Et saa. sinun on otettava 3 ryyppyä niin sitten se on sallittu.Kysymys teille viisaammille: saanko leikata nurmikon työnnettävällä koneella, jos olen ottanut pari ryyppyä St Remyä?
Keskiviikkona menen taas..yritän välttää ylimääräisiä käyntejä etten saa aivopieruja ja osta hetken mielijohteesta jotain mikä vaan sattuu näyttämään houkuttelevalta
En kyllä osaa sanoa, kysy peukuttajilta?
kiitos vastauksesta, otan ne kolme ryyppyä nyt ihan heti, mutta mun pitäis käydä tuolla maalilla ensin. Päteehän tuo sama ohje myös ajamiseen?Et saa. sinun on otettava 3 ryyppyä niin sitten se on sallittu.
ooksä yypeestä?
Mitäs luulet?
Oisko täällä yhtään vittuilevaa harmaata jos mä olisin voinut bannata aina halutessani?
Mulla lukee ainakin peukutusten kohdalla että "...kiitti viestistäsi" eikä että tykkäsi. Ala peukuissa lukee että ei tykkää. Eli ellu unohti oliivit ja Ellimaar kiitti viestistä.Sait kaksi tykkäämistä, kun unohdit oliivit. Mikähän tuossa on viisautena?
Jaa iteltäni vai...? Mä vastasin mulle esitettyyn kysymykseen.Sinähän siitä ensiksi kysyit?
Mulla siinä yläpeukussa lukee ''tykkään'' ja alapeukussa ''en tykkää'' hymynasamassa ''hauska'' ja sydämessä ''ihana''Mulla lukee ainakin peukutusten kohdalla että "...kiitti viestistäsi" eikä että tykkäsi. Ala peukuissa lukee että ei tykkää. Eli ellu unohti oliivit ja Ellimaar kiitti viestistä.
Jos sä laitat mulle peukun niin siinä lukee et Elena777 kiitti viestistäsiMulla siinä yläpeukussa lukee ''tykkään'' ja alapeukussa ''en tykkää'' hymynasamassa ''hauska'' ja sydämessä ''ihana''
No juu tuossa alhaalla on kyl et tykkää, ootte oikeessaJos sä laitat mulle peukun niin siinä lukee et Elena777 kiitti viestistäsi
Elena777 kiitti viestistäsi Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu.
Ei se ole mikään kiitos. nyt olet katsonut väärin. se on tykkää. siinä lukee kyllä aina että kiitos luokituksesta... ratingMulla lukee ainakin peukutusten kohdalla että "...kiitti viestistäsi" eikä että tykkäsi. Ala peukuissa lukee että ei tykkää. Eli ellu unohti oliivit ja Ellimaar kiitti viestistä.
Mitä nuo vihreät ötökän näköset jutut on vasemmassa alakulmassa?Unohdin lounaalla kuvan ku olinkin raskaana joten tässä se nyt on.
mit vitVoih! Sinäkin olisit oppinut aina nätisti pyytämään luvan Roosa-tädiltä jos haluaisit vähänkään kärkkäästi kirjoittaa.
Wasabia joka on pursotettu nätisti "ruusuiksi".Mitä nuo vihreät ötökän näköset jutut on vasemmassa alakulmassa?
Nam!!Unohdin lounaalla kuvan ku olinkin raskaana joten tässä se nyt on.
pursotettua paskatahnaa...eikun vassabia tai piparjuurta...Mitä nuo vihreät ötökän näköset jutut on vasemmassa alakulmassa?
mit vit
ei harmaita voi bannataMitäs luulet?
Oisko täällä yhtään vittuilevaa harmaata jos mä olisin voinut bannata aina halutessani?
ja nätti kun mikä ja mukavan pirtsakka ja ihana ihminen!Nii-i! Siis JOS mä olisin moderaattori. Mode+roosa=perskulantärkeäDommemoderaattorityranni