Mun siskot sanoi että olen nykyään ihan erilainen...sanoin vaan kasvaneeni aikuiseksiEn minäkään. Ainakaan sun kanssa.
Mun siskot sanoi että olen nykyään ihan erilainen...sanoin vaan kasvaneeni aikuiseksiEn minäkään. Ainakaan sun kanssa.
Rekisteröidy niin loppuu luuleminen.Aina kaikki luulee että mä oon poola. Se vissiin on jauhanu jostai ruoasta täällä ja ruohikosta. En tiedä sitten onko se syönyt sitä. Mutta Te olette ihan hermona sen hahmon kanssa
käske aaakkelan muuttua takaisin aaakkelaksiEmmä haluis
Muutu takas. Simsala pim. akrabarabra pom.En minäkään. Ainakaan sun kanssa.
Ripulipaskaa.En minäkään. Ainakaan sun kanssa.
Saat taas uuden saalistettavan itelesii ja Ee//III itkeeRekisteröidy niin loppuu luuleminen.
HuijaatMun siskot sanoi että olen nykyään ihan erilainen...sanoin vaan kasvaneeni aikuiseksi
Niin siinä käy kun on ruma ja kelpaamatonMun siskot sanoi että olen nykyään ihan erilainen...sanoin vaan kasvaneeni aikuiseksi
Muutu takas. Simsala pim. akrabarabra pom.
Akela takas akelaksi kansalaisaloite:
1.harmaa
Saan ihan tarpeeksi spämmiä, kiitos vain.Rekisteröidy niin loppuu luuleminen.
Oisit nähnyt kun pelleiltiin tänään pikkusiskon kanssaHuijaat
NonniOisit nähnyt kun pelleiltiin tänään pikkusiskon kanssa
Voi kiitos nyt sitten tästäNiin siinä käy kun on ruma ja kelpaamaton
Mä uskon että et ole phoola. 4 selväjärkistä lausetta sulla peräkkäin, se ei siihen pystyis.Aina kaikki luulee että mä oon poola. Se vissiin on jauhanu jostai ruoasta täällä ja ruohikosta. En tiedä sitten onko se syönyt sitä. Mutta Te olette ihan hermona sen hahmon kanssa
Kiusattiin äireetä ja siskon miestäNonni
Mä kans. Aqueela takas.Akela takas akelaksi kansalaisaloite:
1.harmaa
Kiitos. Pitänee alkaa kirjoitella aina 4 lausetta peräkkäin. Vielä kun keksis niin paljon kirjoitettavaa..... äääh, ei tuu, vaikka kuinka pinnistääMä uskon että et ole phoola. 4 selväjärkistä lausetta sulla peräkkäin, se ei siihen pystyis.
Onks Precio oikeesti aakela?Mä kans. Aqueela takas.
1.harmaa
2.Echo
äärestä?Kiusattiin äärestä ja siskon miestä
Juu tai jos saat aikaan 5-6 lausetta jotka liittyy asiaan, niin en epäile sua enää ikinä.Kiitos. Pitänee alkaa kirjoitella aina 4 lausetta peräkkäin. Vielä kun keksis niin paljon kirjoitettavaa..... äääh, ei tuu, vaikka kuinka pinnistää
3. Elena777Mä kans. Aqueela takas.
1.harmaa
2.Echo