Pitäis pystyä. Viet sinne ja sanot että mies osti väärän. Tai vaihdat sen toiseen jollei palautus onnistu.No voiko sitä palauttaa?? Kun on avattu laatikko tosin jo kaupassa mutta ei käytetty.
Pitäis pystyä. Viet sinne ja sanot että mies osti väärän. Tai vaihdat sen toiseen jollei palautus onnistu.No voiko sitä palauttaa?? Kun on avattu laatikko tosin jo kaupassa mutta ei käytetty.
Oo hilijoo siitä asiasta tai väännän kohta kaiken savoksSiemens.
Oo hilijoo siitä asiasta tai väännän kohta kaiken savoks
Kuitissa ei lue sanaakaan palautusoikeudestaPitäis pystyä. Viet sinne ja sanot että mies osti väärän. Tai vaihdat sen toiseen jollei palautus onnistu.
Mitäs maiskuttelet?Namskis...maiskis.
Ei niissä kaikissa kuiteissa lue. Mistä kaupasta se osti sen?Kuitissa ei lue sanaakaan palautusoikeudesta
No siinä on varmaan puhelinnumero, soita ja raivoa aikas kusetuksesta ja trumpista ni varmasti suostuvat ainakin vaihtamaanKuitissa ei lue sanaakaan palautusoikeudesta
Namskis...maiskis.
Ei ole tapana soitella ja raivoilla. Sinulla ehkä on sellainen tyyli mutta minulla ei.No siinä on varmaan puhelinnumero, soita ja raivoa aikas kusetuksesta ja trumpista ni varmasti suostuvat ainakin vaihtamaan
No kuule vedäppä kätteenEi ole tapana soitella ja raivoilla. Sinulla ehkä on sellainen tyyli mutta minulla ei.
Persoonallinen raineri
T: Persinal trainer
Noi toi on läntti tästä neljästä hehtaarista.Oho...mutta ihanan isolta näyttää toi teidän tontti!
Vaihdoin vaatteet ja tutkin itseäni nakuna peilin edessä.Ros vaatteissa on nyt punkkeja kun ne oli heinikossa 
Huumorilla sen heitin, sori siitäEi ole tapana soitella ja raivoilla. Sinulla ehkä on sellainen tyyli mutta minulla ei.
Joo mä olen Echon henkilökohtainen Rainer ja asun Tampereella nääsPersoonallinen raineri
Pitäisiköhän käydä hakemassa pitsaa
No miltäs näyttääVaihdoin vaatteet ja tutkin itseäni nakuna peilin edessä.
No miltäs näyttää
tutkin itseäni nakuna peilin edessä.