Se on se sun opisto kieltänyt kertomasta minulle, mutta en muista mikä oli sellaistaRantapallo
Sinulla kun tuntuu olevan jonkin sortin pakkomielle kyseiseen opistoon niin ota ja mene sinne.Se on se sun opisto kieltänyt kertomasta minulle, mutta en muista mikä oli sellaista
ellu ja roosa ovat taas tiineinämikä pallopillupullo pyörii missä ja miksi?
ja sinusta tulee meidän lasten täti!ellu ja roosa ovat taas tiineinä
Olihan sulla siellä sellainen, mut mikä? Kai se kiinnostaa, miksei juuri mulle saanut kertoa? Ehkä joku muu muistaa?Sinulla kun tuntuu olevan jonkin sortin pakkomielle kyseiseen opistoon niin ota ja mene sinne.
Mun asia ei nyt liity opistoon millään tavalla.
Ok. Toivotaan pyörii oikeaan suuntaan eikä puhkea väärään aikaanRantapallo
Eiköhän.Ok. Toivotaan pyörii oikeaan suuntaan eikä puhkea väärään aikaan
Miksi puhkeaisi väärään aikaan tai puhkeaisi ollenkaan?Ok. Toivotaan pyörii oikeaan suuntaan eikä puhkea väärään aikaan
Rantapallot joskus puhkeaa tai tuuli vie väärään suuntaan. Et sää onneks paljon utele Taidat kuulua niihin ihmisiin jotka elää juoruista...Miksi puhkeaisi väärään aikaan tai puhkeaisi ollenkaan?
Osta seuraavaks laakista 10 purkkia ni ei hetkeen unohduHemmetti, taas unohdin ostaa niitä vihreitä oliiveja
Pitää vissiin ostaaOsta seuraavaks laakista 10 purkkia ni ei hetkeen unohdu
Käy hakee kaupasta.Hemmetti, taas unohdin ostaa niitä vihreitä oliiveja
Sait kaksi tykkäämistä, kun unohdit oliivit. Mikähän tuossa on viisautena?Hemmetti, taas unohdin ostaa niitä vihreitä oliiveja
Riippuu asiasta. Nyt se oli osanotto kun oliivit jäi ostamatta.Sait kaksi tykkäämistä, kun unohdit oliivit. Mikähän tuossa on viisautena?
Keskiviikkona menen taas..yritän välttää ylimääräisiä käyntejä etten saa aivopieruja ja osta hetken mielijohteesta jotain mikä vaan sattuu näyttämään houkuttelevaltaKäy hakee kaupasta.
En kyllä osaa sanoa, kysy peukuttajilta?Mikähän tuossa on viisautena?
kas kun ei mummoja sinusta tulee meidän lasten täti!
Sinähän siitä ensiksi kysyit?Rantapallot joskus puhkeaa tai tuuli vie väärään suuntaan. Et sää onneks paljon utele Taidat kuulua niihin ihmisiin jotka elää juoruista...
Nonni, nyt mä pelaan sitte Harry Potteria luurilta