Jaa Riston ranteita vai sitä pitsaa?Mä syön joskus.
Jaa Riston ranteita vai sitä pitsaa?Mä syön joskus.
Juu.Taitaa nykyään olla ihan muut modet hommissa.
Molempia on mukava kaluta ajankulukseen!Jaa Riston ranteita vai sitä pitsaa?
Miksi et peukuttele enää Paetonta?Mä taas tykkään eniten joko sellasesta pehmeän harmaan sävyisestä, mustavalkoisesta ja kilpikonnavärisistä....oranssit näyttää tylsiltä
Mä tykkään sinisen ja harmaan sävyisistä.Mä taas tykkään eniten joko sellasesta pehmeän harmaan sävyisestä, mustavalkoisesta ja kilpikonnavärisistä....oranssit näyttää tylsiltä
Toivottavasti sun miehen nimi ei ole Risto, saattaa olla asiasta eri mieltä?Molempia on mukava kaluta ajankulukseen!
PizzaaJaa Riston ranteita vai sitä pitsaa?
On kyllä söpöt! Mut eiks Ellun Mantassa oo vähän samaa väriä?Juuh,miun kissatytöt on väriltään kilpikonna katso liitettä 7315
Juu.
*laitampas T1000-gifiä*
Manta on täysin mustavalkoinen, aikalailla kaksoisolento Latz-kissalleOn kyllä söpöt! Mut eiks Ellun Mantassa oo vähän samaa väriä?
*Kadonneen jäljillä-ohjelmassa seuraava jakso: Manta etsii siskojaan*
Kannibaali Risto parkaMolempia on mukava kaluta ajankulukseen!
Niin onOn kyllä söpöt! Mut eiks Ellun Mantassa oo vähän samaa väriä?
*Kadonneen jäljillä-ohjelmassa seuraava jakso: Manta etsii siskojaan*
Häh, mihis sä oot Mantan värit hävittäny?
NöyyyKiitos. gifit piristää aina.
Sä katsot maailmaa mustavalkoisten lasien läpiHäh, mihis sä oot Mantan värit hävittäny?
Vai oliko kissanvaihtopäivät?
Siis mä muistin että siinä on ruskeaakin, ja mulla on sentään...ööö... hyvä muisti.
...jota voi tarvittaessa terästää tiimarinvihkossa olevilla merkinnöilläHäh, mihis sä oot Mantan värit hävittäny?
Vai oliko kissanvaihtopäivät?
Siis mä muistin että siinä on ruskeaakin, ja mulla on sentään...ööö... hyvä muisti.
Et kyllä sinä häviä täältä minnekkäänNyt ei parane näyttää palstalla naamaansa vähään aikaan...etsin käsiini vanhusten mini-mental -dementiatestin.
Juo välillä vaikka piimää...jota voi tarvittaessa terästää viskipaukuilla
Dosetin mä jo tartteisin....jota voi tarvittaessa terästää tiimarinvihkossa olevilla merkinnöillä
Höh,kylläpäsNyt ei parane näyttää palstalla naamaansa vähään aikaan...etsin käsiini vanhusten mini-mental -dementiatestin.