä, mullakaan oo ikinä ollut mutta yleisesti ottaen infektiot johtuu bakteereista väärässä paikassa.ne saattavat aiheuttaa niitä vaivoja. En ole käyttänyt 20 vuoteen mitään, eikä vaivoja ole ollut. Hiilarit minimiin, häviää pois.
Mätä kinkku.Hyi, joku halijoista ei käytä dödöä ja pieraskin...varmaan har maa.
Monesko tää sulla on?Mikä sitten auttaa ehkäisemään sitä? Ei koko ajn voi juodakaan ja rampata vessassa.
Nasu prkeleMätä kinkku.