Eiks ne dementikkomummot oo aika vikkelää sorttia häviämään?Et kyllä sinä häviä täältä minnekkään
Mut nythän on vuosi 1969, eikö...niin? Kun Kuukävelystä on Iltiksessä koko ajan.
Eiks ne dementikkomummot oo aika vikkelää sorttia häviämään?Et kyllä sinä häviä täältä minnekkään
Niin mutta ajatteles niitäkin vanhuksia jotka häviää huonokuntoisina, mutta löytyvät hyväkuntoisina myöhemminEiks ne dementikkomummot oo aika vikkelää sorttia häviämään?
Mut nythän on vuosi 1969, eikö...niin? Kun Kuukävelystä on Iltiksessä koko ajan.
se on tullut paremmin kuin selväksik#rpää mä jo tartteisin.
Mitäs...ne on välissä tehny? Vai onko uutisoinnissa eroja?Niin mutta ajatteles niitäkin vanhuksia jotka häviää huonokuntoisina, mutta löytyvät hyväkuntoisina myöhemmin
Krut!se on tullut paremmin kuin selväksi
Kuulostaa kummaltaNiin mutta ajatteles niitäkin vanhuksia jotka häviää huonokuntoisina, mutta löytyvät hyväkuntoisina myöhemmin
Eerikäinen"Tule apuun Anja" vai mikä sen eläinsuojelijan nimi olikaan? Ei kissoa saa värjätä. Osta karvinen.
jaa että päiviräsäsmäisyys johtuu jostain muusta puutostilasta?Krut!
Mee sä vaikha khairaamaan jänkhälle pharia phoroa!
Ne on kaapattu ufoihinMitäs...ne on välissä tehny? Vai onko uutisoinnissa eroja?
No oonko mä ollu viime päivät sun mielestä jotenki hankala?jaa että päiviräsäsmäisyys johtuu jostain muusta puutostilasta?
Kyllä muakin joku karkureissu piristäisi. Niillä mummoilla varmaan virtaa suonissaan adrenaliinia.Ne on kaapattu ufoihin
Vapaus hoito/ vanhustenkodista tekee hyvää vissiinNe on kaapattu ufoihin
Niin muakin, lähekkö mukaan jos karkaan?Kyllä muakin joku karkureissu piristäisi. Niillä mummoilla varmaan virtaa suonissaan adrenaliinia.
eeei, sekun vain koetan viisatellaNo oonko mä ollu viime päivät sun mielestä jotenki hankala?
LouisE. Voit sä tietty olla se Louis...Niin muakin, lähekkö mukaan jos karkaan?
Mennään yhessä kohti auringonlaskua, niinkun Thelma ja Louis!!!
Myöhäistäeeei, sekun vain koetan viisatella
elä hermostu
Kelle sää puhut?*vai muka munankipeä*
*mutinaa, jupinaa*
"Kulta! Näytetään tuolle junantuomalle Aslakille vähän heteroseksin saloja!"
Ai sen nimi päättyi E kirjaimeen?LouisE. Voit sä tietty olla se Louis...
anteeksMyöhäistä
Mun miehelleKelle sää puhut?
Hyväksytään!anteeks
Ei me päästäis ku Keravalle asti ku auto hajois.Niin muakin, lähekkö mukaan jos karkaan?
Mennään yhessä kohti auringonlaskua, niinkun Thelma ja Louis!!!