Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Oothan huomannut, et siinä 3dl:n muovipullossa on sitä levää mut tetrassa ei ole. Hintaeroa en ole katsonut, kun meille tulee erikseen ne kermat eikä muovipulloa vierellä ole näkynyt:D
Ei mulle tulisi mieleenkän ostaa muovipulloa. Muutoin laittaisin italialaista mascarponea mutku sekin on muovissa.


Eivätkö muka muut aina muokkaa ohjetta järkevämmäksi? :eek:
 
r0s
Ois tosi kiva jos meille tulis joku kahville ja siinä kun maisteltais kahvin kera mansikka-lime-torttua ja pavlovaa, niin ruokapöydän yläpuolella roikkus noi paperit ja siellä 5 kärpästä tekee kuolinkamppailua...:cautious:

Aikansa kun niitten pörräystä kuuntelee ja huitoo osumatta miljoonia kertoja niin jooh, katselemisesta saa sadistista nautintoa.

Tuttuja ripustelmia ovat nuo mökillä.
 
Aikansa kun niitten pörräystä kuuntelee ja huitoo osumatta miljoonia kertoja niin jooh, katselemisesta saa sadistista nautintoa.

Tuttuja ripustelmia ovat nuo mökillä.
Mä osun melkein aina. (y) Paikallislehti vaan rullalle ja mäiskis.

Anoppi nappas joskus kouralla kärpäsen ilmasta. Olin että wau, mut sit se jatkoi sillä samalla kädellä ruokailua...(n) :sick:
 
Viimeksi muokattu:
Mites te teette kun haluatte roudata jonkun tyypin keskusteluun mukaan? Miukumauku nikin perään?
*kokeilee*

Ellu777@ öö eiku Elena777@

(m1es roudaa tällein mut aina kattomaan jotain kuvia aasialaisista misuista, huoh en jaksais...)
 

Yhteistyössä