vierailija
mautontaKyllä, niinku timantit - tai jos kuopusta on uskominen niin meillä oLI homokärpäsiä, niin kai niitten kakkakin hehkuu kaikissa sateenkaaren väreissä.
mautontaKyllä, niinku timantit - tai jos kuopusta on uskominen niin meillä oLI homokärpäsiä, niin kai niitten kakkakin hehkuu kaikissa sateenkaaren väreissä.
Kyllä, niinku timantit - tai jos kuopusta on uskominen niin meillä oLI homokärpäsiä, niin kai niitten kakkakin hehkuu kaikissa sateenkaaren väreissä.
RaukatAaaa teillä oli ihan ikioma pridekulkue siellä ja te menitte tappamaan ne iloiset nahkapukuiset vesselit
Kyllä mä tapoin yks ilta itikankin. Sillä oli kärsä ja se näytti sen kans ihan priden kumidildomieheltä.Aaaa teillä oli ihan ikioma pridekulkue siellä ja te menitte tappamaan ne iloiset nahkapukuiset vesselit
Kyllä mä tapoin yks ilta itikankin. Sillä oli kärsä ja se näytti sen kans ihan priden kumidildomieheltä.
-Jaahas...4 kananmunaa, voita...
Ne on niitä pahimpia p*rskärpäsiäkin...Kyllä mä tapoin yks ilta itikankin. Sillä oli kärsä ja se näytti sen kans ihan priden kumidildomieheltä.
-Jaahas...4 kananmunaa, voita...
DAIM DAIM DAIM!!!!!!No mä nyt ajattelin käyttää luomukermaa ja juustonkin vaihdan rahkaan. Kinuskia saa korvata dajm-muruset koska mun tekee mieli dajmia.
Aina ei mee putkeen
Plääh.
Mut nyt pyykit ovat sisällä, laho naru kerätty veks ja suurimmat heinät haravoitu jotta mies pääsee ajelemaan leikkurilla kotiuduttuaan.
Ja tsih, moscow mule ansaittu ja pian sisäistetty.
Miksi et ite hakenu puhelinta jos sillä on niin suuri merkitys? Oikeastaan mitä väliä enää tossa vaiheessa jos puhelin ajaa asiansa ja vaan kakkosluurina meneeVoi nyt vindu.Mies meni ja osti sitten kakkos puhelimeksi honorin ja kun en nimenomaan halunnut mitään trumppi puhelinta! Myyjä oli sanonut että tuo ei kuulu niihin trumppi sopimuksiin että uudemmat puhelimet kuuluu niihin.Minä en kyllä usko ihan tuolla puheella että ei kuuluisi.Onneksi nyt oli alle 200€ puhelin koska en kyllä halua tuota käyttöön. Eikai tuota voi enää palauttaakaan vai voiko? Ei sitä ole siis käyttöön otettu että liikkeessä vain pakkaus avattu.
Miksi et ite hakenu puhelinta jos sillä on niin suuri merkitys? Oikeastaan mitä väliä enää tossa vaiheessa jos puhelin ajaa asiansa ja vaan kakkosluurina menee
No voiko sitä palauttaa?? Kun on avattu laatikko tosin jo kaupassa mutta ei käytetty.Nii ja ostettu = Trumppia tuettu. Riippumatta siitä käytetäänkö sitä vai ei.
Mikset? No koska mies meni ja osti sen ykskaks yllättäen vaikka olin sanonut että ei trumppiluuria.Miksi et ite hakenu puhelinta jos sillä on niin suuri merkitys? Oikeastaan mitä väliä enää tossa vaiheessa jos puhelin ajaa asiansa ja vaan kakkosluurina menee
Mut kyllähän se 14 päivän vaihto/palautus oikeus pitäis ainakin olla...
Oho...mutta ihanan isolta näyttää toi teidän tontti!
Plääh.
Mut nyt pyykit ovat sisällä, laho naru kerätty veks ja suurimmat heinät haravoitu jotta mies pääsee ajelemaan leikkurilla kotiuduttuaan.
Ja tsih, moscow mule ansaittu ja pian sisäistetty.
Kyse onkin niistä jostain turvallisuus jutuista.Mikä ihmeen Trumppiluuri? Se tyyppi ei varmasti osaa puhelinta rakentaa ja suunnitella, soittaminen puhelimella on varmasti sille jo saavutus.
Mikä on trumppiluuri?Voi nyt vindu.Mies meni ja osti sitten kakkos puhelimeksi honorin ja kun en nimenomaan halunnut mitään trumppi puhelinta! Myyjä oli sanonut että tuo ei kuulu niihin trumppi sopimuksiin että uudemmat puhelimet kuuluu niihin.Minä en kyllä usko ihan tuolla puheella että ei kuuluisi.Onneksi nyt oli alle 200€ puhelin koska en kyllä halua tuota käyttöön. Eikai tuota voi enää palauttaakaan vai voiko? Ei sitä ole siis käyttöön otettu että liikkeessä vain pakkaus avattu.
Kas, sinäkin mietit samaa asiaa.Mikä ihmeen Trumppiluuri? Se tyyppi ei varmasti osaa puhelinta rakentaa ja suunnitella, soittaminen puhelimella on varmasti sille jo saavutus.
Siemens.Mikä on trumppiluuri?
Eiku puhelin*